Zoidberg Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Oppdaget nylig at både cdbrenneren og dvdspilleren forsvant fra "min datamaskin" Kikket i enhetsbehandling og fant to stygge gule utropstegn! ved spillerene. Enhetsbehandlingen gjenkjenner at jeg har samsung dvd rom og nec cd rw I egenskapene står det: Windows lastet enhetsdriveren for denne maskinvaren, men kan ikke finne maskinvareenheten. (Kode 41) Klikk Feilsøking for å starte feilsøking på denne enheten. Hva gjør jeg nå? Takker for svar Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Skulle si SØK på forumet,men prøvde selv og det er håpløst å søke etter noe på forumet jo.. Uansett Prøv denne http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;320553 Dette oppstår ofte i forbinnelse med innstalering av 2 brenne prog.som ikke funker helt sammen(roter til driverene) TaZ Endret 9. desember 2003 av taz Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Uinstall det i Device Manager. Så restarter du Lenke til kommentar
Zoidberg Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Det funka. Avinstallerte, restarta og null mer problem. Neste spørsmål: Hvor finner jeg avinstalleringsfunksjonen på kranglete damer? @ TaZ Ville ikke rote i regedit med mindre jeg er nødt. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå