Torskelgen Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Alle spillene på laptopen til kjæresten min har plutselig fått det samme kjempestore grafiske problemet. Dette her skulle liksom være oppstartskjermen i Skyrim ... Massevis av støy og forstyrrelse - det er ikke statisk, men er konstant urolig. Det gjelder bare spillene, og ikke noe videoer eller noe annet. Noen som vet hva det kan være, og hva man kan gjøre med det? Endret 5. november 2017 av Torskelgen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Lenge siden du fjernet støv? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Prøv å koble til en ekstern skjerm og se om det er noen forskjell.Prøv også å oppdatere til nyeste skjermkortdriver. Lenke til kommentar
Torskelgen Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Lenge siden du fjernet støv? Hadde ikke gjort det tidligere (ett år gammel laptop), men skrudde opp dekselet og blåste vekk uten at jeg begynte å skru opp enkeltelementene. Uansett, det hjalp ikke. Jeg regner med at grafikkortet er blitt overopphetet og aldri har kommet til hektene igjen ... Lenke til kommentar
Torskelgen Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Prøv å koble til en ekstern skjerm og se om det er noen forskjell. Prøv også å oppdatere til nyeste skjermkortdriver. Oppdatere drivere var det første vi gjorde, uten at det hjalp noe som helst. Testet ut å koble til en ekstern skjerm, og var like ille der. Som jeg skrev til Kjetil Luras svar, så mistenker jeg at grafikkortet er blitt overopphetet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Graffikkortet ditt har nok tatt kvelden her. Har skjedd tilsvarende med meg tidligere, fikk nytt på garanti. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Hvis maskinen er et år gammel og den ikke har blitt påført skader av bruker så er dette en garanti sak. Ta backup av maskinen, bilder, dokumenter osv. Lever den til selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå