Skabbetuss Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Skal jeg sitte å hyle 12 timer i strekk så tror jeg naboen(e) vil ringe Politiet. Som da mest sannsynlig vil tilkalle lege siden jeg ikke stopper hylingen. Legen vil nok videre legge meg inn på psykiatrisk avdeling hvor de setter en sprøyte med heftig beroligende Jeg går for å klø meg med en stålbørste 12 timer i strekk, viktig med bytte av område jeg klør på. Jobbe i et slakteri en uke? ( partere kyr ) eller jobbe i et begravelsesbyrå en uke? ( forbrede lik til visning ) Endret 21. november 2019 av Skabbetuss 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. november 2019 Forfatter Del Skrevet 21. november 2019 Jeg tror ikke jeg ville ha taklet så bra å jobbe i et begravelsesbyrå. Det blir litt for "seriøst" for meg, hvis det er lov å si. Slakteri er nok mer fysisk og presist, noe jeg tror passer meg bedre. Prøve å spise opp all maten i kjøleskapet ditt på 30 minutter, eller kun spise grillpølser til middag i seks uker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Skal klare å spise grillpølser til middag i seks uker. Dynge en liten unge, eller få en kraftig kar til å kverke deg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. november 2019 Forfatter Del Skrevet 23. november 2019 Vel... hvis det bare er snakk om å hive en liten kid i snøen velger jeg selvsagt det fremfor å miste livet via kvelning. Gå julebukk i juli, eller gå Halloween i mars? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 (endret) Gå julebukk på Halloween i mars. Ha sex med absolutt alle 7,7 milliarder kvinnene i hele verden, og få 14 barn med dem alle, med neste ingen pause og pusterom, eller gå og greve opp absolutt alle nylige døde kvinner i hele verden, og lage et ekstremt sykt kunstværk med likene, og dermed får du faktisk lengere pause og pusterom mellom vært kunstverk du har gjort ferdig? Endret 24. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. november 2019 Forfatter Del Skrevet 24. november 2019 Grave opp alle døde kvinner i verden. Jeg får prøve å motbevise skeptikerne med at at alle mennesker er vakre, selv om det bare er skjeletter. Zombier bryter seg plutselig inn i huset ditt, og du må umiddelbart finne noe å forsvare deg med. Hva velger du og hvorfor? - Den første gjenstanden bak deg? - Til høyre for deg? - Til venstre for deg? - Rett foran deg? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Rett foran meg, fotskammelen får duge til å fende off et par zombier. Bli hengt ut offentlig som et meetoo-monster etter at noen lekker falske bilder av deg sammen med fjortiser, eller få vite at du har en sønn på 8 år? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Få vite at jeg har en sønn på 8 år, siden det ikke er mulig. Du må skifte yrke. Du kan velge mellom og kjøre kloakkbil, Obdusere døde mennesker eller vaske vinduer på skyskrapere, og hvorfor velger du det? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Vaske vindu på en skyskraper. Da får jeg også friskt luft og får nyte utsikten. Får en okse til å bli kåt på deg, eller ta livet av deg pga du har en syk ulovelig ferisj? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. november 2019 Forfatter Del Skrevet 24. november 2019 Jeg har ingenting imot at en okse blir kåt på meg, så lenge den holder seg trygt bak et stort gjerde. Det vil alltid være bedre enn selvmord. Du må ødelegge noe i huset ditt. Hva velger du og hvorfor? - Toalettet? - Kjøleskapet? - Alt du har av speil? - Utgangsdøra? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) Kjøleskapet, man kan altids spise tørrmat. Hvilken ubrukelig supperevne ville du ha valgt, hva velger du og hvorfor? Evnen til å tisse klumpete blaut bæsj. Men man må altids presse hardt sånn man blir rød i trynet, og besvimer. Evnen til å bytte plass med kjønnsorganet og fingrene. Men man får altids rare blikk. Sånn at man får flause og skam. Ps, det er ikke lov å dekke til hendene. Evnen til å snakke bebrokken Islandsk/Portugisisk baklengs resten av ditt liv. Ingen vil skjønne hva du sier. Du blir ofte misforstått. Det er ikke lov å lære deg tegnespråk. Endret 26. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Så dødens stille det ble her da!! ?? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Det må bli det siste, snakke gebrokkent baklengs. Jeg får finne andre former for kommunikasjon i stedet. Lage ukontrollerte og veldig høye stønnelyder hver gang du onanerer eller har sex, eller la en person gå amok med et vanngevær fylt med avføring inne i alle rom der du bor en gang i måneden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2019 Alternativ nr.1, da jeg verken onanerer eller har sex veldig ofte. Avføring i alle rom hver eneste måned hadde drevet meg til vanvidd. Du blir tvunget til å gjøre noe som gir deg heltestatus i hele landet. Hva velger du og hvorfor? - Redder en gammel mann opp fra vannet etter at han kjørte rullestolen sin utfor kaia? - Hjelper en person ut av en brennende bil? - Løper etter og stopper en vesketyv? - Eller adoptere en unge som er forlatt av foreldrene? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Hjelpe en person ut av en brennende bil. Kanskje minst strevsomt, mest artig og gir en følelse av å være actionhelt. Og kanskje den eneste som faktisk redder et liv. Bli angrepet av en sint fullvoksen elgokse når du er ute på skogstur, eller spise en halvstekt hamburger som har både e-coli, stafylokokk-toksiner og parasitter i seg? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Jeg tror jeg går får å prope i meg masse bakterier, bedre det en å bli drept av en fullvoksen elgokse. Spise kun salt resten av livet som eneste måltid, eller se en seriemorder drepe alle dine kjære nærmeste familie rett foran øynene dine? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 Spise kun salt resten av livet. Jeg gir blanke i at nyrene mine blir ødelagt så lenge familien min slipper unna lidelser. De er alt jeg lever for i dag. Kaste en bøtte vann på en bussjåfør eller på deg selv? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg vil heller en bøtte vann på meg selv. Drive med konstant trening uten pause i 24/7 resten av livet uten søvn, eller være gørr lat, så lat at du har laget et hull i sofaen med en stor avlang dunk rett under, for å skite og pisse i, i tillegg har du ordnet kjøleskapet nær sofaen at du kan bare strekke deg for å hente mat og drikke. I tillegg går du aldri til butikken/byen, du ber noen andre handle mat og klær for deg. Samme med den avlange dunken under sofaen, du ber noen andre til å tømme den. I tillegg sover du i sofaen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Trening. Men uten søvn må jeg kollapse til slutt. Uansett bedre enn å pine seg selv til døde ved å ikke bevege seg. Få alltid 20 katter løpende etter deg når du er ute, eller miste pensjonen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2019 Alltid få tjue katter etter meg. Så lenge de bare er nysgjerrige og ikke noe annet så skal det gå fint, da jeg er en stor dyrevenn. Alltid amåtte astarte alle asetninger amed abokstaven A, eller leke med lego på T-banen mens alle ser på deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå