Scarvo Skrevet 21. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2019 Spise en hel person tror jeg. Overlevelsesinstinktet mitt gjør at jeg prioriterer meg først. Gå i 365 forskjellige bryllup på et år til personer du ikke kjenner, eller gå i 365 forskjellige begravelser hvert år til folk du ikke kjenner? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) En del av meg sier begravelse. Jeg er veldig opptatt av døden, og jeg tror det kan få meg enda nærmere den på et vis. Samtidig synes jeg også det er vakrere enn et bryllup, og har mer verdi. Selv om man ikke tar statistikken for skilsmisser med i beregningen. Gå i din egen "staget" begravelse, eller la en person du ikke liker så godt dø, for så å skape et drama uten like i begravelsen, der du velter kista og dæljer løs på den døde vedkommende? Endret 22. oktober 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2019 Det siste kunne jeg godt tenke meg å gjøre mot to enkeltpersoner, fordi de ganske enkelt fortjener det for å ha ødelagt livet til noen. Voldta en prydbusk eller en hageslange? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Måtte blitt hageslange. Leve på bare kjøtt eller bare grønnsaker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2019 Bare kjøtt Leve bare på vann eller brus? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Kunne gjerne levd på brus, men hvis jeg skal tenke på helsa, da må jeg nok si vann. Hvis det gikk ann å bytte plass på lemene sine. Bytte plass med hode og kjønnsorganet, eller nesa og fingrene? Og hvorfor det valget? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Da bytter jeg plass med nesa og fingrene. Hadde blitt kjedelig med tisselur på hodet. Angrer sikkert et sekund senere... Gjøre øynene om til kameraobjektiver, eller gjøre nesa om til et batteri? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2019 Gjøre nesa om til et batteri tror jeg. Det er kanskje litt mindre sjanse for å få voldsom oppmerksomhet fra fremmede da. Legge deg på togskinnene rett før toget kommer, eller stå bak et passasjerfly når motorene starter? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Gjøre nesa om til et batteri tror jeg. Det er kanskje litt mindre sjanse for å få voldsom oppmerksomhet fra fremmede da. Legge deg på togskinnene rett før toget kommer, eller stå bak et passasjerfly når motorene starter? Den var vrien. :ohmy: Jeg tror jeg hadde stått bak et passasjerfly. Do pause: Skvette kun noen få dråper urin for vær syvende time, eller ta å bæsje en gang vær syvende måned? Endret 26. oktober 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Da skvetter jeg piss. Tisse fra mobilen eller bæsje fra PC-en? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 HÆ!!! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2019 Da skvetter jeg piss. Tisse fra mobilen eller bæsje fra PC-en? Mener du tisse PÅ mobilen eller bæsje på PC? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Mener du tisse PÅ mobilen eller bæsje på PC? Da skvetter jeg piss. Tisse fra mobilen eller bæsje fra PC-en? Hivs det stemmer det Mr-SG sier. Da bæsjer jeg på PC'en. Ha en bendelorm bolig i rompa, eller ha flue larve bolig i øret? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2019 Bendelorm i rompa. Det hadde klødd masse men det siste alternativet hadde gjort meg splitter pine gal. Sove naken i en seng på IKEA mens alle ansatte og kundene ser på deg, eller spise masse rundstykker og boller fra Coop Extra mens kunder og ansatte ser på? Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg tror jeg velger å spise mengde hvis av rundstykker og boller fra Coop Extra mens kunder og ansatte ser på. Pga har vært rå fattig utsultet i flere dager nå. Bli til en søt dakimakura, eller til en jente truse? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2019 Jeg vil ikke bli til en jentetruse som kryr av bakterier og andre fæle basselusker. Da er en myk pute å foretrekke. I tillegg liker jeg å ligge i senga. Spise middag på do eller på loftet. Og hvorfor? (dersom du ikke har loft eller do, lat som om du har) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Spise middag på loftet. Regner med du mener uinnredet mørkloft. Det er appetitten som er utslagsgivende faktor her. Dass er mer uappetittelig, men varmere, lysere og mer behagelig sitteplass. Loftet er mørkt, kaldt, tomt, men jeg får nok iallefall i meg maten der. Runke og komme direkte i postkassa til alle dine 30 nærmeste naboer i løpet av 30 dager (med risiko for å bli tatt), eller få kyskhetsbelte der du ikke kan runke eller ha sex på ett år? Endret 31. oktober 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2019 Kyskhetsbelte. Jeg debuterte seksuelt vinteren 2018, og runking er ikke noe jeg bruker å gjøre til vanlig. Holde en pressekonferanse hvor du annonserer hat og drapsønsker mot en folkegruppe, eller sette fyr på huset du bor i? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Da velger jeg å bli en pyroman, å sette fyr på min egen hus. Men jeg vil selvfølgelig sørge for at ingen er hjemme da. Ville du lært deg Arabisk stille og fredelig for deg selv, eller lære Pirahã under ekstremt mye med uro og støy? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/PQob6/ekspert-dette-er-verdens-enkleste-spraak http://24monde.info/article/topp-10-de-vanskeligste-sprkene-i-verden Endret 31. oktober 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. november 2019 Forfatter Del Skrevet 1. november 2019 Lære meg Arabisk i fred og ro. Jeg liker språk og andre kulturer så det hadde vært en fin utfordring Gå uten sokker i et år, eller gå med fem sokkepar på deg i et år uten å kunne ta de av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå