TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Da får jeg se Arizona holde på med kroppsmaling. Du må få en av brukerne på lekeplassen til å samle på ting. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv. A: SprengeMobil samler på fysisk musikk (CD/vinyl/kassett) B: Mr-SG samler på Gompeesker med kun Supergompen på baksiden. C: DeMørkeFrøene samler på dameklær. D: Joking samler på Lego. E: LORD MACVERK samler på Minecraft-merch. G: Arizona samler på alle typer solkrem verden over. H: Røsslyngen samler på røsslyng. I: Kaffekong1 samler på alle kaffetypene verden over. Mr-SG samler på Gompeesker. For di at han elsker Supergompen. Du må få en av brukerne på lekeplassen til å tå på seg. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv. (A-: Spre-M tar på seg en rå sexy bikini. (B-: Mr-SG tar på seg en lørvette olabukser. (C-: TheD tar på seg en sexy brudekjole. (D-: Jo-KN tar på seg en Kizz kostyme. (E-: LMV tar på seg en enderman kostyme. (G-: Ari-ZO tar på seg en yndlings klærne sine. (H-: Rø-LY tar på seg en svær emoji kostyme. (I-: Ka-KO tar på seg en Furry antrekk. (J-: PliZ tar på seg en Maks Mekker kostyme. (K-: C&C tar på seg klovne klær. (L-: Åsgårdsreia tar på seg en klær laget av blomster. Endret 10. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Da får jeg Joking til å gå i KISS-kostyme (Gene Simmons), og flagre med tunga. Flyte på et bord langs en fjord, eller sole seg på fjellet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. august 2019 Forfatter Del Skrevet 11. august 2019 Jeg er ikke superbegeistret når jeg er rundt vann. Da foretrekker jeg heller å jobbe litt med brunfargen på fjellet Bli munk og flytte til et kloster i Bhutan, eller kloakkarbeider i New York? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Da hadde jeg blitt munk, den fredfulle livstilen hadde passet meg perfekt. Alltid starte dagen med en liter kaffe på tom mage, eller å spise 300 gram uhevet bolledeig før du legger deg? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Alltid starte dagen med en liter kaffe. Jeg er avhengig av kaffe uansett. Vet ikke hva som er verst for magen, men med bolledeig ville jeg sikkert blir skikkelig klein og forstoppet vil jeg tro. Fjerne alle menneskene på jorden unntatt deg selv, eller ha evnen til å helbrede de i din nærmeste familie? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Da har jeg evnen til å helbrede de i min nærmeste familie. Være tett i nesen i 24 timer, eller få vondt i halsen i 24 timer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. august 2019 Forfatter Del Skrevet 12. august 2019 Tett i nesen. Det kan jo også ha enkelte fordeler hvis noen slapp en promp for eksempel. Bytte navn til Hansine eller Britt. Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Tett i nesen. Det kan jo også ha enkelte fordeler hvis noen slapp en promp for eksempel. Bytte navn til Hansine eller Britt. Og hvorfor? Hansine, pga det navnet matcher etter navnet mitt. Og i tillegg er det et pent navn. Du oppfinner opp tidsmaskinen. Hvem ville du brukt som prøvekanin? Og hvorfor akkurat det valget? (A-: Du sender han Spre-M til en ukjent tid. Rett etter du har sendt han, så oppstår det en paradoks. Jorden har blidt befolket av mengder hvis av ham. (B-: Du sender Mr-SG til fremtiden. Rett etter at du har sendt ham så oppdager du at du blir visket vekk fra virkeligheten. (C-: Du sender TheD til dinosaur tiden. Rett etter du har sendt ham, så forvandles hele verden seg rett forran øynene dine. (D-: Du sender han Jo-KN 5 minutter bak i tid. Før du sendte ham så dukket det plutselig en annen av ham en fremtids ham. Plutselig med et uhell sender du dem begge 5 minutter tilbake i tid. Og sånn går det uhell på uhell. Til det kryr av Jo-KN til slutt. (E-: Du sender LMV tilbake til da første LM-Maggasinet ble laget hjemme hos Spre-M rett bak ryggen på ham. Da oppdager du at LM-maggasinet plutselig forsvinner. (F-: Du sender ho Ari-ZO frem i tid. Så oppdager du om noen par år, at ho har endret seg radikalt. Hun er skjeldent deppet. Og har kommet seg ut av sine stygge vaner og sine feiler. Hun har blidt mye bedre til sinns og sjel. (G-: Du sender Rø-LY til et ukjent tid. Rett etter at du har sendt han. Så vil det plutselig høljer det med mengder av blomster rett fra himmelen det vil vare i 53 år. (H-: Du sender Ka-KO 5 sekunder bak i tid. Plutselig oppstår det en alternativ dimensjon eksplosjon på en og samme tid. På akkurat samme sted der han ferdes, vil han nå altids se seg selv 5 sekunder i fra. Nå kan han se hva han kommer til å gjør før han gjør det. (I-: Du sender PliZ 15 år før du ble født. Dermed vil du plutselig få vite at han er nå faren din. (J-: Du sennder C&C til den tiden du var ung og dum. Plutselig viser det seg at du har nå fått oppmot 14 barn med en dem. (K-: Du sender Åsgårdsreia til 123 år etter kristus. Så plutselig vil alt av moderne bygninger, elektriske ting forsvinne. Og at det popper opp mengder med tær rundt deg. Nå er hele jorden endret seg til reneste planeten i universet. (L-: Du sender deg selv til ukjent sted. Så oppstår det et kjemisk reaksjon og alt slutter å eksistere. Det vil ikke lengere eksistere noe form for liv. Endret 13. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Så stille det har blidt i denne leken da. :hmm: Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Alternativ F) sende Arizona ut av en deppet fase i livet og over til glede og harmoni. Det virker som det beste alternativet. Ville du spist en biff av en ekte Tyrannosaurus Rex, eller sitte på med Henning Solberg under et heftig rallyløp? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Da sitter jeg gjerne på med Henning Solberg. Spille gitar helt til alle strengene ryker, eller spise frityrsteke leppestifter? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Da spiser jeg frityrstekte leppestifter. Rett og slett fordi dette tar et halvt minutt vs mange mange timer/dager. Å kunne rette på ett feil valg du har gjort i livet, eller få utbetalt fem hundre tusen kroner? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Da får jeg utbetalt 500.000 kroner! Vaske gulvet med tannbørste, eller spise 50 år gammelt godteri? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. august 2019 Forfatter Del Skrevet 17. august 2019 Vaske gulvet med tannbørste. Det hadde riktignok tatt tid men heller det fremfor å bli syk. Pusse tennene med tannbørsten du nettopp vasket gulvet med, eller spise det 50 år gamle godteriet? 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Pusse tennene med tannbørsten. Det blir delvis desinfisert med tannkrem, samt at jeg ikke trenger å svelge det. Godteriet er mer tvilsomt tror jeg. Aldri bli fyllesyk igjen, eller få drikke så mye cognac du vil resten av livet gratis? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Da blir jeg aldri fyllesyk igjen. Bade i konjakk eller sutre på naboen i 24 timer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Sutre på naboen. Ta en 50 timer lang gullgræving til man foss blør neseblod, eller klø deg i 50 time i rompa til det vil svi intenst hvær man skiter? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Da klør jeg meg i ræva. Oppbevare bæsj man har bæsja i bokser i et helt år, eller oppbevare alt man pisser på flasker i et helt år? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. august 2019 Forfatter Del Skrevet 18. august 2019 Oppbevare alt jeg tisser på flasker. Jeg tar ikke på meg oppgaven med å åpne flaskene når året er gått. Starte en ny tråd her inne som blir superpopulær, eller få 100 kr fra en fremmed på gata? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Starte en ny tråd her som blir superpopulær, bare å finne frem popkornet! Å alltid måtte smelle grisehardt i dører du går i, uansett hvor. Eller alltid starte setningen med prompelyd hver gang noen stiller deg et spørsmål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå