Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm ørevoks om til kattemat. Kattemat er jo digg, da kan man muligens aldri dø av sult og virkelig snevre inn på matbudsjettet.

Legge seg i et badekar fylt med brennmaneter, eller slenge seg oppi en seng fylt med norske kjelleredderkopper med bind for øynene?

Lenke til kommentar

Tvangstrøye 24/7. Da får jeg i det minste puste selv om andre da må mate meg osv.

Kaste en basketball hardt i veggen slik at den spretter tilbake i ansiktet på deg selv, eller slippe en bowlingball på tåa? Og hvorfor velger du det du velger?

Lenke til kommentar

Jeg har jo ingen god begrunnelse for å velge, da jeg ikke har sett noen av disse før. Da får jeg bare gå for nr 2 og håpe på det beste.

Være innesperret i et mørkt og trangt rom i en uke, eller spise en bøtte med kakerlakker til middag?

Lenke til kommentar

Da er jeg innesperret i et mørkt og trangt rom i en uke. Hvis jeg får lov å ta med ting inn i det mørke rømmet, så har jeg pakkelista her:

• Mobil (inkl. lader) (kan jo lyse opp hvis jeg må lete etter noe)

• Laptop (inkl. lader)

• Lite kjøleskap med mat og drikke

• Romtemperert mat og snop i en sekk

• Mikrobølgeovn (hvis det er plass til det)

• Deodorant

• Klær

• Feltseng, dyne og pute (hvis det er plass til det)

• Boomblaster

• Alle Lana Del Rey-platene jeg har

• Dette bildet på veggen (kan jo lyse opp med lykta på mobilen)

Livestreame seg selv i en uke, eller spise myggpizza hver dag i et helt år?

Lenke til kommentar

Da livestreamer jeg meg selv. De som har interesse av det må gjerne få lov til å følge meg i mine daglige gjøremål.

Klatre ned pipen til en fremmed og late som om du er julenissen, eller prøve å stjele tennene til noen og late som om du er tannfeen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...