Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ville hatt med alle jeg da selvfølgelig men måtte vel blitt Mr Supergomp, fordi han virker veldig hyggelig. Men det gjør jo alle de andre da, men kortere vei til sørlandet.

Du må velge en person her til å bo på en øde øy med i 4 uker, hvem velger du og hvorfor

Lenke til kommentar

Spre-M, pga han vil ikke stoppe på Okkuperings Leken min. :tease: :tease: :devil: :devil:

Du kan velge kun en person mellom alle moderatorene/veiledere/forumledere her på Diskusjon.no til å feste lag med?

Og hvorfor akkurat det valget?

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Da fester jeg med L4r5, siden han er så artig! Profilbildet hans er helt stas!

Hvem av brukerne på Lekeplassen ville du badet sammen med?

A: SprengeMobil

B: Mr-SG

C: DeMørkeFrøene

D: Joking

E: Lord_MV

F: Pliscin

G: Arizona

H: Ciaran og Ciara

Det er ikke lov å velge selv selv. Og hvorfor det valget?

Endret av SprengeMobil
Lenke til kommentar

Det er vell ikke lov å velge flere...eller? :huh: :huh:

Lenke til kommentar

Jeg tar med meg Lord Macverk jeg. Synes han er en jordnær og oppriktig hyggelig fyr her inne på forumet.

Vil du helst...

a) Reise til India med Lord Macverk?

b) Reise til Danmark med Pliscin?

c) Reise til Russland med Arizona?

d) Reise til Uganda med Supergomp?

e) Reise til USA med Sprengemobil?

f) Reise til New Zealand med Jokingnutria?

g) Reise til Thailand med DarkSeeds?

Og naturligvis må man forklare hvorfor :)

Lenke til kommentar

Da reiser jeg gjerne til Russland med Arizona. Hadde vært kult å dra på en slik tur, og jeg kan det russiske alfabetet :) kan evt. hjelpe Arizona hvis hun ikke forstår russisk.

Vil du:

A: Dra på sykkeltur med SprengeMobil?

B: Solt deg med Mr-SG?

C: Gå fjelltur med DeMørkeFrøene?

D: Bygge med Lego i varmen med Joking?

E: Stått på vannski med Bladet LM?

F: Spionert på damer som soler seg med Pliscin?

G: Dra på stranda med Arizona?

H: Kjøre en lang tur med Beatles på stereoen med Ciaran og Ciara?

I: Plukke røsslyng med Røsslyngen?

Endret av SprengeMobil
Lenke til kommentar

Hadde vært kult å spionere på damer med Pliscin, men det er en lite hake med det, hater å bli tatt på fersken. Det hadde sikkert kult å henge med Pliscin. Jeg vil gjerne henge med Arizona da, men jeg elsker å bade da, og hun elsker å sole seg, det gjør ikke jeg, så da vil jeg bli alene ute å bade. Det er noe jeg ikke vil. Jeg elsker å sykkle da, jeg tror faktisk at jeg går for å sykkeltur med Spre-M. Det hadde vært veldig trivelig. Og i tillegg virker lille bane en koselig og trivelig kar. Jeg sykkler gjerne lange turer, med minst mulig bagasje da.

Vil du:

1: Ha et brettspill kveld sammen med TheD, Spre-M, LMV og Arizona ?

2: Dra på fyllefest med Spre-M, Arizona, RøLy og Jo-KN?

3: Gjøre fanskap sammen med Arizona, TheD, Pliscin og Spre-M mot noen man ikke liker?

4: Ha en skikkelig lang ferie sammen med LMV, Ciara, Mr-SG og RøLy?

5: Dra på en bokklubb sammen med Jo-KN, Ciaran, RøLy og LMV?

6: Drive med Ju Jitsu sammen med Mr-SG, Jo-KN, Pliscin og TheD?

7: Dra på en enorm orgie fest sammen med Mr-SG, Pliscin, Ciaran og Ciara?
Det er ikke lov å velge selv selv. Og hvorfor akkurat det valget?

Lenke til kommentar

Da drar jeg gjerne på en lang ferie med Mr-SG, Bladet LM, Ciara og Røsslyngen.

Hvilken utfordring vil du gjøre her?
A: Spise surströmming med SprengeMobil?
B: Spise 100 esker Gomp med Mr-SG? (alle de 100 eskene har Supergompen på baksiden)
C: Gå i jentetruser i en uke med DeMørkeFrøene?
D: Spille VR-spill i 24 timer med Joking?
E: Spise Carolina Reaper med Bladet LM?
F: Spise tannkrem med Pliscin?
G: Se på TV i 24 timer med Arizona?
H: Kun høre på Beatles-musikk i 24 timer med Ciaran og Ciara?
I: Være ute i skogen i 24 timer med Røsslyngen?
Det er ikke lov å velge seg selv. Og husk begrunnelse: Hvorfor akkurat det valget?

Endret av SprengeMobil
Lenke til kommentar

Da bor jeg sammen med Frøene og røyker hasj i to år.

Sitte på i en rallybil som Bladet LM kjører, eller overnatte i en garderobe i en idrettshall sammen med Pliscin?

Lett! Overnatte i en garderobe med Pliscin siden han virker snill og oppegående, og siden jeg liker overnattingparty! Er derimot mindre keen på rallybil, men det er utelukkende aktiviteten i seg selv og ikke brukeren, da jeg blir så lett bilsyk.

Hvis du skulle velge mellom enten å måtte spise sjokolade til hvert måltid fremfor å aldri røre sjokolade resten av ditt liv, hva ville du gått for?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lett, er ikke så veldig glad i sjokolade. Så, aldri røre sjokolade resten av mitt liv.

Det har blidt tomt for varmtvann, eller at det ikke finnes kalt vann hjemme hos deg. I tillegg har strømmen gått, og at du har gått tom for ved, og at reserve strøm, aggregat er sluttet å fungere. Så du kan heller ikke koke vann.

Da er spørsmålet, hva ville du gått for, kaldtvann eller varmtvann?

Lenke til kommentar

Hvis det gjelder alt vann i hele huset, så varmtvann. Man skal ikke drikke varmtvann egentlig, men det går som oftest bra, men er ikke værre enn å kjøpe vann eller koke det. Mindre stress det enn å ta kalde dusjer hver dag.

Aldri mer spise brød, eller aldri mer gå med T-skjorte? (Enten genser eller barings)

Lenke til kommentar

Hvis det gjelder alt vann i hele huset, så varmtvann. Man skal ikke drikke varmtvann egentlig, men det går som oftest bra, men er ikke værre enn å kjøpe vann eller koke det. Mindre stress det enn å ta kalde dusjer hver dag.

Aldri mer spise brød, eller aldri mer gå med T-skjorte? (Enten genser eller barings)

Jah, vann i hele huset. Jeg sa du ikke kunne koke vann, pga strøm/ved mangel. :hmm: :hmm:

Da går jeg aldri med T-skjorte mer.

Aldri mer gå med bukse eller aldri mer drikke melk?

Aldri mer drikke melk.

Surfe på en monster flodbølge på retningen mot en landsby, eller hoppe som paralaider inni en monster tornado som har retningen mot en aktiv enorm vulkan?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Surfe på en monster flodbølge på retningen mot en landsby, eller hoppe som paralaider inni en monster tornado som har retningen mot en aktiv enorm vulkan?

Slik jeg ser det, er surfingen det eneste alternativet hvor overlevelse i det hele tatt er mulig (kanskje), så velger den :wee:

Ta en ny tattoo hver måned resten av livet, eller alltid klippe gress og måke snø for de nærmeste ti naboene dine?

Lenke til kommentar

Da tar jeg en ny tatovering resten av måneden. Kan gjerne være mikroskopiske. Se den foreksempel:

2019-01-31-ariana-grande-tattoo-shichiri

Det er denne tatoveringen Ariana Grande endte opp med å gjøre en kjempetabbe i januar. Hun skulle tatovere "7 rings" (tittelen på hennes låt) på japansk, men det ble en japansk grill. Hun prøvde å rette opp tabben, men det ble verre.

Ta en vaksine som gjør at du kan bli 1 milliard år gammel, eller finne på en egen oppskrift på hvordan man kan bli 1 milliard år gammel?

Endret av SprengeMobil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...