AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hei! Jeg er en gutt på 20år med diabetes 1. Har opplevd noe veldig merkelig,spesielt i det siste. Kan godt være dette er noe alle opplever så er derfor jeg spør. Noen ganger (skjer ikke ofte) så klaree jeg ikke å snakke, jeg er midt i en setning og plutselig hører det ut som jeg har fått slag når jeg snakker. Jeg får ikke ut noe som er sammenlignbart med et ord og må vente ett minutt eller to før jeg kan snakke normalt igjen. Jeg har også i det siste vært "plaget" med at ben og visde fingre starter å vibrere noe enormt. Her om dagen gikk den ene fingern min helt berserk og jeg har ikke aning på hvorfor, var ikke leamus, var liksom store raske bevegelser, dette pågikk i noen minutter. Det siste er når jeg sitter, på toget for eksempel. Så starter jeg å skjelve i benene. Og igjen, ikke litt, men skikkelig. Så mye at folk begynner å glane og jeg klarer ikke stoppe det. Skjelving i kroppsdeler skjer noen ganger i uka, men det med språket er mer sjeldent. Legger dette ut da jeg er bekymret for at det er nevrotisk, men håper da dette er "normalt" Anonymous poster hash: 73269...840 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Stoler du 100% på anonyme random folk på nett hvis de sier at alt er normalt og du ikke bør bekymre deg? Normalt eller ei så bør du ta en tur til legen. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg aner ikke hva det er, men jeg vil anbefale å kontakte lege i morgen tidlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Stoler du 100% på anonyme random folk på nett hvis de sier at alt er normalt og du ikke bør bekymre deg? Normalt eller ei så bør du ta en tur til legen. Nja stoler på og stoler på. Vil ikke framtså som en håpløs hypokonder heller, hehe. Får ta en tur innom imorgen, takk for svar Anonymous poster hash: 73269...840 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå