flekken Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hei Jeg skal gå fra iPhone til Android og trenger derfor ny smartklokke. Trenger en som viser sms og anrop. gjerne også styre musikken/lydboken på telefonen min. I tillegg er det fint med pulsmåler og litt treningslogging. Noen som har noen tips til hva jeg kan se på ? Gjerne ikke så altfor dyr. blir takknemlig for tips :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Dersom treningsfunksjoner er viktigere enn smartklokkefunksjoner, ville jeg sett på Fenix 3 eller 5. Viser SMS, anrop og kan styre musikkspilleren, samt har muligheter for apper for andre funksjoner, og har meget gode treningsfunkjoner. I tillegg får du batteribrukstid på gjerne flere uker på en lading (dersom du ikke bruker GPS mye). Lenke til kommentar
flekken Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 OK. Takk for tipset. Den var kanskje litt dyr. Tenker jeg må se etter en rimeligere modell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 En skikkelig smartklokke koster jo fort 3-4k eller mer, og jeg har sett Fenix 3 HR til godt under 3k. Skal du ha noe rimeligere, se etter en Vivoactive eller Vivoactive HR. Ligger ofte mange på finn.no dersom du kan tenke deg en brukt. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Jeg kjøpte meg en Samsung Gear Fit2 Pro. Den gjør det meste til en grei pris. Utrolig digg å ha spotify offline uten å måtte ha med telefonen https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/smartklokke/samsung-gear-fit2-pro-sort-l/p-594845/ Lenke til kommentar
flekken Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Jeg kjøpte meg en Samsung Gear Fit2 Pro. Den gjør det meste til en grei pris. Utrolig digg å ha spotify offline uten å måtte ha med telefonen https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/smartklokke/samsung-gear-fit2-pro-sort-l/p-594845/ Denne så absolutt veldig interessant ut. Vanntett er jo et pluss, da jeg svømmer mye. er det da eget simkort i denne eller ? :-) Lenke til kommentar
flekken Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 En skikkelig smartklokke koster jo fort 3-4k eller mer, og jeg har sett Fenix 3 HR til godt under 3k. Skal du ha noe rimeligere, se etter en Vivoactive eller Vivoactive HR. Ligger ofte mange på finn.no dersom du kan tenke deg en brukt. Takk for gode innspill, skal sjekke ut litt mer. Brukt er absolutt innafor, til mitt enkle bruk. :-) Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg kjøpte meg en Samsung Gear Fit2 Pro. Den gjør det meste til en grei pris. Utrolig digg å ha spotify offline uten å måtte ha med telefonen https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/smartklokke/samsung-gear-fit2-pro-sort-l/p-594845/ Denne så absolutt veldig interessant ut. Vanntett er jo et pluss, da jeg svømmer mye. er det da eget simkort i denne eller ? :-) Nei, det er det ikke. Den har bare WiFi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå