SprengeMobil Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Oppbevare alt jeg tisser på flasker. Jeg tar ikke på meg oppgaven med å åpne flaskene når året er gått. Starte en ny tråd her inne som blir superpopulær, eller få 100 kr fra en fremmed på gata? Du kan bruke neseklyper mens du åpner flaskene, ikke noe problem. Da smeller jeg grisehardt i dørene. Gjemme seg i søppeldunken når det kommer bud opp til deg med pakke, eller dusje i søvne? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. august 2019 Forfatter Del Skrevet 20. august 2019 Det hørtes igrunn litt moro ut å skremme postbudet. Forhåpentligvis ville han/hun tatt det med godt humør. Spise en levende katt eller spise kulepenner til middag i seks måneder? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Jeg tror jeg går for kulepenner til middag i seks månder. Pga jeg vil ikke spise en levende katt. Hadde gått for katten hvis jeg fikk lov å flå og sløye den og så steke den. Spise en 5 stykk habonero smørrbrød eller spise bøtte hvis med kanel? Endret 21. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Da spiser jeg 5 stk habanero smørrbrød, lett! Blir jo sulten av tanken. Ta en mastergrad i russisk litteraturhistorie, eller stå utkledd som en mobiltelefon, mens du prøver å selge telefonabonnomenter på Oslo City én time hver dag, de neste 20 årene? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. august 2019 Forfatter Del Skrevet 21. august 2019 Det hørtes mer interessant ut å lære om russisk litteratur fremfor å stå tyve år i Oslo og dumme meg ut. Definitivt førstevalget her Være uteligger på Oslo S, prostituert på Karl Johan eller kriminell på Grønland (bydelen i Oslo). Og hvorfor? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Kriminell på Grønland. Er jo win-win. Enten så er du en suksessfull forbryter som blir rik, eller så havner du på de firestjerners norske hot... "cellene". Tror det er bedre enn å bo på Oslo S eller være prostituert. Være verdenskjent musiker eller verdenskjent idrettsstjerne? Evnt. hva slags musikk/instrument eller idrett. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Da er jeg verdenskjent idrettsstjerne, siden jeg holder på med idrett. Langrenn! Gå Vasaloppet utkledd som emoji, eller stå langs veien under Tour de France utkledd som en SuperGomp? Endret 21. august 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. august 2019 Forfatter Del Skrevet 22. august 2019 Vasaloppet utkledd som emoji tror jeg. Da kunne jeg skapt smil og glede blant mange flere. Tror bare nordmenn hadde skjønt gompe-spøken. Gå med en regnsky hengende over hodet i 24T, eller bo i skogen i et år? 1 Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 (endret) Da går jeg med regnsky over hodet (så sant den er såpass langt over hodet at den ikke forfølger meg innendørs). Jeg hadde nok daua etter en uke i skauen. Å bare kunne gå på do på offentlige steder (f.eks. Esso'n eller nærbutikken), eller alltid måtte donere halve brutto-månedslønna si til et veldedig formål? Endret 26. august 2019 av Kaffekong1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 (endret) Blir nok å donere halve brutto-månedslønna mi til et veldedig formål. PS: Hadde faktisk gitt en sjette del av den i virkeligheten da. :) Se på en Arabisk tv-kanal der du ikke skjønner en dritt hva de sier, eller gjøre noe du hater å gjøre resten av ditt liv? Endret 26. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. august 2019 Forfatter Del Skrevet 26. august 2019 Se på en arabisk TV-kanal. Da kunne jeg i det minste ha forsøkt å lære meg språket. Det siste høres veldig utrivelig og kjedelig ut. Du må ta et organ og sette det på utsiden av kroppen din. Hva velger du og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Testiklene mine, det er for å vise at de faktisk er friske. :rofl: :rofl: :rofl: Ha konstant orgasme utløsning, eller få evig varende diare? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Så stille det ble her da. Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Da velger jeg konstant orgasmeutløsning, syntes det er helt grusomt å være løs i blåser'n. Få ny og tilfeldig tastaturlayout hver dag, eller blir peppersprayet i trynet av en tilfeldig person hver uke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 Det må bli ny tastaturlayout. Jeg har aldri blitt sprayet med pepperspray og den statistikken vil jeg holde på. Ha to pringlesbokser på begge hendene i 24T eller gå med to kneiper som sko i 24T? Og hvorfor? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 To kneip som sko. Rett og slett fordi jeg blir helt hjelpesløs uten hendene mine. Kneip på føttene ser i verste fall dumt ut. PS: Spent på smaken på brødet i ettertid. Vil tro smaken har blitt piffa opp litt ja. Alltid være elektrisk og gi strøm til det du berører, eller alltid se ut som en fisk? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Hmm. Etter bittelitt tenketid velger jeg å bli elektrisk på heltid. Det hørtes igrunn litt moro ut. Gå med samme underbuksa i en måned eller ikke klippe eller barbere deg på et år? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Da går jeg med samme underbukse i en måned. Hadde jeg hatt brukbar skjeggvekst, så hadde jeg valgt alternativ 2. Men sånn ble det ikke, tyvärr. Å kunne fly på kosteskaft, eller ha usynlighetskappe? 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Usynlighetskappe helt klart.. Kunne sett mye rart da gitt Bodd 1 år i kloster eller på havets bunn. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Da bor jeg ett år i kloster. Havets bunn, da må jeg bytte oksygen hver dag! Bytte ut fingrene med dildoer eller bytte ut tærne med muttere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå