Arizona Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 En alv Dra på ferie til Kongo, Nord Korea eller sibir? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Helt klart Sibir. Uaktuelt å dra til Nord Korea pga den dotten der a, Kim On Un. Være en centaur eller en havfrue med en fike hode? https://images.app.goo.gl/p4pUn3JVvb3SBB7o6 Endret 3. oktober 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Da er jeg en kentaur. Klone deg selv i butikken der jeg jobber til det kryr av deg selv, eller klone en bestemt vinflaske inne på polet til det kryr av vin? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Klone en vinflaske på polet. Gå til jobben i pissregn hver dag i to uker, eller ta taxi i pissregn én dag med rushtrafikk og omveier hvor turen kommer på 1000 kroner? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Tar gåturen i pissregn. Være en Centaur med heste hode eller en kloakk rotte? https://images.app.goo.gl/pKBTsHgh74YexvdA7 https://images.app.goo.gl/92g1pYERQPvU4jQYA Endret 3. oktober 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ville vært en Centaur, tror veldig få mennesker hadde sett noen særlig forskjell Ha myk spaghetti hår, eller ha grønne brokkoli ører? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Da har jeg myk spagettihår. Gjøre spytt om til PepsiMax, eller gjøre ørevoks om til kattemat? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 hmm ørevoks om til kattemat. Kattemat er jo digg, da kan man muligens aldri dø av sult og virkelig snevre inn på matbudsjettet. Legge seg i et badekar fylt med brennmaneter, eller slenge seg oppi en seng fylt med norske kjelleredderkopper med bind for øynene? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Må bli brennmaneter da trur jeg, liker ikke eddekopper... Bli bundet eller binde noen andre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Da blir jeg bundet, gjerne i tvangstrøye. Gjerne i god selskap med J. Cole. Gå i tvangstrøye 24/7 eller gå med det strammeste beltet i buksa 24/7? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2019 Tvangstrøye 24/7. Da får jeg i det minste puste selv om andre da må mate meg osv. Kaste en basketball hardt i veggen slik at den spretter tilbake i ansiktet på deg selv, eller slippe en bowlingball på tåa? Og hvorfor velger du det du velger? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Få basketball i fleisen. Jeg vil ikke knuse tåa mi, eventuelt foten min. Hvis bowlingballen bommer på tåa. Spise rykende fersk kumøkk eller ete ferske okse testikler? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Da spiser jeg okseballer. Vaske en katt ved hjelp av din egen tunge eller bruke en høyttaler med full bass og høy subwoofer som vifte? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Selvfølgelig vil jeg valgt... Hvilken utenomjordisk skapning ville du møtt på... ...eller... ...? Endret 6. oktober 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har jo ingen god begrunnelse for å velge, da jeg ikke har sett noen av disse før. Da får jeg bare gå for nr 2 og håpe på det beste. Være innesperret i et mørkt og trangt rom i en uke, eller spise en bøtte med kakerlakker til middag? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Da er jeg innesperret i et mørkt og trangt rom i en uke. Hvis jeg får lov å ta med ting inn i det mørke rømmet, så har jeg pakkelista her: Mobil (inkl. lader) (kan jo lyse opp hvis jeg må lete etter noe) Laptop (inkl. lader) Lite kjøleskap med mat og drikke Romtemperert mat og snop i en sekk Mikrobølgeovn (hvis det er plass til det) Deodorant Klær Feltseng, dyne og pute (hvis det er plass til det) Boomblaster Alle Lana Del Rey-platene jeg har Dette bildet på veggen (kan jo lyse opp med lykta på mobilen) Livestreame seg selv i en uke, eller spise myggpizza hver dag i et helt år? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2019 Da livestreamer jeg meg selv. De som har interesse av det må gjerne få lov til å følge meg i mine daglige gjøremål. Klatre ned pipen til en fremmed og late som om du er julenissen, eller prøve å stjele tennene til noen og late som om du er tannfeen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Da er jeg julenissen. Forvandle fingrene dine om til passere, eller forvandle tærne dine om til legoklosser? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Gjøre om tærne mine om til legoklosser. Være huldra eller en troll? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Huldra selvfølgelig... Du må ta piercing et sted på kroppen utenom navle og ører. Hva velger du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå