AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Hei! Jeg har operert ut en kul på halsen, og de har skjært den ut med kniv i narkose. Har et ganske stort arr på halsen, og ble fortalt at jeg ikke skal få noe sol på det i 4-6 mnd etter operasjon for at arret skal bli finest mulig. Går med plaster over. (Micropore) Men jeg liker å ta solarium og lurte på om det er ok å ha plaster over eventuelt? Eller vil det fortsatt bli sol på arret? Anonymous poster hash: a2c9e...b49 Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Går nok bra i og med at man ikke får noe farge under slike ting. Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Men du vil vel få et ganske fint skille etter plastret Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Du må gjerne ta solarium, men ikke få sol på arret. Det kan gi varig pigmentforandring - arret får en misfarge som ikke går bort igjen. Nå er du så "heldig" at du har operert deg på høsten, og da vil du fint kunne eksponere sollys på halsen når våren kommer i april måned. Frem til da ville jeg ikke fått noe sol på arret. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå