Hannaert Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hei, lurer på hvordan jeg skal koble opp surroundanlegget mitt til tv'en og til ps4. Har lyd på DVD, men ikke noe mer. Hvilke kabler trenger jeg for å få dette til? :-) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hei, lurer på hvordan jeg skal koble opp surroundanlegget mitt til tv'en og til ps4. Har lyd på DVD, men ikke noe mer. Hvilke kabler trenger jeg for å få dette til? :-) Dette er jo litt vanskelig å hjelpe når vi ikke vet hvilket utstyr du har. Finn type nummer på anlegg og tv så går det nok bedre Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Det er enklere hvis du sier hvilken tv og forsterker du har. Har du ny nok forsterker kan du koble alle HDMI-kablene til den og koble en HDMI til ARC-utgangen på tv'n så funker alt. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 HDMI ARC er uten tvil en fornuftig vei å gå; bruker selv kun den når jeg kjører netflix (eller andre apper) på TV'en; ellers går alle andre enheter via surround processor via HDMI. Lenke til kommentar
Hannaert Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Har Sony esprit(?) anlegg -lik dette: http://ksassets.timeincuk.net/wp/uploads/sites/54/2007/11/6053-is10frontall-1.jpg Tv-en (husker ikke merket) er en helt vanlig flatskjerm, med "vanlige" innganger :-) Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå