TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Vampyr, vil ikke være en gørr kjedelig zombie krek. Sære mat delikatesser: Spise oksetestikler eller frityrstekte tarantellaer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2019 Oksetestikler. Jeg tipper det både ser og smaker bedre enn edderkopp. Kanskje smaker det bare kjøttkaker? Rive ut nesehårene dine eller klippe tåneglene med hekksaks? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Rive ut nesehårene tenker jeg. Det gjør vondt og stikker, men er forhåpentligvis fort gjort. Klippe tåneglene med hekkesaks kan i verste fall innebære at jeg skader meg. Nesehårene voker jo ut igjen, for de har en funksjon, men må kanskje vurdere å bruke maske om jeg befinner meg plasser med mye støv inntil da. Lage kjøttdeig av din beste venn, og spise den kjøttdeigen til fredagstaco helt frem til han er borte, eller bli satt i land på en "øde" øy hvor det er en hemmelig IS-base, helt naken og uten noe utstyr? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 Jeg kunne aldri gjort noe så grusomt som den første beskrivelsen. Da blir jeg med i IS en kort stund hvor jeg forhåpentligvis klarer å komme meg bort derifra etter en stund. Seile over Atlanterhavet eller klatre Mount Everest. Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Mount Everest, hadde vært rå artig å sett utsikten. Hvem ville du tatt en voksen bleie på... - Arizona? - Spre-M? - Jo-KN? - Pliscin? - Deg selv? - Mr-SG? - LMC? - Kaffekong1? - TheD? - Røsslyngen? - Ciaran og Ciara? Og hvorfor? Endret 1. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Deg, TheDarkSeeds. Fordi jeg tror du er den eneste som faktisk hadde satt pris på det. Aldri lese en avis igjen, eller ta en tattovering av landets største aviser på knoklene på fingrene? Endret 1. august 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Da ville jeg tattovert landets største aviser på knoklene. Hva i granskauen skulle jeg gjort på jobb om jeg ikke fikk lese aviser (på nett)? Alltid dra på McDonalds å spise hamburger med fries til kveldsmat, eller å måtte spise 2 kg godteri hver eneste uke? Endret 1. august 2019 av Kaffekong1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Da blir det McDonalds til kveldsmat. Siden jeg bor i Nord-Norge, så må jeg flytte til Luleå for å gjøre dette Og masse jogging på tur til og fra McDonalds Alltid drikke brus som tørstedrikk, eller spise 3 liter is hver eneste uke? Endret 1. august 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) 3 litter is hver uke. Ville du gifet deg med... - Arizona? - Spre-M? - Jo-KN? - Pliscin? - Deg selv? - Mr-SG? - LMC? - Kaffekong1? - TheD? - Røsslyngen? - Ciaran? - Ciara? Og hvorfor? Endret 1. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 3 litter is hver uke. Ville du gifet deg med... - Arizona? - Spre-M? - Jo-KN? - Pliscin? - Deg selv? - Mr-SG? - LMC? - Kaffekong1? - TheD? - Røsslyngen? - Ciaran? - Ciara? Og hvorfor? Arizona så klart, siden hun er så flott! Ville du ha lekt gjemsel med: A: SprengeMobil B: Mr-SG C: DeMørkeFrøene D: Joking E: LORD MACVERK F: Pliscin G: Arizona H: Ciaran og Ciara I: Røsslyngen J: Kaffekong1 Det er ikke lov å velge seg selv. Og hvorfor det valget? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 (endret) Ciaran og Ciara, på grund av at det er mer artigere å være tre i en lek. Spille kanonball mot... A: Arizona, Spre-M, Jo-KN, Pliscin og Mr-SG. B: LMC, Kaffekong1, TheD, Røsslyngen og Ciaran. C: Arizona, LMC, Spre-M, Kaffekong1 og Pliscin. D: Jo-KN, Mr-SG, Ciara, TheD og Røsslyngen. Du kan ikke være på to lag på en og samme tid. Og hvorfor det valget? Endret 3. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 (endret) Da spiller jeg gjerne kanonball mot Joking, Mr-SG, Ciara, Frøene og Røsslyngen. Fordi de er en super gjeng Starte et band sammen med: A: Joking, Mr-SG, DeMørkeFrøene og Spre-M B: Bladet LM, Joking, DeMørkeFrøene og Pliscin C: Arizona, Spre-M, Pliscin og Skogslik D: Joking, Skogslik, Spre-M, Ciaran og Ciara Det er ikke lov å velge seg selv. Og hvorfor det valget? Endret 3. august 2019 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 D: Joking, Skogslik, Spre-M, C&C. Fordi Skogslik og C&C spesielt har bra musikksmak, så har Spre-M noen gode innslag, mens Joking er mer usikkert. Prøve å fly et småfly helt alene uten opplæring, eller rafte utfor Niagara falls? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 D: Joking, Skogslik, Spre-M, C&C. Fordi Skogslik og C&C spesielt har bra musikksmak, så har Spre-M noen gode innslag, mens Joking er mer usikkert. Prøve å fly et småfly helt alene uten opplæring, eller rafte utfor Niagara falls? Rafte!! Hva er det for noe? :hmm: Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 (endret) Rafte!! Hva er det for noe? :hmm: Det er dritgøy! Rafting er å sitte i båt ned en stri elv. (det var et godt dilemma btw, fordi begge hørtes ganske risikable ut) bare søk på rafting i google så ser du bilder av folk som rafter Endret 3. august 2019 av Røsslyngen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Det er dritgøy! Rafting er å sitte i båt ned en stri elv. (det var et godt dilemma btw, fordi begge hørtes ganske risikable ut) bare søk på rafting i google så ser du bilder av folk som rafter oki D: Joking, Skogslik, Spre-M, C&C. Fordi Skogslik og C&C spesielt har bra musikksmak, så har Spre-M noen gode innslag, mens Joking er mer usikkert. Prøve å fly et småfly helt alene uten opplæring, eller rafte utfor Niagara falls? Jeg tror jeg går for å rafte utfor Niagara falls. Ete sperm-postei på brødskive eller stekt penisser? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Stekte peniser. Alltid gjennomsvett eller alltid ekstremt dritatrengt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Hvis du kunne lage en portal hjemme oss alle fra Lekeplassen og en hjemme oss deg selv. Sånn at man kan enkelt besøke vær andre når man vil. Hvem ville du ha besøkt først? :wee: 1: Ari-ZO, Spre-M og Mr-SG 2: Spre-M, LMV og Jo-KN 3: Mr-SG, Jo-KN, og Ciaran 4: Ari-ZO, Rø-Ly og LMV 5: P-Cin, TheD og Ciara 6: Rø-Ly, P-Cin og TheD Det er ikke lov å velge seg selv. Og hvorfor det valget? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Forfatter Del Skrevet 5. august 2019 Hmm. Både DarkSeeds, Sprengemobil og Lord Macverk hører til i Nord-Norge og det er jo bokstavelig talt andre siden av landet for min del. Da satser jeg på at alternativ 3, Jokingnutria og Ciaran bor nærmere og dermed er lettere å besøke. Gå Norge på langs eller løpe Oslo maraton? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hmm. Både DarkSeeds, Sprengemobil og Lord Macverk hører til i Nord-Norge og det er jo bokstavelig talt andre siden av landet for min del. Da satser jeg på at alternativ 3, Jokingnutria og Ciaran bor nærmere og dermed er lettere å besøke. Gå Norge på langs eller løpe Oslo maraton? Du glemmer en ting, du kan lage en portal, og flere portaler. Da har ikke avstand noe å si. ¦| Oslo maraton. Klø deg til blods, eller få en svær mygg sverm til å suge blodet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå