Scarvo Skrevet 5. august 2019 Forfatter Del Skrevet 5. august 2019 Klø meg til blods tror jeg. Jeg er ikke superfan av masse insekter rundt meg. Ri på en kamel hver eneste gang du skal til butikken, eller synge høyt og surt hver gang du skal til butikken (slik at alle hører deg)? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Da rir jeg på en kamel. Bedre å bli sett på med undring enn direkte avsky. Jeg prøver på nytt: Alltid gjennomsvett eller alltid ekstremt dritatrengt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. august 2019 Forfatter Del Skrevet 6. august 2019 (endret) Alltid gjennomsvett tror jeg. Det ville vært fælt å måtte drite hvis man fks er på bussen eller lignende. Du må plassere en av brukerne på lekeplassen i et av disse yrkene. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv a) Kaffekong1 blir begravelsesagent. b) Røsslyngen blir hjemmesykepleier. c) DarkSeeds blir trailersjåfør. d) Pliscin blir renholder. e) Mr supergomp blir bygningsarbeider. f) Arizona blir konduktør på tog. g) Lord Macverk blir elektriker. h) Sprengemobil blir bombeekspert i forsvaret. Endret 6. august 2019 av Mr supergomp 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Kan noen velge meg? Ser for meg at Spre-M vil klæ å være bombeekspert. Pga han elsker å sprenge mobiler. Du må plassere en av brukerne på lekeplassen i et av disse yrkene. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv a) Kaffekong1 blir frisør. b) Røsslyngen blir prest. c) DarkSeeds blir dypdykker. d) Pliscin blir munk. e) Mr supergomp blir flyger. f) Arizona blir nyhetsreporter på tv2. g) Lord Macverk blir bonde. h) Sprengemobil blir spill-journalist. Endret 7. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Forfatter Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Hmm... Jeg tror jeg utvelger Lord Macverk til å bli bonde. Han virker som en snill og jordnær kar og jeg tror det er en rolle som kunne kledd han godt. Vi fortsetter. Dette var gøy! Du må plassere en av brukerne på lekeplassen i et av disse yrkene. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv a) Kaffekong1 blir trommeslager.b) Røsslyngen blir lege.c) DarkSeeds blir anleggsgartner.d) Pliscin blir fisker.e) Mr supergomp blir bilselger.f) Arizona blir lottovert.g) Lord Macverk blir flyvert.h) Sprengemobil blir administrerende direktør i et forsikringselskap. Endret 7. august 2019 av Mr supergomp 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Jeg tror at Rø-LY vil passe helt perfekt som lege. Enig, dette var je drit artig. En runde til den? Du må plassere en av brukerne på lekeplassen i et av disse yrkene. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv a) Kaffekong1 blir astronaut. b) Røsslyngen blir psykolog. c) DarkSeeds blir spillprodusent. d) Pliscin blir kampsporttrener i Jiu Jitsu. e) Mr supergomp blir sexolog. f) Arizona blir politi. g) Lord Macverk blir gruvearbeider. h) Sprengemobil blir filmprodusent. Endret 7. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Forfatter Del Skrevet 7. august 2019 Sprengemobil gjør jo allerede en god jobb med produsering av blader. Så han får jobben som filmprodusent. Du må plassere en av brukerne på lekeplassen i et av disse yrkene. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv. a) Kaffekong1 blir anleggsarbeider.b) Røsslyngen blir prest.c) DarkSeeds blir lærer.d) Pliscin blir trikkesjåfør.e) Mr supergomp blir fabrikkmedarbeider. f) Arizona blir forsker.g) Lord Macverk blir danser.h) Sprengemobil blir håndballekspert. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 a) Kaffekong1 blir anleggsarbeider. På tide at han gjør et ekte stykke arbeid i stedet for å drive dank her på disk.no. Han kan få oppdrag hos meg med å gjøre grunnarbeid for bygging av garasje. Du må plassere en av brukerne på lekeplassen i et av disse landene. Hva/hvem velger du og hvorfor? a) Kaffekong1 i Brasil.b) Røsslyngen i Norge.c) DarkSeeds i Finland.d) Pliscin i Israel.e) Mr supergomp i Danmark.f) Arizona i USA.g) Lord Macverk i Skottland.h) Sprengemobil i Russland. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Da synes jeg LORD MACVERK passer godt som danser. Han blir å naile dette på første forsøk: Du postet før meg, og da tar jeg denne oppgaven Pliscin. Da plasserer jeg DeMørkeFrøene i Finland, gjerne i nordlige Finland. Da kan han handle masse finske matvarer, slik som Hartwall Jaffa (appelsinbrus), Tupla (sjokolade), Fazer Fasupala (kjekssjokolade) og mye mye mer. Du må plassere en av brukerne på lekeplassen i et av disse yrkene. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv. A: SprengeMobil blir musikkjournalist. B: Mr-SG blir maskot for Gomp fruktpastiller av Brynild. C: DeMørkeFrøene blir cosplayer. D: Joking blir e-sportutøver. E: LORD MACVERK blir motedesigner.F: Pliscin blir håndballtrener. G: Arizona blir modell.H: Røsslyngen blir optiker. I: Kaffekong1 blir gartner. Endret 7. august 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Da synes jeg LORD MACVERK passer godt som danser. Han blir å naile dette på første forsøk: https://youtu.be/TGtvYCCqcGY Du postet før meg, og da tar jeg denne oppgaven Pliscin. Da plasserer jeg DeMørkeFrøene i Finland, gjerne i nordlige Finland. Da kan han handle masse finske matvarer, slik som Hartwall Jaffa (appelsinbrus), Tupla (sjokolade), Fazer Fasupala (kjekssjokolade) og mye mye mer. Du må plassere en av brukerne på lekeplassen i et av disse yrkene. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv. A: SprengeMobil blir musikkjournalist. B: Mr-SG blir maskot for Gomp fruktpastiller av Brynild. C: DeMørkeFrøene blir cosplayer. D: Joking blir e-sportutøver. E: LORD MACVERK blir motedesigner. F: Pliscin blir håndballtrener. G: Arizona blir modell. H: Røsslyngen blir optiker. I: Kaffekong1 blir gartner. Litt vanskelig, men jeg tror jeg velger Mr Super Gomp til å være maskot. For med bilder sitt og nicket sitt er han allerede en maskot. Og han burde fått betalt for denne reklamen! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Litt vanskelig, men jeg tror jeg velger Mr Super Gomp til å være maskot. For med bilder sitt og nicket sitt er han allerede en maskot. Og han burde fått betalt for denne reklamen! Husk neste dillemma Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Oh, ja. Glemte meg ut. Bo et sted det regner hele tiden eller et sted det aldri regner? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 (endret) Der er det regner. Hater varmen. Du må plassere en av brukerne på lekeplassen i et av disse habbyene. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv. A: SprengeMobil holder på med strikking. B: Mr-SG holder på med brudekjole designer. C: DeMørkeFrøene holder på med modellbygger. D: Joking holder på med natur fotograf. E: LORD MACVERK holder på med arkitektur designer. G: Arizona holder på med kropps maling. H: Røsslyngen holder på med origami. I: Kaffekong1 holder på med kaffe smaking. Endret 8. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Da får jeg se Arizona holde på med kroppsmaling. Du må få en av brukerne på lekeplassen til å samle på ting. Hva/hvem velger du og hvorfor? Og som vanlig går det ikke an å velge seg selv. A: SprengeMobil samler på fysisk musikk (CD/vinyl/kassett)B: Mr-SG samler på Gompeesker med kun Supergompen på baksiden.C: DeMørkeFrøene samler på dameklær.D: Joking samler på Lego.E: LORD MACVERK samler på Minecraft-merch.G: Arizona samler på alle typer solkrem verden over.H: Røsslyngen samler på røsslyng.I: Kaffekong1 samler på alle kaffetypene verden over. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Hva er merch for noe? :hmm: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Hva er merch for noe? :hmm: Klær (t-skjorter, gensere, bukser, caps, sokker, accessories og mye mer) fra artister/band/spill. Jeg har merch selv, flere skjorter av Metallica. Endret 10. august 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Klær (t-skjorter, gensere, bukser, caps, sokker, accessories og mye mer) fra artister/band/spill. Jeg har merch selv, flere skjorter av Metallica.Aldri hørt om det klæsmerket. Men oki. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Aldri hørt om det klæsmerket. Men oki.Men en kortform for Merchandise, ikke et klesmerke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Men en kortform for Merchandise, ikke et klesmerke.!!! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 !!!Ta et annet alternativ, eller la neste bruker ta det, så det ikke sporer av her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå