Gå til innhold

Kva tyder himmelteikna i natt?

Anbefalte innlegg

Vi hugsar alle blodmånane i 2014/15, som innvarsla slutten på verda slik vi kjende den og inngongen til Vassmannen sin tidsalder. I natt kjem det nye himmelteikn. Det kjem ein superfullmåne og ein stjerneokkultasjon. Dette kjem altså i år 2017, som har vore eit spesielt år i historisk samanheng. Lat oss fyrst sjå på nokre viktige datoar og jubileum:

7. juni - 50 års jubileum for Israels tilbaketaking av heile Jerusalem.

31. august - 20 år sidan prinsesse Diana sin død.

29. september - Yom Kippur samanfell med shabat.

31. oktober - 500 års jubileum for reformasjonen.

2. november - 100 års jubileum for Balfourdeklarasjonen.

3. november - 100 års jubileum for general Allenby sitt inntog i Jerusalem.

5. november - 412 år sidan Guy Fawkes og Gunpowder plot.

I tillegg til dette kunne eg nemnd ei rekkje personlege jubileum, men eg hoppar rett til konklusjonen at 2017 har vore eit markant åndshistorisk år.

Kva er så spesielt med dagen idag?

Gunpowder plot var ei historisk hending i 1605, der kong James 1. vart forsøkt drept og parlamentet forsøkt sprengt. Attentatet mislukkast og dei skuldige, deriblant Guy Fawkes, vart avretta. Hendinga har i ettertid vore markert som bonfire night med fyrverkeri, då særleg i England. Guy Fawkes maska har i ettertid vorte brukt i filmen V for Vendetta og i hackargruppa Anonymous.

Kva samanheng er det så mellom Guy Fawkes night og himmelteikna vi kan sjå i natt?

Lat oss fyrst studere himmelteikna. Det vil kome ein superfullmåne. Måneguden er eit anna namn på Lucifer, djevelen. Vidare vil supermånen passere framom stjerna Aldebaran, som vert kalla Tyren sitt raude auge.

Mi subjektive tolking er at Guy Fawkes night er eit avbilete på ein mykje større åndeleg røyndom, at Guy Fawkes er ein parallellfigur til djevelen, og at ein annan konge vert attentert av han. Denne konge er fødd i stjerneteiknet Tyren, og stjerneokkultasjonen er eit bilete på at attentatet denne gongen lukkast (jfr inngongen til Vassmannen sin tidsalder).

Kva tankar har dykk om dette? Diskutér gjerne andre brikker i det åndelege puslespelet.

Kjem noko stort til å skje, eller er dette berre ei markering av noko som allereie har skjedd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske fæle kommentarer her. Men er selv ganske lei av forutsigelser og tolkninger av tegn i tida. Guy Fawkes så nok ut som en vanlig mann, og så har maskene blitt gradvis mer demoniske. Til de omtrent ligner "Skrik"-maskene. Men det har vel ikke noe med Fawkes selv å gjøre...

guy-fawkes.jpg

Lenke til kommentar

Kjem noko stort til å skje, eller er dette berre ei markering av noko som allereie har skjedd?

Folk som har lært litt vitenskap kaller det simpelthen for lysbrytning:

https://no.wikipedia.org/wiki/Lysbrytning

Lysbrytning i atmosfæren, eksempel (blodhimmel?) :

ESS_PasteBitmap001662.png

Skjer hver dag. Så hva er så spesiellt annet enn plasseringen til månen over et lysbrytningsfenomen, som gjør at det nettopp for noen troende folk skjer noe sjeldnere for månen, der hvor de bor.

På tide å våkne opp snart?  :wee:

Endret av G
  • Liker 3
Lenke til kommentar

På tide å våkne opp snart? :wee:

Du har rett i at naturfenomen har ei naturleg fysisk forklaring, men er så dette den heile og fulle sanninga? Til dette vil eg svare eit rungande nei.

Regnbogen kan forklarast naturleg, men er også eit løftesteikn om at verda ikkje skal forgå i ein vassflaum. Betlehemsstjerna kan forklarast naturleg, men var også eit teikn på at ein konge var fødd.

Har så verda ein agenda med å avvise at himmelfenomen har ei metafysisk forklaring? Eg trur så er tilfelle. Hugs at djevelen er denne verda sin fyrste og løgna sin far. Eit av hans hovudmål er å skape ein illusjon om at alt er tilfeldig. Der himmelteikna gir oss meldingar frå det hinsidige, vil djevelen bortforklare alt på ein naturleg måte.

Eg er vaken, men skulle ønskje eg var sovande. For teikna i tida ser ikkje bra ut. Samfunnet idag har aldri vore meir gudlaust, og domen er nær. Eg trur ikkje Gud greier å sjå stort lenger på at synda florerer. Åtvaringane har vore mange. 11. september og 22. juli til dømes. Snart vil nok vere nok og Gud vil rulle saman himmelen som ein bokrull, slik det står skildra i Bibelen. Det er grusomt å vere vitne til alt det forferdelege som skjer i denne tida vi lever i.

Lenke til kommentar

Oppdatering:

Det verkar no klart at der er er ein tydeleg samanheng mellom himmelteikna, Guy Fawkes night og kyrkjeskytinga i Texas.

To nøkkeltal er spesielt framtredande, det er talet 14 og talet 26.

-14: Ei 14 år gammal jente døyr i kyrkjeskytinga. Supermånen er 14% større enn vanleg. Aldebaran er den 14. mest lyssterke stjerna på nattehimmelen.

-26: 26 drept i kyrkjeskytinga av ein 26 år gammal gjerningsmann. 26 tønner krutt vart oppdaga under Gunpowder plot. På hebraisk har Guds namn JHVH nummerverdien 26.

Så er igjen spørsmålet. Kva kan vi igjen tolke ut av dette? Eg trur himmelteikna og kyrkjeskytinga er ei markering frå djevelen si side av at attentatet mot kongen og mot Gud denne gongen har lukkast. Kva tenkjer folk om dette?

Lenke til kommentar

Oppdatering:

Det verkar no klart at der er er ein tydeleg samanheng mellom himmelteikna, Guy Fawkes night og kyrkjeskytinga i Texas.

-14: Ei 14 år gammal jente døyr i kyrkjeskytinga. Supermånen er 14% større enn vanleg. Aldebaran er den 14. mest lyssterke stjerna på nattehimmelen.

Nei, supermånen er ikke så mye som 14% større en vanlig. Den er 14% større enn den er på sitt minste, men under 10% større enn vanlig. 25 personeer som ble drept i kirkeskytingen hadde helt andre aldre enn 14 år. Hun var verken den yngste eller eldste. Så 14 er ikke spesielt framtredende.

...osv

Så er igjen spørsmålet. Kva kan vi igjen tolke ut av dette?

...at du er mer glad i å tolke tilfeldigheter inn i et mønster enn det som er sunt.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Oppdatering:

Nei, supermånen er ikke så mye som 14% større en vanlig. Den er 14% større enn den er på sitt minste, men under 10% større enn vanlig. 25 personeer som ble drept i kirkeskytingen hadde helt andre aldre enn 14 år. Hun var verken den yngste eller eldste. Så 14 er ikke spesielt framtredende.

...osv

Så er igjen spørsmålet. Kva kan vi igjen tolke ut av dette?

...at du er mer glad i å tolke tilfeldigheter inn i et mønster enn det som er sunt.

Takk for presiseringa. Det endrar likevel ikkje det faktum at talet 14 gjekk igjen i går natt. Den 14-årige jenta var spesiell fordi ho var dotter til pastoren. Det er fleire trekk ved denne jenta som kunne vorte trekt fram, men eg let det respektfullt liggje.

Det du kallar tilfeldig, vil eg seie er nøye detaljstyrt. Slik eg ser det er det ingen tvil derom, men vi kan einast om å vere usamde.

Lenke til kommentar

Men hvordan fungerer disse himmeltegnene på en flat jord, som dine medkristne argumenterer for i en annen tråd her?

Eg veit svært lite om flat jord-rørsla, men det endrar forsåvidt ikkje noko som helst. Min informasjon fekk eg gjennom synssansen. Eg såg månen med mine eigne auge. Eg har vorte fortalt at det går an å observere at jorda er rund ved å sjå på horisonten, men eg har ikkje gjort det sjølv. Ergo kan eg ha trudd på ei løgn om at jorda er rund. Likeeins lærte eg på skulen at vi har eit heliosentrisk verdsbilete, seinare vart eg fortalt at det geosentriske verdsbiletet likevel er riktig, og idag har eg gått enno lenger til eit egosentrisk verdsbilete. Kunnskapen om omverda endrar seg, men eg meinar moralen må vere å stole på våre eigne sansar og ta det omverda fortel med ei klype salt.

Eg skreiv i eit tidlegare innlegg at Gud på domedag i følgje Bibelen vil rulle saman himmelen som ein bokrull. Dette passar vel forsåvidt best med læra om ei flat jord?

Lenke til kommentar

Men hvordan fungerer disse himmeltegnene på en flat jord, som dine medkristne argumenterer for i en annen tråd her?

Eg veit svært lite om flat jord-rørsla, men det endrar forsåvidt ikkje noko som helst. Min informasjon fekk eg gjennom synssansen. Eg såg månen med mine eigne auge. Eg har vorte fortalt at det går an å observere at jorda er rund ved å sjå på horisonten, men eg har ikkje gjort det sjølv. Ergo kan eg ha trudd på ei løgn om at jorda er rund. Likeeins lærte eg på skulen at vi har eit heliosentrisk verdsbilete, seinare vart eg fortalt at det geosentriske verdsbiletet likevel er riktig, og idag har eg gått enno lenger til eit egosentrisk verdsbilete. Kunnskapen om omverda endrar seg, men eg meinar moralen må vere å stole på våre eigne sansar og ta det omverda fortel med ei klype salt.

Eg skreiv i eit tidlegare innlegg at Gud på domedag i følgje Bibelen vil rulle saman himmelen som ein bokrull. Dette passar vel forsåvidt best med læra om ei flat jord?

Jøss. Det skulle ikke mer til for at du mer eller mindre skulle kaste deg på flat jord-greia, altså?

Lenke til kommentar

Jøss. Det skulle ikke mer til for at du mer eller mindre skulle kaste deg på flat jord-greia, altså?

Kaste seg over er vel å ta litt hardt i. Eg greier ikkje å sjå kva rolle dette spørsmålet har for meg og verda omkring meg, difor forhold eg meg ganske jamsæl.

Tilbake til teikna. Eg ser gjerningsmannen i kyrkjeskytinga var bibelskulelærar. Eg ymtar her ein parallell til Fader Henry Garnet, som deltok i Gunpowder plot. Denne Garnet vart avretta 3. mai 1606. Denne datoen gjenspeglar 3. mai 2015, som er ein veldig sentral åndshistorisk dag i den forstand Vassmannen sin tidsalder begynte (med medfølgjande himmelteikn som blodmånetetrade på jødiske festdagar etc).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...