Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del av meg sier begravelse. Jeg er veldig opptatt av døden, og jeg tror det kan få meg enda nærmere den på et vis. Samtidig synes jeg også det er vakrere enn et bryllup, og har mer verdi. Selv om man ikke tar statistikken for skilsmisser med i beregningen.

Gå i din egen "staget" begravelse, eller la en person du ikke liker så godt dø, for så å skape et drama uten like i begravelsen, der du velter kista og dæljer løs på den døde vedkommende?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Gjøre nesa om til et batteri tror jeg. Det er kanskje litt mindre sjanse for å få voldsom oppmerksomhet fra fremmede da.

Legge deg på togskinnene rett før toget kommer, eller stå bak et passasjerfly når motorene starter?

Den var vrien. :ohmy: :ohmy:  Jeg tror jeg hadde stått bak et passasjerfly.

Do pause:

Skvette kun noen få dråper urin for vær syvende time, eller ta å bæsje en gang vær syvende måned?

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Bendelorm i rompa. Det hadde klødd masse men det siste alternativet hadde gjort meg splitter pine gal.

Sove naken i en seng på IKEA mens alle ansatte og kundene ser på deg, eller spise masse rundstykker og boller fra Coop Extra mens kunder og ansatte ser på? Og hvorfor?

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke bli til en jentetruse som kryr av bakterier og andre fæle basselusker. Da er en myk pute å foretrekke. I tillegg liker jeg å ligge i senga.

Spise middag på do eller på loftet. Og hvorfor?

(dersom du ikke har loft eller do, lat som om du har)

Lenke til kommentar

Spise middag på loftet. Regner med du mener uinnredet mørkloft. Det er appetitten som er utslagsgivende faktor her. Dass er mer uappetittelig, men varmere, lysere og mer behagelig sitteplass. Loftet er mørkt, kaldt, tomt, men jeg får nok iallefall i meg maten der.

Runke og komme direkte i postkassa til alle dine 30 nærmeste naboer i løpet av 30 dager (med risiko for å bli tatt), eller få kyskhetsbelte der du ikke kan runke eller ha sex på ett år?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Da velger jeg å bli en pyroman, å sette fyr på min egen hus. Men jeg vil selvfølgelig sørge for at ingen er hjemme da.

Ville du lært deg Arabisk stille og fredelig for deg selv, eller lære Pirahã under ekstremt mye med uro og støy?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/PQob6/ekspert-dette-er-verdens-enkleste-spraak

http://24monde.info/article/topp-10-de-vanskeligste-sprkene-i-verden

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...