SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Da blir det øyenbrynet, samma hvilken side det er. Till Lindemann, frontfiguren i Rammstein har jo piercing i øyenbrynene. Du må ta en tatovering et sted på kroppen utenom armer og bein. Hva velger du? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg har tatovering på en av de kroppsdelene du nevner. Men hvis jeg ikke hadde tatos, da hadde jeg nok valgt ryggen. Ta øye tatovering eller ordne bagel heading? Sjekk denne med rein nysgjerrighet: The Most Extreme Body Modifications Ever Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Da blir det øyetatovering. Sitte på taket av en buss eller en campingvogn? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Tror det må bli buss. Den stopper ofte, er mer stabil, og har som regel maksfart på 80-100km/t. Er det en Porsche med en villmann bak rattet som drar campingvogna så kan jeg takke for meg. Skifte kjønn og bli shiamuslim, eller ligge i koma annenhver uke? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Må nok bli å skifte kjønn. Det er ikke særlig å ligge i koma. Få trykke syke, altså, bli skit avhengig av å trykke på en og samme knapp/bryter i flere timer pr dag, eller få konstant diare? Og hvorfor det valget? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2019 Konstant diare vil jo bety at jeg bor på do 24 timer i døgnet, 7 dager i uka. Det vil jeg ikke ha noe av. Jeg tenker at jeg etterhvert ville blitt vant til å trykke på den samme meningsløse knappen. Det ville blitt et greit tidsfordriv. Ha hjemmehjelp som må komme å dusje deg/tørke deg bak, eller være hjemmehjelp som kommer og dusjer noen/tørker de bak? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Ha hjemmehjelp, det kan jo være luksuriøst til tider. Det å være hjemmehjelp tar lengre tid, samt at å dusje/tørke folk i rompa er en drittjobb. Bli kronet til Norges neste konge, eller bli utvist fra Norge på livstid? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Da blir jeg kronet til Norges neste konge. Bo i et hus midt på svenskegrensa (dvs at man lager mat i Sverige og sover i Norge), eller campe midt på svenskegrensa? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2019 Campe midt på svenskegrensa. Da slipper jeg å bo der permanent og kan reise hjem etter en kort stund Kun velge 1 tråd å delta i på hele forumet, eller delta i alle sammen? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Kun velge 1 tråd å delta i, alternativet er alt for tidskonsummerende. Alltid ha 4 cl hjemmebrent i hva enn du drikker, eller alltid gå med svart skinnvest hvor det står "RÆGGER" bakpå ryggen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2019 Jeg er litt usikker på hva "rægger" betyr for noe men jeg tror det er å foretrekke fremfor å risikere alkoholforgiftning. Drikke pils til du kaster opp eller spise gress i en måned? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Da drikker jeg pils til jeg kaster opp. Drikke sprit til du dør eller spise jord i en måned? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 Drikke sprit til du dør. Da går jeg ut med god stemning i det minste Være født 5 november eller 16 april? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 16 april. Bedre på våren. Feire jul en gang i måneden eller feire at alle i familien har bursdag en gang hver måned? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2019 Feire at alle i familien har bursdag. Jeg liker ikke jul uansett så den der var ikke så utfordrende Spise bare agurk på brødskiva i et helt år, eller aldri kunne klare å telle til mer enn femti? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Da tar jeg heller å telle opptil 50, agurk på brødskiva blir bare kjedelig. Du får kun høre en sang resten av livet. Hva blir det av de to? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2019 Helt klart Old Town Road. Den første fikk meg nesten i dårlig humør. Bli stukket av en veps eller sparke tåa i en bordkant? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Da sparker jeg tåa. Bli stukket av en bie i leppa eller snuble på en stein? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2019 Snuble på en stein. Jeg er ikke kjempebegeistret for bier og andre flyvende insekter. Løpe en runde naken i nabolaget ditt, eller skremme små barn kledd ut som klovnen fra IT? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Løpe naken i boliglaget. Får holde meg for utstyret så går det sikkert bra. Det å skremme barn kan jo være gøy, men er det foreldre i nærheten så kan jeg få en hudfletting. Bli flådd levende, eller spise en hel person? Kan stekes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå