Scarvo Skrevet 16. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2019 Ikke feire noe som helst av tradisjoner. Det hadde ikke vært noe problem for min del. Grine i glade bursdager eller le i triste begravelser? Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Grine gledes tårer på glade bursdager. Barne bursdager får meg altids til å grine gledes tårer. Bruke altids kjæringsråder som aldri virker, eller la være å mota gode moderne råder? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2019 Det er vel ikke så masse poeng med kjerringråd som ikke fungerer. Da må jeg heller bare la være å motta råd, og finne ut av ting på egenhånd. Være julenisse på kjøpesenter og motta gaveønsker fra barn, eller stå grytevakt ved Frelsesarmeen sin julegryte? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Være julenisse på kjøpesenter. Gå som i en ekstrem varm maskot på en rå heit sommer dag, eller bade naken i et offentlig basseng? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2019 Jeg vil ikke bade naken i et offentlig basseng da det helt sikkert er mange som tisser oppi der. Da skal jeg heller svette en god stund, så kan jeg gå å vaske meg i en ren dusj senere. Få hodelus eller flatlus? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Hode lus tror jeg. Drikke eller spise noe rå ekkelt vær gang man er tørst, sulten eller kose drikke/spise. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2019 Drikke. Det er lettere å svelge flytende gjenstander fremfor ting som må tygges. Dra på sommerferie med N4K0? Feire jul med Calling Dr Love? Feire Halloween med Off to the Races? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Feire Halloween med Off'en. Bli hylende glad hver gang man møter på et vilt fremmed menneske, eller gi en hver vilt fremmed en kyss på kinne? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2020 Gi en hver vilt fremmed et kyss på kinnet. Jeg bare later som om at jeg ikke forstår meg på norsk kultur, og tror at det er helt normalt å gjøre slik her (noe det da selvsagt ikke er) Du skal starte et band i lag med et av de aktive medlemmene her på lekeplassen. Hvem velger du og hvorfor? N4K0 som vokalist? Off to the Races som spiller trekkspill? Scarvo på trommer? Calling Dr Love på bassgitar? Pliscin på triangel Eller Arizona på tuba? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Kan se for meg at Scar er rå dyktig på trummer. Hadde vært artig se ham spille da. Spise fjærene på en fugl, eller ete/drikke en annen mans utflod? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2020 Selvsagt spise fjærene på en fugl. Det må da være 100 ganger bedre enn alternativ nr to da jeg ikke ønsker å bli syk. Du blir nødt til å leve 24 timer i en eventyrverden. Hvilken velger du og hvorfor? Narnia? Harry Potter? Avatar? Peter Pan? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) Jeg ville valgt Narnia, pga det virker en virkelig koselig sted. Da hadde jeg hatt mulighet til å klappe og koste med han Aslan. Med uten å ha frykt for å bli spist levende. Løve er en av mine favoritt rovdyr. ?? Bli spist av en løve eller en anakonda slange? Endret 4. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2020 Løve. Den biter meg forhåpentligvis i halsen slik at jeg dør veldig kjapt. Slangen kveler meg sikkert langsomt og smertefullt. Kunne fly eller kunne løpe veldig fort? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Kunne fly. Ha en tidsreise evne som er ustabil, eller ha evnen til å prompe med munnen og snakke med ørene? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2020 Det første høres noe risikabelt ut. Litt dumt hvis jeg plutselig befinner meg i Nazi-Tyskland eller noe lignende bare for at tidsmaskinen min er ute av drift. Da får jeg heller prompe med munnen, og for guds skyld håpe på at jeg ikke kan lukte noen ting. Spise suppe med gaffel eller spisepinner? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 (endret) Scarvo skrev (23 timer siden): Det første høres noe risikabelt ut. Litt dumt hvis jeg plutselig befinner meg i Nazi-Tyskland eller noe lignende bare for at tidsmaskinen min er ute av drift. Da får jeg heller prompe med munnen, og for guds skyld håpe på at jeg ikke kan lukte noen ting. Spise suppe med gaffel eller spisepinner? Jeg snakker om å ha en tidsreise evne, ikke noe form for maskin av den slag. Forresten, må nok bli gaffel. Være en porøs stein i fritt fall mot en mottorvei, eller være en fjær som faller og møter på kystbrisen og du vet aldri hvor du havner hen? Endret 7. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Fjær, tror jeg. Gå tiendeklasse om igjen for resten av livet (samme skole, pensum etc., nye folk hvert år) eller ha verdens kjedeligste kontorjobb resten av livet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Verdens kjedeligste kontorjobb. Høres jo egentlig ganske greit ut det, man kan slappe av, surfe og kose seg på jobb. Bedre enn å måtte gå samme pensum opp og opp igjen. Det hadde helt klart vært mer interessant, og mer sosialt, samt at man får mye fri, men samtidig er man låst i et skolesystem. Ta alle berg og dalbanene i hele verden, eller prøve basehopping på egenhånd bare med 15 min opplæring? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2020 Da går jeg for basehopping. Så lenge noen lærer meg det aller mest grunnleggende så tror jeg det skal gå sånn noenlunde ok. Jeg blir kvalm bare med tanken på det første. Du blir nødt til å representere Norge under en OL-gren i Tokyo-OL denne sommeren. Hvilken gren velger du og hvorfor? - Kappgang? - Spydkast? - Turn? - Bryting? - Vektløfting? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 (endret) Kanskje turn. Pga jeg liker å se på kvinnelig turn. Du og noen fra diskusjon.no skal begynne i band og dere oppdager at dere mangler en person og instrument. Hvilken instrument og person velger du? Og hvorfor? Det er ikke lov å velge seg selv. 1: @N4K0 som spiller kubjelle. 2: @Scarvo som spiller triangle. 3: @Calling Dr Love som spiller munharpe. 4: @TheDarkSapling - SCM som spiller munspill. 5: @Off to the Races som spiller blokkfløyte. Endret 13. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå