SprengeMobil Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Da mottar jeg 1,5 millioner kroner hvert år. Få hodepine hver dag i ett år, eller få urinveisinfeksjon i ett år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Urinveisinfeksjon vil jeg tenke meg er mye værre enn hodepine. Så jeg går får hodepine. Hva ville du gjort med en tidsmaskin? A: Ville du gjort sånn at du vant i absolutt alt i penge spill og sport, sånn at det renner 187,5 kvintillioner kroner inn på din konto vær åttende del uke. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Kvintillion B: Tids Paradoks: Ville du stiftet en familie med deg selv, sånn at du er både mor, far, besteforelder (alle fire grenene), oldeforeldre (også alle grenene og i tillegg alle tipp generasjonene), med deg selv. C: Eller, reist tilbake i tid da dinosaurene levde, uheldigvis er det bare enveisbillett. Og hvorfor akkurat det valget? Endret 28. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Da reiser jeg tilbake i tid og tipper på alle resultatene tilbake til 1950 ved hjelp av en sportsbok. Da renner det inn 187,5 kvintillioner kroner inn på konto hver åttende uke. Biff gjorde jo det i Tilbake i fremtiden II https://no.wikipedia.org/wiki/Tilbake_til_fremtiden_II. Lage et hus av 10 000 DVD-filmer, eller 10 000 skoesker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Da reiser jeg tilbake i tid og tipper på alle resultatene tilbake til 1950 ved hjelp av en sportsbok. Da renner det inn 187,5 kvintillioner kroner inn på konto hver åttende uke. Biff gjorde jo det i Tilbake i fremtiden II https://no.wikipedia.org/wiki/Tilbake_til_fremtiden_II. Lage et hus av 10 000 DVD-filmer, eller 10 000 skoesker? Jeg sa ikke vær åtende uke. Jeg sa vær åttende del uke, altstå hvis man skal regne det i timmer, da vil det bli hvær 21 time. Skoesker Ostepopp eller rosiner? Endret 28. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 Jeg HATER rosiner! Det er som å tygge på døde rynkete insekter. Er ikke kjempeglad i ostepop heller men det er absolutt å foretrekke fremfor rosiner. Yuck! Du må fjerne en av brukerne fra lekeplassen i en uke. Hvem velger du og hvorfor? - Arizona? - Sprengemobil? - Pliscin? - Deg selv? - Mr supergomp? - Lord Macverk? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Ostepop helt klart Edit: supergomp kom meg i forkjøpet. Kjenner ikke mange her så bra, så ville nok fjernet meg selv. Ha en 1 cm lang penis eller en 40 cm lang penis? Endret 28. juli 2019 av Kaffekong1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 Her ble min oversett. Fort gjort Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Ostepop helt klart Edit: supergomp kom meg i forkjøpet. Kjenner ikke mange her så bra, så ville nok fjernet meg selv. Ha en 1 cm lang penis eller en 40 cm lang penis? Du svarte ikke på Mr-SG sinn. Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Her ble min oversett. Fort gjort Vi postet omtrent likt. Men la inn en edit Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Edit. Endret 28. juli 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Ostepop helt klart Edit: supergomp kom meg i forkjøpet. Kjenner ikke mange her så bra, så ville nok fjernet meg selv. Ha en 1 cm lang penis eller en 40 cm lang penis? 40 cm lang penis, hvis det lot seg gjøre. Med uten blacout. Spis ostepop og bringebærsyltetøy i lag, eller spise rosiner og daddler i lag? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 Lett ostepop og bringebærsyltetøy. Det hørtes ut som en interessant kombinasjon. Bli skutt med elektrosjokkvåpen eller slått i ryggen med en golfkølle? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Ostepop helt klart Edit: supergomp kom meg i forkjøpet. Kjenner ikke mange her så bra, så ville nok fjernet meg selv. Ha en 1 cm lang penis eller en 40 cm lang penis? Da blir det 40 cm lang penis. OG DA KAN JEGSUGE MEG SELV!!! Da blir jeg skutt med elektrosjokkvåpen. Drikke et år gammel melk eller spise 10 år gammelt brød? 1 Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 29. juli 2019 Del Skrevet 29. juli 2019 (endret) Jeg takler ikke sure melkeprodukter, så hadde lett heller spist et 10 år gammel brød. Kun ha tilgang til selvkjørende bil i alpha-versjon, eller sykle på bitteliten trehjulssykkel fra asker til sandvika en gang i kvartalet? Endret 29. juli 2019 av Kaffekong1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. juli 2019 Del Skrevet 29. juli 2019 Måtte blitt å sykle på trehjulssykkel fra Asker til Sandvika. Jeg er avhengig av bil, og en selvkjørende bil i alphaversjon, på norske veier, er det samme som å ta selvmord. Bare gå med tresko resten av livet, eller aldri kunne ringe til noen med telefon igjen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2019 Aldri kunne ringe til noen med telefon igjen Det hørtes igrunn ganske behagelig ut. Jeg skulle fint ha klart meg med bare meldinger/E-post eller brev. Drikke vann fra springen på et skittent hotellrom i Nigeria, eller spise mat fra søppeldunken på en McDonalds-restaurant i Norge? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Tror det må bli mat fra søppeldunken på McDonalds. Det er ikke mange land som har drikkende vann i springen, og i et land som Nigeria så hadde jeg iallefall ikke tatt sjansen. Det er et helt annet klima og mye større sjanse for bakterier i vannet enn her. Maten fra søppeldunken på Macern kan bare bli dårlig om den har ligget lenge (men jeg regner med at de tømmer dunkene daglig), hvis personen som har spist av det har smittsom sykdom eller om den har vært i kontakt med andre farlige bakterier i søppeldunken. Gå Norge på langs på krykker, eller seile jorden rundt helt naken? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Her seiler jeg jorden rundt helt naken, høres ut som et fantastisk eventyr. Dessuten liker jeg å gå naken, uten klær på det åpne havn høres ut som den ultimate frihet. Nok om det. Bo sentralt, fem minutter unna jobben, puben og vennene dine, men ha hus som alltid må pusses opp. Eller bo en time unna alt, men ha et vedlikeholdfritt hus? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Jeg bor allerede sentralt, bare at det er ikke fem minutter da. Men ca. 10 minutter. Og leiligheten jeg bor i burde ha blidt revet og bygget nytt. Den er ganske så slitt jah. Hungersnød: Spise din egen husdyr eller fange alle dyrene som kommer i hagen din? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2019 Fange dyrene som kommer inn i hagen. Husdyret mitt ville vært godt å ha som selskap slik at jeg slipper unna den verste ensomheten. Bli bitt av en zombie eller en vampyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå