Roger72 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Lastet ned først windows 10 versjonen og nå Java edition, men gutten sier ting ikke fungerer som det skal. (Tror han ikke får åpnet) mods osv. Så vidt jeg kan se så er det Java edition for PC som er den som skal brukes? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Jeg installerte Windows-utgaven etter tips om at det flyter bedre. Men skuffelsen var et faktum når det viser seg at man ikke kan logge på dedikerte servere. Jeg går da ut i fra at man heller ikke kan bruke mods (uten at jeg har sjekket det noe dypere). Kjør på med Java versjonen du Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 Jeg installerte Windows-utgaven etter tips om at det flyter bedre. Men skuffelsen var et faktum når det viser seg at man ikke kan logge på dedikerte servere. Jeg går da ut i fra at man heller ikke kan bruke mods (uten at jeg har sjekket det noe dypere). Kjør på med Java versjonen du Takk for svar Han er i full gang med Java varianten nå. Og virker for så vidt fornøyd så lenge han spiller i multiplayer. Der får man i hvert fall logge på forskjellige servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå