SprengeMobil Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Da løfter jeg ikke mer enn 10 kg. Drikke deodorant eller spise såpe? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. september 2019 Forfatter Del Skrevet 12. september 2019 Hmm. Tror jeg går for å spise såpe. Deodorant inneholder vel gasser som jeg ikke ønsker å spraye i kjeften. Da tror jeg at håndsåpe ville gått bedre. Lage mat til Gordon Ramsay eller Kong Harald. Og hvorfor? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Til Kong Harald. Begrunnelsen er todelt. Jeg liker å lage mat til folk som setter pris på det, og det tror jeg Rex'ern gjør mer enn Ramsern. Det andre er at hvis Ramsay skal spise maten jeg lager, kommer jeg til å få en skyllebøtte for alt jeg har gjort feil. Ha sex med alle i kongehuset, eller jobbe som slottsvakt i Garden i 2 år? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Da jobber jeg som slottsvakt, fordi å ha sex med alle i kongehuset kan være en majestetsfornærmelse! Dele ut bokser med gratis hårvoks ved Stortinget, eller dele ut gebiss til folk som ikke har tenner? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Dele ut bokser med gratis hårvoks ved Stortinget. Alle frisørsalonger kan få det som ekstra reklame Aldri høre på musikk eller aldri se serier igjen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. september 2019 Forfatter Del Skrevet 13. september 2019 Aldri se serier igjen. Musikk er jeg avhengig av. Aldri kunne plystre eller aldri kunne knipse? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Aldri kunne knipse. Alltid gå med gummistøvler eller alltid gå i crocs? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Dele ut bokser med gratis hårvoks ved Stortinget. Alle frisørsalonger kan få det som ekstra reklame Aldri høre på musikk eller aldri se serier igjen? Musikk er det jeg lever av Da blir det gummistøvler for tiden. Da slipper jeg å bli våt av crocs. Alltid gå med støvletter eller flipflops? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2019 Forfatter Del Skrevet 15. september 2019 Flipflops. Det er mer luftig. Tærne mine hadde sikkert råtnet dersom jeg skulle hatt de i støvletter året rundt. Plutselig bli ti år yngre eller ti år eldre enn den alderen du er i akkurat nå? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Yngre selvfølgelig Ingen som virkelig vil bli eldre... Fordi mannfolk alltid ser på de pene yngre damene og jeg er vel laaaaaangt forbi den alderen. Leve hele livet som 5 åring eller som 60 åring? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Da får jeg leve livet som en 60-åring... blir å angre etterpå. Leve livet som en 18-åring eller 100-åring? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Definitivt 18-åring. Det er bare fem år tilbake i tid og det skulle jeg ha klart. Ta over jobben som statsminister fra og med i morgen, eller jobbe som skatteinnkrever i Tyrkia? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Da tar jeg over jobben som statsminister. Så stopper jeg regionsreformen og reverserer kommunesammenslåingene fra og med 2017. Da får vi også tilbake Nord og Sør-Trøndelag. Ta over jobben som finansminsister fra og med i morgen, eller jobbe som søppelplukker i Angola? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. september 2019 Forfatter Del Skrevet 18. september 2019 Jobbe som søppelplukker i Angola. Det hadde vært spennende å gjøre noe helt nytt i en helt annen del av verden. Og jeg ville følt at jeg bidro med noe viktig til samfunnet. Oppleve 24T hvor alle mennesker og dyr prøver å ta livet av deg, eller sitte inne i et mørkt rom i et år? (med mat, drikke og toalett tilgjengelig). Hvorfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2019 Da har forumets kjære administratorer vekket denne tråden til live igjen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Jobbe som søppelplukker i Angola. Det hadde vært spennende å gjøre noe helt nytt i en helt annen del av verden. Og jeg ville følt at jeg bidro med noe viktig til samfunnet. Oppleve 24T hvor alle mennesker og dyr prøver å ta livet av deg, eller sitte inne i et mørkt rom i et år? (med mat, drikke og toalett tilgjengelig). Hvorfor? Sitte inne i et mørkt rom i et år. Jeg ønsker ikke å dø med det samme. Med andre ord, jeg er for ung til å dø. Ha karamell eller jordbær saus på kokt torsk med grønnsaker? Endret 2. oktober 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jordbærsaus, ikke så glad i karamell. Få 6 babyer på en gang eller aldri få barn? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Aldri få barn. 6 barn blir for intenst for meg. Tror ikke jeg hadde klart å holde ut med så mange barn. Få 7 siamesiske tvillinger som bærer en og samme kropp eller få 14 død fødte brarn? Endret 2. oktober 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Da får jeg heller 14 dødfødte barn. Få 100 barn eller drive et katteoppdrett på 100 katter? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Drive et katteoppdrett på 100 katter. Leve som en alv eller en hobbit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå