Redaksjonen. Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Det er ikke grenser for hva man kan gjøre med lambdaer i skyen, ifølge Amazons underdirektør for cloud.Amazon: – Lambdaer er det nye COBOL Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Half life logoen? half life 3 confirmed? 7 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 hehe, jepp, ser ut som half-life 3 tar veien til skyen Eventuelt tok forfatteren å gjorde et google-image søk og kjente ikke til halflife logoen, noe som er en prestasjon i seg selv Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 hehe, jepp, ser ut som half-life 3 tar veien til skyen Eventuelt tok forfatteren å gjorde et google-image søk og kjente ikke til halflife logoen, noe som er en prestasjon i seg selv Evt er det humor. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Evt er det humor. Selv om det til tider kan minne om det er ikke digi en konkurrent til the onion, det er for øvrig ikke version2 heller hvor artikkelen kommer fra og de bruker samme bilde der. At amazon hadde det litt moro når de laget logo til sin lambda tjeneste tviler jeg ikke på, her er for øvrig den logoen Redigert: det kan være at de hadde det litt for moro også, da flere hinter til at den bryter trademarket som valve har på half-life logoen. Ingen kjenner dog til om det er noen avtale mellom amazon og valve eller om valve i det hele tatt bryr seg da spillserien er i praksis død. Men det er langt mer sannsynlig at fru Tania ikke helt er inne i miljøet hun skriver om, jeg regner med at redaksjonen i digi bare ukritisk mottok innholdet. Endret 6. november 2017 av Civilix Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Oi. Jeg ser Valve med søksmål vedrørende Half-life trademark. Detta blir oppoverbakke. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Lambda er jo foreviget som symbol på Half-Life, så da betyr det at HL3 skal bli utviklet av Amazon. De har store sko å fylle nå 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Litt uheldig med bruk av oransje bakgrunn. Men selskapet bak Half-life kan vel neppe ta Amazon for bruken av et alment brukt symbol. Blir som om jeg omslutter en bokstav fra alfabetet med en firkant og en bakgrunnsfarge og hevder at det er mitt varemerke. Firkanter, enkeltbokstaver eller farge er ikke noe som alene kan beskyttes vel? Gresk bokstav mye brukt: https://no.wikipedia.org/wiki/Lambda Sirkel er ingen nyvinning Oransje er også mye brukt. Endret 6. november 2017 av G Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Men det er langt mer sannsynlig at fru Tania ikke helt er inne i miljøet hun skriver om, jeg regner med at redaksjonen i digi bare ukritisk mottok innholdet. Det bildet er ikke engang brukt i den originale artikkelen på version2.dk. Jeg vet at det er populært å bæsje utover alt som skrives på digi.no, men gaming er faktisk ikke en så eksklusiv klubb at folk som skriver på et datanettsted ikke har hørt om Half-Life. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Det bildet er ikke engang brukt i den originale artikkelen på version2.dk. (...) https://www.version2.dk/artikel/amazon-lambdaer-nye-cobol-1082268 ikke det nei...(?) Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Skjønner virkelig ikke hvordan jeg ikke så det bildet første gang jeg sjekket artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå