Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urinveisinfeksjon vil jeg tenke meg er mye værre enn hodepine. Så jeg går får hodepine.

Hva ville du gjort med en tidsmaskin?

A: Ville du gjort sånn at du vant i absolutt alt i penge spill og sport, sånn at det renner 187,5 kvintillioner kroner inn på din konto vær åttende del uke. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Kvintillion

B: Tids Paradoks: Ville du stiftet en familie med deg selv, sånn at du er både mor, far, besteforelder (alle fire grenene), oldeforeldre (også alle grenene og i tillegg alle tipp generasjonene), med deg selv.

C: Eller, reist tilbake i tid da dinosaurene levde, uheldigvis er det bare enveisbillett.

Og hvorfor akkurat det valget?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Da reiser jeg tilbake i tid og tipper på alle resultatene tilbake til 1950 ved hjelp av en sportsbok. Da renner det inn 187,5 kvintillioner kroner inn på konto hver åttende uke. Biff gjorde jo det i Tilbake i fremtiden II https://no.wikipedia.org/wiki/Tilbake_til_fremtiden_II.

Lage et hus av 10 000 DVD-filmer, eller 10 000 skoesker?

Jeg sa ikke vær åtende uke. :hmm: Jeg sa vær åttende del uke, altstå hvis man skal regne det i timmer, da vil det bli hvær 21 time.

Skoesker

Ostepopp eller rosiner?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg HATER rosiner! Det er som å tygge på døde rynkete insekter. Er ikke kjempeglad i ostepop heller men det er absolutt å foretrekke fremfor rosiner. Yuck!

Du må fjerne en av brukerne fra lekeplassen i en uke. Hvem velger du og hvorfor?

- Arizona?

- Sprengemobil?

- Pliscin?

- Deg selv?

- Mr supergomp?

- Lord Macverk?

Lenke til kommentar

Ostepop helt klart

Edit: supergomp kom meg i forkjøpet. Kjenner ikke mange her så bra, så ville nok fjernet meg selv.

Ha en 1 cm lang penis eller en 40 cm lang penis?

Da blir det 40 cm lang penis. OG DA KAN JEGSUGE MEG SELV!!! :dribble:  :dribble:  :dribble:  :love:  :love:  :love:

Da blir jeg skutt med elektrosjokkvåpen.

Drikke et år gammel melk eller spise 10 år gammelt brød?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg takler ikke sure melkeprodukter, så hadde lett heller spist et 10 år gammel brød.

Kun ha tilgang til selvkjørende bil i alpha-versjon, eller sykle på bitteliten trehjulssykkel fra asker til sandvika en gang i kvartalet?

Endret av Kaffekong1
Lenke til kommentar

Måtte blitt å sykle på trehjulssykkel fra Asker til Sandvika. Jeg er avhengig av bil, og en selvkjørende bil i alphaversjon, på norske veier, er det samme som å ta selvmord.

Bare gå med tresko resten av livet, eller aldri kunne ringe til noen med telefon igjen?

Lenke til kommentar

Aldri kunne ringe til noen med telefon igjen :) Det hørtes igrunn ganske behagelig ut. Jeg skulle fint ha klart meg med bare meldinger/E-post eller brev.

Drikke vann fra springen på et skittent hotellrom i Nigeria, eller spise mat fra søppeldunken på en McDonalds-restaurant i Norge?

Lenke til kommentar

Tror det må bli mat fra søppeldunken på McDonalds. Det er ikke mange land som har drikkende vann i springen, og i et land som Nigeria så hadde jeg iallefall ikke tatt sjansen. Det er et helt annet klima og mye større sjanse for bakterier i vannet enn her. Maten fra søppeldunken på Macern kan bare bli dårlig om den har ligget lenge (men jeg regner med at de tømmer dunkene daglig), hvis personen som har spist av det har smittsom sykdom eller om den har vært i kontakt med andre farlige bakterier i søppeldunken.

Gå Norge på langs på krykker, eller seile jorden rundt helt naken?

Lenke til kommentar

Her seiler jeg jorden rundt helt naken, høres ut som et fantastisk eventyr. Dessuten liker jeg å gå naken, uten klær på det åpne havn høres ut som den ultimate frihet. Nok om det.

Bo sentralt, fem minutter unna jobben, puben og vennene dine, men ha hus som alltid må pusses opp.

Eller bo en time unna alt, men ha et vedlikeholdfritt hus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...