lollo_ Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Hei! Jeg vurderer å søke meg inn på studiet "Bachelor of Business administration" på Bi. Noen som kan fortelle meg hvordan studiet er? Er fagene, spesielt matten, vanskelig? Var det vanskelig å søke seg inn? Jobbmuligheter etterpå? All informasjon mottas med stor takk Endret 5. november 2017 av lollo_ Lenke til kommentar
Visum Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Bare å begynne på studiet! Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Bachelorstudiet i økonomi og administrasjon er et ganske bredt studium som gir mange forskjellige jobbmuligheter. To problemer i dag er at det utdannes mange økonomer, samtidig som bransjen står ovenfor en "trussel" på grunn av digitalisering. Hvordan det vil påvirke jobbmarkedet i fremtiden er vanskelig å si, men man skal være klar over det. Ang. matematikken vil det nok oppleves veldig forskjellig alt etter ens egen bakgrunn. Er man sterk i matematiske fag, kan ikke de få (2-3) obligatoriske matematikkfagene betegnes som vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå