sussss Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Til morgen i skoven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Nydelig morgenstemning med flott lys og linjer av skyggene fra trærne samt flotte høstfarger . Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Höstens prakt vises her med flott lys og fint komponert. MVH Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Hei Suss! Dette er et nydelig høstbilde. Fine farger og det lave lyset som kaster fine skygger. Det meste er jo sagt før her, men i alle fall så synes jeg det er kjempefint Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Hei Suss! Dette er et nydelig høstbilde. Fine farger og det lave lyset som kaster fine skygger. Det meste er jo sagt før her, men i alle fall så synes jeg det er kjempefint Hej Helene herligt med kommentar nr 3 :dribble:troede alle var gået på vinterferie eller i vinterhiiiiiiiiiii takker mange gange Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Må bare slutte meg til de andre her. Nydelig stemning i dette bildet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg