Gå til innhold

Gratis T610 spill

caluna

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg T610 spill gratis? Har forsøkt christersson.org, men der kom beskjeden : Forbidden

You don't have permission to access / on this server. :ermm:

Så...andre steder?? Er ute etter det V-rally spillet, hvis det er noen som har det spillet, kan de sende det på e-post til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hentet fra mitt innlegg på Mobil & SMS forumet:

(tar ikke ansvar for linkene og innholdet dem fører til, ettersom jeg driver salg av slike tjenester)

Vet ikke om du har muligheten til IR- eller Bluetooth kobling til pc'n, men her er iallefall et par linker til sider du kan laste ned gratis spill og deretter overføre til mobilen.

Mophun Container - En side med en god del spill fra Mophun og diverse javaspill.

T610 Depot - En side stappet med diverse Mophun- og Javaspill. (Ikke lenger fullversjon av Mophun spill, etter dem truet med å gå til sak. Men det finnes en hel del demoer)

www.emil.me.uk - En side me fullt av stilige spill, blant annet spill som Splinter Cell. En del av spillene fungerer ikke med gammel firmware (R1L013).

Sony Ericsson Mega-Site - en side med et par spill, som forøvrig kan finnes på overnevnte linker.

Noen av spillene du finner på disse sidene kommer fra Mophun, altså det er folk som har betalt for disse spillene. Når en bestiller slike spill så er det satt en dato hvor lenge du kan ha spillet, men det kan fikses på en greit måte:

Først og fremst finner du frem .mpn filen til spillet du skal laste over til mobilen og åpner den i notepad e.l. Deretter søker du etter "00", til du finner noe i denne duren: "20031116". Dette er datoen spillet ikke skal være tilgjenglig å spille lenger, endre denne datoen til en tid lenger frem og lagre filen. Du kan nå øverføre spillet til mobilen igjen, å spille spillet uten noen problemer  :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...