Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+234981

7 måneder på do. Resten av livet på en søppeldynge bli bli for iskaldt om vinteren. 

Miste smaken i munn eller kjenne smak med rumpa?

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er altfor glad i mat og vil derfor unngå å miste smaksløkene i munnen. Da velger jeg å få smak i rumpa, til tross for at jeg er noe usikker på hva det innebærer.

Hate alle rundt deg mens de elsker deg, eller elske alle rundt deg mens de hater deg? Og hvorfor?

Endret av Scarvo
Lenke til kommentar

Bedre å bli elsket enn hatet. Så jeg går for den første, hate alle rundt meg mens de elsker meg.

Gå rundt å være lykkelig og trist som faen, mens samtidig være ekstremt i ekstase på innsiden,...

...eller...

Gå rundt å være trist og i ekstase som fean, men samtidig være ekstremt lykkelig på innsiden,...

...eller...

Gå rundt å være i ekstase og lykkelig som fean, men samtidig være ekstremt trist på innsiden?

Og hvorfor?

Lenke til kommentar

Det siste. Gå rundt å være i ekstase og lykkelig som faen, men samtidig være ekstremt trist på innsiden.

Jeg velger det alternativet fordi høres mye ut som livet jeg lever for øyeblikket. Noen dager har jeg det ikke bra mentalt sett, men for å ikke påvirke andre med mine negative tanker så putter jeg på en maske og et positivt fjes.

Få masse skryt hver eneste dag (slik at det kan bli innpåslitent) eller aldri få skryt noensinne igjen?

Lenke til kommentar

Den var vanskelig, men jeg tror jeg velger å få masse skryt hver dag. Rett og slett for at det er noe positivt fremfor alternativ 2 som er negativt. Jeg støtter at vi må bygge hverandre opp, og lage en god atmosfære, gjerne gjennom skryt. Jeg vet hvordan alternativ 2 er, og det er ikke spesielt godt å kjenne på.

Ta badstu midt på dagen hver dag, og du kan ikke dusje etterpå, eller ha "morgenånde" hele dagen med 30 ganger så stor rekkevidde?

Lenke til kommentar

Jeg går får hå ha dårligånde, folk får bare se på meg om angående ånden min. Er ikke så gla i varmen at jeg må ta bastu hver dag.

Leve på utsiden av kroppen din, altså født med absolutt alle organene på utsiden, eller for bli beinløs for all evig tid, altså ikke ha eneste en bein i kroppen din?

Og hvorfor?

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Leve på utsiden av kroppen. Da er det ihvertfall en teoretisk mulighet for at jeg kunne bevege meg rundt for egen maskin. 

Dobbelt så stor inntekt eller dobbelt så stor wiener? 

Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (13 timer siden):

Dobbelt så stor inntekt, så klart. Kjempestor wiener vil bare være et problem.

Bare se filmer fra før eller etter 1975 resten av livet?

Tror jeg går etter 1975. Det finnes riktignok mange klassikere som er produsert før denne tidsperioden men mange av de er nok i svart-hvitt. Det kommer jeg sannsynligvis til å sovne av.

Du blir gitt en rolle i en drama/horrorfilm. Hvilken velger du og hvorfor?

a) Du er den eneste overlevende i en zombieapokalypse?
b) Du blir anklaget for et mord og må flykte fra politiet?
c) Du er ombord i et fly som styrter på en øde øy?
d) Du blir fanget i en bygning av en gal seriemorder som jakter på deg?

Lenke til kommentar

Da velger jeg alternativ B), å bli anklaget for et mord. Det kan være at det er falske anklager, og at jeg kan komme meg ut av det i retten med en god advokat. Jeg har også mulighet til å gå under jorden eller være på rømmen. Om jeg blir funnet skyldig så har Norge heldigvis lave strafferammer, samt at et fengselsopphold ikke er alt for ille i Norge. De andre alternativene gir en risiko for død ved å bli spist av zombier, en seriemorder, eller av manglende overlevelsesevner i naturen. Alternativ D) er også interessant, for om man greier å ta knekken på seriemorderen, så går man tilbake til livet, og kanskje til og meg blir hedret for å ha stoppet en seriemorder. Men risikoen for å bli drept er overhengende, og man vet ikke om han har våpen eller ikke.

Få 1 million kroner, eller få 2 personer som ikke liker deg til å bli kjempeglad i deg og vil la deg bli en del av dems nettverk?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Få 1 million kroner. Det finnes allerede flere personer som ikke liker meg, og det er helt greit. Jeg liker ikke dem heller. Mye kunne ha blitt gjort med 1 million kroner. Betale ned lån, gi til en god sak, reise osv.

Ha mulighet til å ha sex med en valgfri person hver dag gjennom et helt år mot at et familiemedlem må sitte i rullestol i det året? Eller donere alle dine sparepenger til et godt formål?

Lenke til kommentar

Alternativ 1. mest på grunn av at jeg har for mye sparepenger. Å donere de bort er jo en god ting, men det blir et for stort offer for meg. Det å sette et familiemedlem i rullestol i ett år kan jeg delvis kompansere for ved å donere noe av sparepengene til vedkommende. Det med sexen er jo også en bonus da? jeg starter med å hoppe til køys med TheDarkSapling.

Få en gitar knust over hodet ditt hver søndag kl 0800 resten av livet, eller få en sverm av aggressive og sultne mygg etter deg i 2 timer hver dag?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Sannsynligvis ville jeg ha drukket blåsyre da det tar livet av deg svært raskt. Saltsyre gir vel først alvorlige og svært smertefulle brannskader og det er jeg lysten på å unngå.

Få en hårete pung som vokser ut av hvert øre, eller ha 30 centimeter lange finger og tånegler?

Lenke til kommentar

30 cm lange fingre og tånegler. Jeg får bare skreddersy nye sko til meg.

Dette er en koselig dilemma:

Dra til en blomstereng som er 40 km langt unna, du tar å går til den engen sammen med han Jan Thomas, eller

Du klær deg om til en enorm super søt bamse, dermed kommer det en hel flod av super søte kvinner springende mot deg. Alle de vil kose med deg sexuelt med bamsekostymen på altså.

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...