OtherHalf Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Ta en vaksine som gjør at du kan bli 1 milliard år gammel, eller finne på en egen oppskrift på hvordan man kan bli 1 milliard år gammel? Jeg ville ikke funnet på noen oppskrift, om den havner i gale hender kommer jorden til å få et massivt populasjons-problem slik jeg ser det. Da ville jeg nok ofret meg selv og tatt vaksinen, og levd ett unormalt langt liv eller til jeg ikke orker mer. Ville du: Fått toppstilling i et selskap innen et fagfelt du liker, med fem millioner i årslønn, eller blitt vaskehjelp på danskebåten med 50 øre i månedslønn, men med dobbling av lønn hver måned? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Vaskehjelp på danskebåten. Med dobling av lønna hver måned, ville jeg vært mangemilliardær bare på få år. Og hatt så mye penger på konto at datasystemet til banken sikkert hadde kollapset innen dekaden er over. Jeg kunne til slutt kjøpt opp alt som er å kjøpe i hele verden og fått tilnærmet verdensherredømme. Ville du fått 1 mill på konto, eller fått spandert 20 flaxlodd i uka resten av livet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Jeg ville ikke funnet på noen oppskrift, om den havner i gale hender kommer jorden til å få et massivt populasjons-problem slik jeg ser det. Da ville jeg nok ofret meg selv og tatt vaksinen, og levd ett unormalt langt liv eller til jeg ikke orker mer. Ville du: Fått toppstilling i et selskap innen et fagfelt du liker, med fem millioner i årslønn, eller blitt vaskehjelp på danskebåten med 50 øre i månedslønn, men med dobbling av lønn hver måned? Ville gjerne blitt vaskehjelp på danskebåten. Vaskehjelp på danskebåten. Med dobling av lønna hver måned, ville jeg vært mangemilliardær bare på få år. Og hatt så mye penger på konto at datasystemet til banken sikkert hadde kollapset innen dekaden er over. Jeg kunne til slutt kjøpt opp alt som er å kjøpe i hele verden og fått tilnærmet verdensherredømme. Ville du fått 1 mill på konto, eller fått spandert 20 flaxlodd i uka resten av livet? Da må det bli 20 flaxlodd i uka resten av livet Dra til Norsk Tipping på Hamar for å stjele alle flaxlodd som produseres der, eller dra til polet for å kjøpe alle varene der? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Ville gjerne blitt vaskehjelp på danskebåten. Da må det bli 20 flaxlodd i uka resten av livet Dra til Norsk Tipping på Hamar for å stjele alle flaxlodd som produseres der, eller dra til polet for å kjøpe alle varene der? Jeg hadde ikke hatt råd til å kjøpe alle varene på polet, og ikke liker jeg halvparten der heller. Jeg hadde nok prøvd å stjele alle flaksloddene, i verstefall hadde jeg blitt dømt for forsøk på innbrudd, som sikkert ikke er den verste straffen man kan få. Få et heftig papirkutt et tilfeldig sted hver gang noen sender deg melding, snap eller ringer deg på din mobil, eller måtte jobbe de neste åtte årene i kjølerommet på Kiwi, kun iført badetruse og singlet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Da blir det kjølerommet på Kiwi. Oppføre seg som en geit eller en hund? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Oppfører meg som en geit. Pga da er jeg litt mer friere, da kan jeg ferdes hvor som helst. Jeg hadde klart gått til fjels for å gjøre meg fet. Og kansje beundret utsikten mot havet. Oppføre seg som en pisse urinal eller en dobørste? :rofl: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2019 Ganske vanskelig å svare på da det er to ikke-levende objekter. Men dersom jeg må velge å være en av dem, da velger jeg dobørsten. Vil du helst dra til verdensrommet eller til havbunnen? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Havbunnen. Fordi jeg synes det virker skummelt med verdensrommet, men mer fascinerende med havet. Ville du ha bodd et sted hvor alt er umiddelbar nærhet, men med bråk og støy eller rolig sted ved skogen, men litt utenfor sentrumskjernen (lengre reiseavstander) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2019 Tror jeg går for alternativ 1 hvor alt er i umiddelbar nærhet. Jeg er i grunn ganske vant til bråk og støy rundt meg så tror ikke det hadde blitt et stort problem. I tillegg er det også veldig praktisk å ha fks en matbutikk rett på andre siden av gata. Spise kun druer til frokost i et år, eller spise kun bananer til middag i et år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Bananer Du har blidt forhekset, og oppdager at... 1:...øynene og rompehullet har byttet plass. 2:...du har blitt til en rå vakker shemale. 3:...penisen og tungen har byttet plass. 4:...du har blit til en centaur. 5:...du har blidt til en pisse urinal. 7:...rompeballene og brystkassen har byttet plass. 8:...du svetter feost. (Laget av ost og fett.) 9:...du gråter sperm. Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Jeg gråter veldig sjelden, personlig hadde jeg valgt å gråte sperm, det hadde hvertfall ikke preget min allmenntilstand/psykiske selvbilde nevneverdig. Gå tre timer hver dag for tilgang til forurenset vann, eller donere alt du eier hvert år til fretex? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Det kommer an på, om å donere alt vil si lån, bolig og alt på bok, eller bare ting? Isåfall kan jeg donere alt jeg eier hvert år. Men hvis bankkontoen blir tømt og huset forsvinner, så blir det å gå 3 timer hver dag til vann. Regner med det er T/R da, for det er null stress siden jeg elsker å gå. Jeg greier ikke helt å finne en konkret løsning siden det er mange faktorer som spiller inn her, men svaret må nok bli alternativ 1. Aldri ha sko eller sokker på beina igjen, eller ta en kalddusj annenhver gang du dusjer? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Lett. Gå uten sokker, fordi jeg bruker sjelden sokker! Og går ofte uten sko og. Elsker å gå barbeint. Som kvinne: Alltid ha på BH eller aldri ha på BH? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) Da har jeg aldri på BH. Hvis jeg var kvinne hadde jeg støttet Free the Nipple, og føler meg sexy uten BH Kræsje datamaskinen til en person du hater, eller spille høy bråkemusikk mens personen du hater sover? Endret 25. juli 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Jeg kræsjer datamaskinen til vedkommende, ikke bare er det surt, men du risikerer å miste personlig data samt at det vil ha en økonomisk konsekvens. Velger du: Bulbasaur Squirtle eller Charmander Begrunn svaret Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Jeg velger Squirtle, jeg vet ikke hva disse er. Drikke Red Bull med tepose oppi før servering, eller drikke kaldt vann rørt ut med instantkaffepulver. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Squirtle er det beste "noob"-valget siden første trener er rock/ground og andre er vann, samt at man har en main som kan lære surf og hydro pump. Redbull med te, kald kaffe er ikke godt med mindre det er kaldbrygget/iskaffe. Tror ikke teen hadde ødelagt så mye av smaken, og man får ekstra koffein. Ville du vært med på den første vikinginvasjonen av Isle of Portland i år 793, eller vært en munk i Frankrike i middelalderen? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2019 Jeg tror jeg går for vikingliv. Det høres i det minste mer spennende og interessant ut fremfor munkealternativet. Henge deg selv i et tre eller hoppe fra en bygning? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Tror jeg hadde hoppet fra en bygning faktisk. Jeg liker ikke høyder så godt, så det hadde blitt et ekstremt adrenalinrush før døden, samt at man dør ganske momentant. Hvis jeg skulle henge meg så er det noen faktorer som avgjør hvor "vellykket" det blir. Lengden på hoppet, om knuten er riktig, om repet er tykt nok. Om noe svikter kan jeg risikere å bli kaldkvelt til døde, og det høres forferdelig ut. Lukte som 3 dager gammel fiskeslo annehver dag, eller få en tilfeldig sykdom en gang i året, som varer i 7 dager? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Hmmm.... Hadde nok valgt tilfeldig sykdom, finnes det mange sykdommer som dreper innen syv dager? Hope not. Ville du tatt en runde russisk rulett hvert tiende år, om du hadde mottatt 1,5 millioner kroner hvert år resten av livet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå