provolone Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hei Fruen har en iPhone 6s. Den får hun ikke skrudd på ringetoner og den slags på. Den ble av en eller annen grunn lydløs for en tid tilbake. Samtalevolum fungerer som det skal. Kjent problem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Kan det sitte noe fast i minijacken? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Når headsett er koblet til, så kan man høre ringetone og andre medielyder via det Lenke til kommentar
provolone Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Kan tilføye at høytaleren som ringetonen kommer fra virker. Men det kommer ikke lyd når det blir oppringt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Det dukket opp et problem for enkelte ved oppdatering til IOS11 Ref https://discussions.apple.com/thread/8086852?start=0&tstart=0 Oppdater til siste versjon ios 11 og force close alle apper og utfør en hard restart. Prøv default tone (hvis noe annet er brukt) Lenke til kommentar
provolone Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Da er det meste prøvd ut uten hell. Den lille knappen over der man styrer volum opp eller ned på siden, kan den være årsaken? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Meget mulig at det er et hardware problem. Ja - Silent mode knappen kan selvfølgelig være permanent på (opplåst internt i mikrobryter) Men da skulle du ikke hatt ringetone i headsett heller. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 Isåfall er det ikke den som er problemet. Kjøper noe trykkluft i dag og fjerner litt skit, så får vi se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Prøvd å vekke telefonen fra Finn iPhone? Da skal den lage lyd selv om det står i stillemodus. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 Skal prøve det, hot tips. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 Den lagde lyd via den funksjonen, men det er fortsatt ingen andre varsellyder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Da vet du at høyttaler er i orden. Dersom ikke annet nytter, forsøk å legge inn iOS på nytt fra iTunes på en PC/Mac, og sett den opp som en ny telefon (ikke restore fra gammel backup). Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Da vet du at høyttaler er i orden. Dersom ikke annet nytter, forsøk å legge inn iOS på nytt fra iTunes på en PC/Mac, og sett den opp som en ny telefon (ikke restore fra gammel backup). Støtter dette. Du kan prøve først - Generelt - Nullstill - Nullstill alle instillinger. Om ikke det funker gjør Generelt - Nullstill - Slett alt innhold og alle instillinger. Og sett den etterpå opp som ny telefon. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Tenker å prøve dette. Nullstilte tidligere, men hentet opp gammel profil. Prøver igjen, må bare finne tid til det Lenke til kommentar
Dingsboms Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Hva står som høyttaler i kontrollpanel? Jeg slet med at det stod «hodetelefoner», og hadde samme problemer som deg. Husker ikke helt hva som ble løsningen, men mener jeg måtte nedi med en nål/binders og rense ut litt. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 25. november 2017 Forfatter Del Skrevet 25. november 2017 Saken forblir uløst etter mange gode tips. Jeg skal se om en av Mobil reperatør ene i byen kan se på knappen på siden til en fornuftig pris. Hva mener dere er reel salgspris på telefonen? Det er en 6s 128gb. Selvsagt brukt, men ser hel og grei ut. Tar gjerne prisvurdering med og uten løst problem Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Fikk samme/lignende problem på min iPhone 6S+ i dag. Var ute og gikk tur, noe snø på gang, men skal mye til for at det kom inn i bukselommen. Den står på "hodetelefoner". Har prøvd mange tips. Rense for støv, nullstilt nettverksinnstillinger, slått av AirDrop, koblet inn og ut ørepropper, hard reset, spilt av lyd via icloud.com (Finn iPhone) osv. Sistnevnte ga lyd i mobilen, men fikset ikke problemet. EDIT: Når jeg våknet i dag skulle jeg lade mobilen ved senga. Det gikk ikke, da den koblet inn og ut hele tiden. Gikk til PCen for å prøve å renske litt der også. Jeg så ikke noe kom ut da jeg pirket og blåste, men det hjalp. I tillegg så funker lyden igjen. Vet ikke om det var relatert eller om det bare kom av seg selv, men alt ser ut til å være som det skal. Endret 29. november 2017 av Ariston Lenke til kommentar
provolone Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Det var pussige greier det der. Har nå solgt telefonen til en som drev å mekket på den slags, så det lar seg vel fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå