Scarvo Skrevet 18. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2020 Da dropper jeg definitivt Snapchat. Bruker den appen ganske lite uansett. Være med på Paradise Hotel eller Ex On The Beach? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Ingen av delene sånn egentlig. Men hvis jeg måtte velge, da hadde det blidt Paradise Hotel. Gå på glo heit kull hver dag eller bytte ut madrassen og sofaen med spiker matte? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 Gå på glohett kull hver dag. Det er i det minste kjapt unnagjort. Dersom jeg skulle byttet fks senga med en spikermatte ville det tatt veldig lang tid før jeg fikk til å sove. Gjenoppleve alle flaue øyeblikk fra livet ditt en gang til, eller bade i kloakk? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Gjennoppleve alle flaue øyeblikk. Er mange sikkert, men blir ikke fort flau så ingen problem. Bedre en å bli syk av kloakken. Bli med på Farmen eller 71 grader nord? Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Arizona skrev (5 timer siden): Gjennoppleve alle flaue øyeblikk. Er mange sikkert, men blir ikke fort flau så ingen problem. Bedre en å bli syk av kloakken. Bli med på Farmen eller 71 grader nord? Og hvorfor? Hallo Ari-Zo lenge siden sist. Du har vært dypt savnet, spesielt av meg. Bli med på Farmen. Kunne tenkt at det hadde vært artig. Og leve i 30-50 tallet. Da kunne man lært mer om hvordan folk gjorde ting. Du blir forhekset: Ville du blidt til en frost, esel eller blåhval? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Er det frosk du mener? Eller frost som i frost på bakken på vinteren? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Scarvo skrev (7 minutter siden): Er det frosk du mener? Eller frost som i frost på bakken på vinteren? Jah, frosk. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (15 timer siden): Hallo Ari-Zo lenge siden sist. Du har vært dypt savnet, spesielt av meg. Bli med på Farmen. Kunne tenkt at det hadde vært artig. Og leve i 30-50 tallet. Da kunne man lært mer om hvordan folk gjorde ting. Du blir forhekset: Ville du blidt til en frost, esel eller blåhval? Og hvorfor? Heiiiiii. Så koselig å høre. Ja har blitt mindre tid til ting etter jeg begynte å jobbe. Døgnet har ikke nok timer... Jeg ville nok valgt en blåhval siden jeg føler at jeg ligner litt på en??? Dessuten er det ingen andre dyr som spiser blåhvalen. Leve 1 år på knekkebrød, salat og vann eller på cola, potetgull og big mac? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Må nok bli knekkebrød, salat og vann. På grund av av magen min er stor nokk som den er. Vil ikke at den skal bli større en det. Prøver å holde en balansert diet allerede. Aldri ha sex eller aldri dra til byen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2020 Aldri ha sex. Jeg må til byen for å komme meg på jobb og andre gjøremål så da må sex ryke og reise. Spille fløyte, tuba eller klarinett i skolekorps? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Fløyte, bare fordi det virker enklest. Og man kan kanskje få bruk for det noen annen gang, noe jeg tviler på gjelder for de to andre alternativene, iallefall tuba. Drikke 2 liter 4,5% øl hver dag resten av året, eller bare spise pepperkaker og drikke vann resten av året? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 Jeg har ingen umiddelbare planer om å starte på veien mot alkoholikerlivet. Derfor legger jeg heller opp til en diett bestående av pepperkaker og vann. Bare å se frem til 1/1/2021. Se alle mummitroll-episodene i strekk eller sette hånda fast i en pringlestube? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 Se Mummitroll episodene i strekk. Er en utrolig flott tegneserie. ? Få hermoride eller ballespreng plager? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2020 Ballespreng. Hemoroider er ikke noe særlig. Bli jaget av en bjørn eller av en elg? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 Bjørn Bli bitt av pirayaer eller av en hai? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Piraya, dem er mindre en hai. Du må skaffe deg ett nytt kjæledyr som må sove i sengen din. Vil du velge en stor edderkopp, En kjempe anakonda, en kloakk rotte eller verdens giftigste frosk? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Anakonda, må bare passe på at den ikke er for ofte sulten. Jodle eller plystre istedenfor å snakke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2020 Plystre, da det er langt mindre irriterende å høre på enn jodling. Bytte navn til Frank eller Hans? Velg det du tror klinger best med ditt etternavn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 (endret) Hans, klinger best med mitt etternavn, Hans Ø H. Bytte navn til Eli eller Bård? Så klart det som klær ditt biologiske fornavn best. Endret 27. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2020 Bård Andreas passer ganske ok Dersom du skulle byttet profilnavn til enten Off to the Races, Pliscin, N4K0 eller Scarvo, hva hadde du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå