Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha credz tildeg Kaffekong1. Den var vanskelig. Jeg har ikke allverdens med penger å ta av. Jeg hadde blitt ruinert i løpet av en måned dersom jeg skal betale 500 for hvert nys. Da får jeg heller få ståkuk hver gang en Tesla ruller forbi.

Vil du hive en brødrister i det fulle badekaret (som du selvsagt sitter i) eller vil du bli angrepet av tre aggressive og voldsomme hunder?

• Liker 2
Lenke til kommentar

24T hvor kun uheldige ting skjer meg. Jeg hadde nok ikke turt å gå ut døra denne uken, eller å være på internett i tilfelle jeg hadde blitt hacket.

Miste 500 kr hver gang du nyser eller alltid bli rennakåt når du ser en elbil?

Bli super kåt av å se en rå kul sports elbil. :dribble: :dribble: :dribble:

Haha credz tildeg Kaffekong1. Den var vanskelig. Jeg har ikke allverdens med penger å ta av. Jeg hadde blitt ruinert i løpet av en måned dersom jeg skal betale 500 for hvert nys. Da får jeg heller få ståkuk hver gang en Tesla ruller forbi.

Vil du hive en brødrister i det fulle badekaret (som du selvsagt sitter i) eller vil du bli angrepet av tre aggressive og voldsomme hunder?

Går for å bli angrepet av tre aggressive hunder, kanskje jeg kan klare å roe dem ned.

Hoppe ned fra en romferge som farer i 690km høyde, eller dykke helt ned i Marianergropen.

Marianergropen er havts dypeste punkt.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Det er faktisk en som har klart å dykke ned marianergropen og overlevd, men fra hva jeg vet er det ingen som har hoppet fra vanvittige 690 km høyde. Tror dette er sikker selvmord så går for å dykke.

Få tre kraftige lårhøner hver mandag morgen når står opp, eller ha en aggressiv og voldelig grevling boende utenfor utgangsdøren din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...