Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Kong Harald. Begrunnelsen er todelt. Jeg liker å lage mat til folk som setter pris på det, og det tror jeg Rex'ern gjør mer enn Ramsern. Det andre er at hvis Ramsay skal spise maten jeg lager, kommer jeg til å få en skyllebøtte for alt jeg har gjort feil.

Ha sex med alle i kongehuset, eller jobbe som slottsvakt i Garden i 2 år?

Lenke til kommentar

Dele ut bokser med gratis hårvoks ved Stortinget. Alle frisørsalonger kan få det som ekstra reklame ;)

Aldri høre på musikk eller aldri se serier igjen?

Musikk er det jeg lever av :dribble:  :dribble:

Da blir det gummistøvler for tiden. Da slipper jeg å bli våt av crocs.

Alltid gå med støvletter eller flipflops?

Lenke til kommentar

Jobbe som søppelplukker i Angola. Det hadde vært spennende å gjøre noe helt nytt i en helt annen del av verden. Og jeg ville følt at jeg bidro med noe viktig til samfunnet.

Oppleve 24T hvor alle mennesker og dyr prøver å ta livet av deg, eller sitte inne i et mørkt rom i et år? (med mat, drikke og toalett tilgjengelig). Hvorfor?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jobbe som søppelplukker i Angola. Det hadde vært spennende å gjøre noe helt nytt i en helt annen del av verden. Og jeg ville følt at jeg bidro med noe viktig til samfunnet.

Oppleve 24T hvor alle mennesker og dyr prøver å ta livet av deg, eller sitte inne i et mørkt rom i et år? (med mat, drikke og toalett tilgjengelig). Hvorfor?

Sitte inne i et mørkt rom i et år. Jeg ønsker ikke å dø med det samme. Med andre ord, jeg er for ung til å dø.

Ha karamell eller jordbær saus på kokt torsk med grønnsaker?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...