TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Så stille det har blidt her da!! :huh: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Forfatter Del Skrevet 8. november 2019 Jeg vil mye heller synge i en kort stund fremfor å slite med tinituss i øret. Så da blir jeg operasanger. Hoppe hoppetau på trampoline under et kraftig jordskjelv, eller svømme i et basseng under en kraftig storm? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 (endret) Hoppe hoppe tau mens det er jordskjelv. Sitte stille urørlig i fem måneder i strekk, eller være rå hyper konstant i fem uker i strekk? Endret 8. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Da er jeg råhyper. Stå å balansere på medisinballer eller Canon objektiv i 24 timer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Jeg tror medisinballen er større, noe som bør gi økte muligheter for å kunne stå lengre. Jepp, det blir medisinballbalansering. Bli lam fra halsen og ned, eller amputere begge beina? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 (endret) Amputere begge beinan. Å bli lam er noe jeg ikke vil bli. Gjøre som ham her i vært hjem i 20 år... ...eller ha svart balla i mannemusa? Endret 9. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Svart ball i mannemusa. Det går an å tørke vekk. Den andre blir værende i 20 år. Ta buss M2 til Voiebyen, eller 12 til Justvik/Jærnesheia? Til de som ikke er kjent med kollektivtrafikken i Kristiansand får prøve seg på den under istedenfor. Spise en stor grein med kniv og gaffel, eller stikke hodet inn i en aktiv maurtue? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Stikke hodet inn i en aktiv maurtue. Det er kortvarig Smugle 10 kg hasj eller spise 10 kg medisinsk avfall? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Smugle 10 kg hasj. Da må jeg i verste fall sone en lengre fengselsstraff men det er å foretrekke fremfor eventuelle bivirkninger av medisinsk avfall. Gå 500 meter på glødende kull eller på legoklosser? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 (endret) Gå på Lego klosser. Gå i 1 mil i flytende nitrogen, eller i 5 år gammelt flytende ku møkk bar beint? Endret 10. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Det høres bedre ut å gå en mil i flytende kumøkk. Ja det er kvalmt og lukter vel bokstavelig talt dritt... men det man vaske av seg etterpå. Flytende nitrogen kan vel ta livet av/skade deg alvorlig. Aldri kunne sette deg i en bil noensinne igjen, eller aldri kunne forlate hjembyen din noensinne igjen? (begrunnelse) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Aldri sette meg inn i en bil, pga jeg kjører skjeldent. Og jeg liker steden der jeg bor. Lære opp mot 13 språk på 6 månder, og der etter blir du dritt lei av absolutt alle språk, eller lese mengde hvis av generelt bøker i ca 24/7 i 13 år, og der etter blir du dritt lei av bøker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Lære 13 språk på seks måneder. Det er jo nærmest umulig men oppgaven hørtes likevel interessant ut. Så får det bare være at jeg har en periode i etterkant hvor jeg blir lei av språk. Ha putekrig eller vannkrig med politikerne på stortinget? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Putekrig Være brei skjeftet og illsint i 24/7, eller ha knøtt liten munn og muse stemme vil bli høyt og tydelig for deg, og for andre vil ha problemer å høre hva du sier? Endret 11. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Liten munn og lydsensitiv, bedre enn å bli hatet av alt og alle. Bli kjæreste med Britney Spears, eller være med på et fullt mediedekket møte med deg, Trump og Putin om hvordan vi skal løse verdens miljøproblemer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Den var gørr lett. Være lag med Britney Spears. ?? Jeg liker verken ikke Trump eller Putin. Hvilken film univers ville du bodd i resten av livet ditt, Saw eller Teletubbiene? Og hvorfor det valget? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Teletubbies, det virker uproblematisk og lett. Saw-universet er jo bare ren og skjær tortur i alle former, med en lite barmhjertig Jigsaw som regissør. Bli kortvokst, eller bli 2,5m høy? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Kortvokst Drikke andres sin magesyre, eller spise mengde hvis av bar sitron til du spyr? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2019 Forfatter Del Skrevet 14. november 2019 Da spiser jeg sitron til jeg spyr. Tenker at det må være bedre enn det andre alternativet som potensielt kan fucke meg opp på innsiden. Bli fengslet i Sudan eller i Sør-Sudan? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Nå vet jeg ikke hvem av dem som er minst verst da. Trur jeg går for Sudan. Få alle fem fingerene i klemme i en ståldør, eller uheldig å miste testiklene sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå