Gå til innhold

Får ikke på lyd på iPhone 6s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Da vet du at høyttaler er i orden. Dersom ikke annet nytter, forsøk å legge inn iOS på nytt fra iTunes på en PC/Mac, og sett den opp som en ny telefon (ikke restore fra gammel backup).

Lenke til kommentar

Da vet du at høyttaler er i orden. Dersom ikke annet nytter, forsøk å legge inn iOS på nytt fra iTunes på en PC/Mac, og sett den opp som en ny telefon (ikke restore fra gammel backup).

Støtter dette.

Du kan prøve først - Generelt - Nullstill - Nullstill alle instillinger.

Om ikke det funker gjør Generelt - Nullstill - Slett alt innhold og alle instillinger. Og sett den etterpå opp som ny telefon.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Saken forblir uløst etter mange gode tips. Jeg skal se om en av Mobil reperatør ene i byen kan se på knappen på siden til en fornuftig pris.

Hva mener dere er reel salgspris på telefonen? Det er en 6s 128gb. Selvsagt brukt, men ser hel og grei ut. Tar gjerne prisvurdering med og uten løst problem

Lenke til kommentar

Fikk samme/lignende problem på min iPhone 6S+ i dag. Var ute og gikk tur, noe snø på gang, men skal mye til for at det kom inn i bukselommen.

Den står på "hodetelefoner". Har prøvd mange tips. Rense for støv, nullstilt nettverksinnstillinger, slått av AirDrop, koblet inn og ut ørepropper, hard reset, spilt av lyd via icloud.com (Finn iPhone) osv. Sistnevnte ga lyd i mobilen, men fikset ikke problemet.

EDIT:

Når jeg våknet i dag skulle jeg lade mobilen ved senga. Det gikk ikke, da den koblet inn og ut hele tiden. Gikk til PCen for å prøve å renske litt der også. Jeg så ikke noe kom ut da jeg pirket og blåste, men det hjalp. I tillegg så funker lyden igjen. Vet ikke om det var relatert eller om det bare kom av seg selv, men alt ser ut til å være som det skal.

Endret av Ariston
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...