Benbjo Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) faen, vil at arsenal skal vinne denne. eller i det minste uavgjort.Som å tro på julenissen det. Skandale å starte Alexis. Conflict of interest. Alexis har intet insentiv til å spille bra her Endret 5. november 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Spørs ja Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Skandale å starte Alexis. Conflict of interest. Alexis har intet insentiv til å spille bra her Tullprat. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Skandale å starte Alexis. Conflict of interest. Alexis har intet insentiv til å spille bra her Tullprat. Nei? Det er jo akkurat som med Ox. Husker jo hvordan det gikk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Skandale å starte Alexis. Conflict of interest. Alexis har intet insentiv til å spille bra her Tullprat. Nei? Det er jo akkurat som med Ox. Husker jo hvordan det gikk. 'Nei det er ikke det samme. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Dæven nå er Arsenal patetiske... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Skandale å starte Alexis. Conflict of interest. Alexis har intet insentiv til å spille bra her Tullprat. Nei? Det er jo akkurat som med Ox. Husker jo hvordan det gikk. Øy, han har begynt å score nå so all's well with Ox. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Savner ikke akkurat Sterling når jeg ser sånn som det der.. (Jada, jeg vet at han har bøtta inn mål) Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 litt av en pasning Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Antall ganger Sanchez har startet på løp uten å få ballen denne kampen; 843790824 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Savner ikke akkurat Sterling når jeg ser sånn som det der.. (Jada, jeg vet at han har bøtta inn mål) Sterling har begynt å score, men jeg tror han er best når han slipper å tenke på hva han skal gjøre. Han er ikke en intelligent spiller og har i grunn litt for dårlig teknikk, men han er grævla kjapp og berger mye på det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Skandale å starte Alexis. Conflict of interest. Alexis har intet insentiv til å spille bra herTullprat.Nei? Det er jo akkurat som med Ox. Husker jo hvordan det gikk. Øy, han har begynt å score nå so all's well with Ox.Tenkte på innsatsen hans i den kampen. Spilte jo mer eller mindre for motstanderen. At ikke denne kampen er død og begravet e ganske sykt. Burde stått minst 4-0 Endret 5. november 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Tafatt fy farn så jævlig å se på Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Mye slurv fra begge lag.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Bra redning av Ederson. Han er en god keeper. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Få han der fuckings Iwobi til helvette ut. Faen så elendig fremfor mål. Ikke følger han med bakover heller. Ubrukelig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hvordan spiller disse spillerne i Premier League? Horribelt. De burde skamme seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Kun 1-0, typisk når jeg glemte å lagre kapteinsbindet fra Sane til salah. Typisk Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Alt i alt en bedre omgang enn jeg forventet fra Arsenal. Vi klarer å stoppe angrepene til City for det meste, men er sårbare på kontra, og spesielt når Coq glemmer seg og går opp i midtbaneleddet. Samme med backene som ofte går alt for høyt når de bør holde mer igjen. Offensivt mangler det noe på presisjonen i siste pasningen for å spille gjennom et City lag som ligger veldig høyt. Vi er fortsatt med i kampen, og det er mer enn jeg forventet etter første omgangen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Her er det mye slurv fra begge lag, syns ikke dette har vert så håpløst som enkelte her får det til å høres ut som. Dessverre har City det lille ekstra og kommer til sjansene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå