TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Må nok bli dildoer. :dribble: Lese kun en og samme bok, eller stå og stirre på en tom vegg resten av livet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Da leser jeg gjerne en og samme bok. Få plass til 10 personer i en Volkswagen Golf når den står parkert, eller på et toalett? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Jeg skulle klart å få ti personer inn på et toalett. Går jo bare an å bruke handicap-toalettet Drite på gulvet midt i en butikk hvor alle ser deg, eller ha 24T hvor bare uheldige ting skjer med deg? (trafikkbot, sklir på isen osv) Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 24T hvor kun uheldige ting skjer meg. Jeg hadde nok ikke turt å gå ut døra denne uken, eller å være på internett i tilfelle jeg hadde blitt hacket. Miste 500 kr hver gang du nyser eller alltid bli rennakåt når du ser en elbil? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. september 2019 Forfatter Del Skrevet 9. september 2019 Haha credz tildeg Kaffekong1. Den var vanskelig. Jeg har ikke allverdens med penger å ta av. Jeg hadde blitt ruinert i løpet av en måned dersom jeg skal betale 500 for hvert nys. Da får jeg heller få ståkuk hver gang en Tesla ruller forbi. Vil du hive en brødrister i det fulle badekaret (som du selvsagt sitter i) eller vil du bli angrepet av tre aggressive og voldsomme hunder? 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 (endret) 24T hvor kun uheldige ting skjer meg. Jeg hadde nok ikke turt å gå ut døra denne uken, eller å være på internett i tilfelle jeg hadde blitt hacket. Miste 500 kr hver gang du nyser eller alltid bli rennakåt når du ser en elbil? Bli super kåt av å se en rå kul sports elbil. :dribble: Haha credz tildeg Kaffekong1. Den var vanskelig. Jeg har ikke allverdens med penger å ta av. Jeg hadde blitt ruinert i løpet av en måned dersom jeg skal betale 500 for hvert nys. Da får jeg heller få ståkuk hver gang en Tesla ruller forbi. Vil du hive en brødrister i det fulle badekaret (som du selvsagt sitter i) eller vil du bli angrepet av tre aggressive og voldsomme hunder? Går for å bli angrepet av tre aggressive hunder, kanskje jeg kan klare å roe dem ned. Hoppe ned fra en romferge som farer i 690km høyde, eller dykke helt ned i Marianergropen. Marianergropen er havts dypeste punkt. Endret 9. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Det er faktisk en som har klart å dykke ned marianergropen og overlevd, men fra hva jeg vet er det ingen som har hoppet fra vanvittige 690 km høyde. Tror dette er sikker selvmord så går for å dykke. Få tre kraftige lårhøner hver mandag morgen når står opp, eller ha en aggressiv og voldelig grevling boende utenfor utgangsdøren din? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. september 2019 Forfatter Del Skrevet 10. september 2019 Jeg har aldri hatt en lårhøne før så det er litt vanskelig å vite hvor ille det er. Derfor satser jeg på at grevlingen raskt slutter å se på meg som en trussel. Aldri se mer eller høre mer? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Aldri høre mer, Øynene er det viktigste sanseorganet og det er mye du kan se men ikke høre. Aldri kunne pusse tennene eller aldri vaske håret? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Aldri pusse tennene. Gap skratte, eller hoste i 12 timer i strekk? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Da gapskratter jeg. Nyse eller gjespe 12 timer i strekk? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. september 2019 Forfatter Del Skrevet 10. september 2019 Gjespe sannsynligvis. Det hørtes mer behagelig ut fremfor å hoste. Leke pirat eller være pirat på ordentlig? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 (endret) Leke Pirat, helst rom-pirat. Nyse ekstremt kraftig sånn at det river ekstremt i halsen i måned hvis, eller prompe ekstremt kraftig sånn at det svir ekstremt i rompa i måned hvis? Endret 10. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Da fiser jeg, gjerne med neseklipe. Installere en automatisk runker som runker mens man kjører bil eller mens man sykler? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Mens jeg sykler. Da får jeg også luftet tassen også på samme tid. :dribble: Sperme ut hele senga eller stue gulvet til naboen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2019 Forfatter Del Skrevet 11. september 2019 Helst ingen av delene men velger selvsagt min egen seng. Naboen min ville sannsynligvis ringt politiet dersom jeg hadde funnet på noe slikt. Sitte på glattcelle i 1 år, eller bo i jungelen i Amazonas i fem år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Bo i Amazonas jungelen. Hvis du har gått tom for kondom, hva bruker du da, baby bleie eller en brødpose? :rofl: :rofl: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2019 Forfatter Del Skrevet 11. september 2019 Sannsynligvis en brødpose, da det virker lettere å bruke som kondom fremfor en bleie. Spy eller bæsje? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Bæsje. Være gjenfødt som en måke eller rotte? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Måke. Høres bedre ut å fly ute i det fri enn å bo i kloakken. Få 40% lungekapasitet resten av livet, eller ikke kunne løfte mer enn 10 kg uten at ryggen låser seg? Endret 12. september 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå