Uxzuigal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg en LCD skjerm.. og jeg lurer på hvilken type 19" LCD skjerm jeg evt. burde kjøpe om jeg skal ha meg en LCD, har rundt om 5000-5500kr. Og hvor stor sansynlighet er det for at du får en skjerm med pixel feil, evt. hvor irriterende er det? 17" går, om dere anser det som stort nok? mvh. Remy Hauge Endret 9. desember 2003 av Snabben Lenke til kommentar
Richie Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du burde kjøpe den samme skjermen jeg kjøpte for 1,5 mnd siden, Samsung 192V. Kjøpte den for ca 5300,- på komplett.no. Veldig bra kvalitet for pengene. Jeg er veldig fornøyd med den, og alle som kommer innom blir misunnelige! På litt eldre skjermen var det vanligere enn i dag med pixelfeil. Dette er veldig irriterende. Særlig hvis pixlen konstant lyser rosa eller lyseblå...forferdelig. Men dette er heller mindre vanlig med dagens LCD-skjermer. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Ok Men det høres jo egentlig ganske bra ut det, jeg får se litt nærmere på den : ) Takk Lenke til kommentar
Jallballen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ikke kjøp DELL 1901FP, den "ghoster" i spill med mye bevegelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå