Pliscin Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Fingrene i klem. Jeg vil ha flere barn. Kunne "fryse" alle andres tid enn din egen, slik at du kan gå rundt og gjøre hva du vil, eller kunne reprogrammere genene dine til å se ut slik du vil? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. november 2019 Forfatter Del Skrevet 15. november 2019 Kunne fryse alle andres tid. Det hadde vært svært nyttig, hvis jeg fks er for sen til jobb en dag. Ha superlange armer eller supersterke armer? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Da velger jeg å ha supersterke armer, ser ikke helt fordelen med at de skal være superlange. Ha konstant sinnsyk kløe på tissen eller alltid gå rundt med tomatsaus rundt munnen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. november 2019 Forfatter Del Skrevet 15. november 2019 Alltid tomatsaus rundt munnen. Jeg vil heller se uhygienisk ut fremfor å bli mistenkt for å være pedofil. Bli kastet ut av forumet her eller gå en måned i jobben uten lønn? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Da blir jeg kastet ut av forumet, men ikke på ordentlig. Klare deg uten lekeplassen i en måned eller stå uten jobb? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Uten lekeplassen. Dog har jeg jobber hver dag i snart 2 mnd i strekk, så har krav på avspasering, + skal ha 2 uker permisjon, og har 2 uker ferie til gode, så hadde egentlig ikke gjort noe med fri heller. Men tror jobben trenger meg, så da blir det jobb. Svømme 50m i maling, eller ikke få ta mer enn 30 sek dusj pr dag resten av livet? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Svømme 50 meter i maling. Avhengig av å dusje. Aldri kunne se en dame naken igjen eller aldri være naken igjen selv? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. november 2019 Forfatter Del Skrevet 16. november 2019 Da må jeg nok avslå muligheten til å se nakne damer. Jeg liker å dusje så det hadde vært kjedelig å måtte gjøre det med klær på. Spille biljard i 24 timer eller Monopol. Og hvorfor? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Da blir det Monopol, det kan jeg svært mye av. Spille Ludo eller sjakk i 24 timer? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Sjakk, flere muligheter, strategier og mer hjernetrim. Ludo blir for ensformig og beror mest på flaks. Kunne teleportere deg hvor du vil i hele verden, én gang, eller få og kjøre en El-bil med ubegrenset rekkevidde i ett år? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Da kjører jeg gjerne en elbil med ubegrenset rekkevidde. Da foretrekker jeg den nye elektriske Volvo XC40 straks den kommer ut. Overvåke naboens hus med 100 GoPro-kameraer eller overvåke en butikk som ikke har overvåkingskamera? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Overvåke en butikk som ikke har overvåkningskamera. Da kan jeg gjøre en god gjerning for politiet, sekuritas og butikken selv. Være uheldig å dette ned en lang trapp, 66% sjanse for å dø, eller være uheldig å dette ned i en syrebaseng i en skjernekraftverk, 100% sjanse for å dø? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. november 2019 Forfatter Del Skrevet 18. november 2019 Dette ned en lang trapp. 34% overlevelsessjanse er jo mye bedre enn å dø på grusomt vis i et basseng. Gå uten bukser på butikken det neste året, eller barbere av deg alt hår du har på kroppen? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 (endret) Barbere av meg alt hår på kroppen, vil ikke bli arrestert hver gang jeg går på butikken, da er det bedre og være hårløs Spise 100 gram negler til lunsj hver ukedag, eller shotte 3 shotglass med verk/puss fra analbyller til lunsj hver ukedag? Endret 18. november 2019 av Skabbetuss Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. november 2019 Forfatter Del Skrevet 18. november 2019 Den var en av de mer vanskelige... Jeg tror jeg må gå for negler. Bare ordet "analbyller" byr meg i mot. Blærk. skrive tre prikker bak hver eneste setning du skriver, eller alltid avslutte med utropstegn. Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 (endret) Tre prikker bak hver setning... Pga det virker ikke så irriterende ennå bruke utropstegn... Når man bruker utropstegn bak hver setning, kan det virke at man er små frustrert... Stikke fingeren i lyspærehylsteren, eller putte hele hånden din nedi en iskald isvann, og han den nedi vannet i 7 timer og 6 minutter? Og hvorfor? Endret 20. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 Vel... det første kan gi meg støt og et hjerteinfarkt som følge av det. Hjerteinfarkt dreper folk og jeg vil ikke dø. Dersom jeg har hånda i isvann i 7 timer (og 6 minutter) så risikerer jeg alvorlige frostskader og en mulig amputasjon. Jeg tenker at jeg skal klare meg med en arm så lenge jeg fortsatt har livet i behold. Det må være bedre enn å dø. Spise en vedkubbe ved hjelp av kniv og gaffel, eller aldri fyre i peisen igjen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Jeg gjør den siste allerede, pga jeg har ingen peis, har kun oljeovn. Så det blir den siste. Drikke 1 ml med bensin, eller 1 ml avføringsmiddel? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 1 milliliter avføringsmiddel. Skal huske på det hvis jeg en gang får forstoppelse. Dytte en barnevogn (med unge oppi) ned en bakke, eller holde deg fast på støtfangeren til en buss mens den kjører? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Holde meg fast på støtfangeren til en buss, mens jeg står på skateboard. Hyle i 12 timer i strekk, eller klø deg med en stålbørste i 12 timer i strekk? Endret 21. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå