Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Oppbevare alt jeg tisser på flasker. Jeg tar ikke på meg oppgaven med å åpne flaskene når året er gått.

Starte en ny tråd her inne som blir superpopulær, eller få 100 kr fra en fremmed på gata?

Du kan bruke neseklyper mens du åpner flaskene, ikke noe problem.

Da smeller jeg grisehardt i dørene.

Gjemme seg i søppeldunken når det kommer bud opp til deg med pakke, eller dusje i søvne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da spiser jeg 5 stk habanero smørrbrød, lett! Blir jo sulten av tanken.

Ta en mastergrad i russisk litteraturhistorie, eller stå utkledd som en mobiltelefon, mens du prøver å selge telefonabonnomenter på Oslo City én time hver dag, de neste 20 årene?

Lenke til kommentar

Det hørtes mer interessant ut å lære om russisk litteratur fremfor å stå tyve år i Oslo og dumme meg ut. Definitivt førstevalget her :)

Være uteligger på Oslo S, prostituert på Karl Johan eller kriminell på Grønland (bydelen i Oslo). Og hvorfor?

Lenke til kommentar

Kriminell på Grønland. Er jo win-win. Enten så er du en suksessfull forbryter som blir rik, eller så havner du på de firestjerners norske hot... "cellene". Tror det er bedre enn å bo på Oslo S eller være prostituert.

Være verdenskjent musiker eller verdenskjent idrettsstjerne? Evnt. hva slags musikk/instrument eller idrett.

Lenke til kommentar

Da går jeg med regnsky over hodet (så sant den er såpass langt over hodet at den ikke forfølger meg innendørs). Jeg hadde nok daua etter en uke i skauen.

Å bare kunne gå på do på offentlige steder (f.eks. Esso'n eller nærbutikken), eller alltid måtte donere halve brutto-månedslønna si til et veldedig formål?

Endret av Kaffekong1
Lenke til kommentar

To kneip som sko. Rett og slett fordi jeg blir helt hjelpesløs uten hendene mine. Kneip på føttene ser i verste fall dumt ut. PS: Spent på smaken på brødet i ettertid. Vil tro smaken har blitt piffa opp litt ja.

Alltid være elektrisk og gi strøm til det du berører, eller alltid se ut som en fisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...