Mgut Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Trenger da en ny ruter for nå har nettet mitt blitt veldig ustabilt i det siste, har en ASUS RT-AC66U 11AC AC1750 Ruter og ja jeg bruker kabel for internettet og har en ned og opplastning hastighet på 100/100 fibernett og da lurer jeg på hvilken jeg skal velge for å få best mulig ruter, kanskje ikke de oppe i 4-5 tusen klassen, men maks pris 2-3 tusen Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) er jo en fin router det der ? hvilken type feli opplever du? er vanlig at disse asus routerne går varme og blir ustabile, på min gamle rt56u tok jeg av topplokk og kjente på hvor den var varm og på de punktene satte jeg små kjøleelementer med thermalpads som jeg hadde liggende. nå har jeg ac3200 og den er veldig fin og stabil. så er det jo black friday snart og det kommer garantert en god asus router på salg søk på "ac66u cooling" på youtube så duker det opp endel. så en kar der som fikk mye bedre kjøling bare ved å snu den opp ned https://www.youtube.com/watch?v=c8lzxU5vGcI Endret 5. november 2017 av leifeinar Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Ja merker at den blir veldig varm, opplever at Internett detter helt ut og må restarte ruteren for å komme tilbake på nettet og ja, ruteren er fin når det kommer til design og veldig enkel når jeg har logget inn på selve ruteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå