TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Leke med lego på t-banen sammen med min minste søskenbarn. Ha hår som tenner, eller tenner som hår? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Tenner som hår. Får bare gå med lue 24/7. Bedre enn å ikke kunne tygge. Ta en pigmentoperasjon slik at du blir mørkhudet, eller tatovere rasistiske motiver over hele kroppen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg ville foretrukket å bytte hudfarge framfor å bli stemplet som rasist, og dermed sikkert miste masse venner og lignende. Så får jeg bare fortklare om at jeg ville gjøre en omvendt MJ-vri. Velte juletreet på torget i byen din, eller kaste bananer på en mørkhudet person? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Velte juletreet tror jeg. Kunne sikkert kommet unna med det om jeg har en god forklaring, og om jeg passer på at ingen er i nærheten eller at noe annet blir skadet. Det å trakassere andre mennesker byr meg imot, spesielt når det er rasisme inn i bildet. Være julenisse på kjøpesenter der du deler ut sexleketøy til barna, eller ligge i koma til februar? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Trur jeg går for sex leketøy jeg da... Være nice eller naughty? Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) Arizona skrev (2 minutter siden): Trur jeg går for sex leketøy jeg da... Være nice eller naughty? Og hvorfor? Naughty!!! Hva er det for noe? ??? Endret 9. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 At du er uskikkelig, frekk. Kan kalle noen Naughty girl hvis de kanskje er litt pågående og trenger en liten spanking??????? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Arizona skrev (3 minutter siden): At du er uskikkelig, frekk. Kan kalle noen Naughty girl hvis de kanskje er litt pågående og trenger en liten spanking??????? Oki Arizona skrev (12 minutter siden): Trur jeg går for sex leketøy jeg da... Være nice eller naughty? Og hvorfor? Da går jeg for å være snill, mye bedre å være snill enn uskikkelig, frekk. Man kammer lant med å være snill. Sove forbi jula og nyttår, eller ha det grått, kjedelig og trist i den tiden? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) Sove forbi hele julen og nyttår, det går nok utmerket med mat og dopauser lagt inn. drikke griseblod i en uke eller bli jaktet og stalket av en psykotisk puma på syre (lsd) i en uke? Endret 9. desember 2019 av Skabbetuss Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Skabbetuss skrev (2 minutter siden): Sove forbi hele julen og nyttår, det går nok utmerket med mat og dopauser lagt inn. drikke griseblod i en uke eller bli jaktet og stalket av en psykotisk puma på syre (lsd) i en uke? HÆ!! Hva mener du med den andre greia? ???? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 18 hours ago, TheDarkSapling - SCM said: HÆ!! Hva mener du med den andre greia? ???? ? sånn da? drikke griseblod i en uke eller bli jaktet og stalket av en psykotisk puma i en uke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2019 Skabbetuss skrev (20 timer siden): Sove forbi hele julen og nyttår, det går nok utmerket med mat og dopauser lagt inn. drikke griseblod i en uke eller bli jaktet og stalket av en psykotisk puma på syre (lsd) i en uke? Jeg velger og bli jaktet på av en puma med narkotikaavhengighet. Så får jeg bare holde meg innendørs med alt av vinduer, dører og gardiner lukket igjen slik at den ikke finner meg. Være med som frivillig i Røde Kors sine letemannskaper, eller i Frelsesarmeen sin rusomsorg? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Frelsersarmeens rusomsorg. Pinnekjøtt, lutefisk eller ribbe på julaften? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2019 Pinnekjøtt ? Bytte jobb med meg eller Erna Solberg? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Erna Solberg. Alltid ha lus eller alltid ha fotsopp? Og hvorfor. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Arizona skrev (21 minutter siden): Frelsersarmeens rusomsorg. Pinnekjøtt, lutefisk eller ribbe på julaften? Ribbe her. Arizona skrev (10 minutter siden): Erna Solberg. Alltid ha lus eller alltid ha fotsopp? Og hvorfor. Fotsopp, selv om jeg aldri har hatt det. Pga jeg velger det er at skal ikke være smittefare. Smalahove, rakørret eller fylte svinekam på julaften? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Rakørret takk, det er nydelig, og passer perfekt til akevitt og juleøl? Spise kun original pizza grandiosa som fast føde i 2020, eller bare ha lov til å dusje/bade maks en gang i uka i 2020? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 Spise kun grandis. For det første liker jeg det, og for det andre er jeg ikke fryktelig opptatt av å være sunn og sprek. Jeg håper virkelig ingen velger det siste alternativet Vil du plutselig få en nyfødt baby på døra, som du må nå ta ansvar for resten av livet (stell, foring, oppvekst) eller vil du anskaffe deg 40 hunder som du må gå tur med hver eneste dag helt alene? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Nyfødt baby selvfølgelig? Spise julemiddag hele året eller aldri kunne spise julemiddag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Julemiddag hele året. Feire kun påske hele året, ikke noe annet en bare det, eller ikke feire noen som helst av tradisjoner i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå