Arizona Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Fyre i peisen en varm sommer dag, hater å fryse. Bosette deg på en sydhavsøy, en fjelltopp eller i regnskogen? og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 (endret) Velger regnskogen, der er det rikt på dyr, trær ikke minst vann. Det er lettere å jakte i en regnskog enn på en fjelltopp. Gjøre bobbelom i boksa eller i bleia? Endret 12. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 (endret) Da bæsjer jeg i bleia, og da må jeg være bleieskiftarbeider... Sole deg ved ørkenen i Emiratene i 24 timer, eller bade langs stranda ved Dubai i 24 timer? Endret 12. juli 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Bade langs stranda ved Dubai tenker jeg. Det å sole seg i 24 timer er å be om å bli alvorlig solbrent. Hvis det er skikkelig ørkenvarme i tillegg er ikke heteslag etc. langt unna heller vil jeg tro. Jobbe sammenhengende hver dag de neste 20 årene, for så å gå av med pensjon, eller jobbe i 5 år, for så å bli uføretrygdet men da får du diabetes type 1? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Da jobber jeg hver dag de neste 20 årene. Drikke et glass vann blandet ut med hockeypulver eller Coca-Cola blandet ut med O'boy? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Vann med smak av hockeypulver. Cola og Oboy høres ekkelt ut. Være uendelig svær, eller være uendelig liten? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Da er jeg uendelig svær. Gjemme seg i betongblanderen på en betongbil, eller i bakhjulet på en traktor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Gjemme meg i bakhjulet på en traktor. Være uendelig feit, eller være uendelig tynn? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Da er jeg uendelig tynn. Passer godt siden jeg holder på med idrett Være en fotballspiller som ikke kan takles, eller være en skihopper som flyr uendelig langt så det blir verdensrekord? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Fly uendelig langt. Være uendelig tynn og svær, eller være uendelig feit og liten? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Da er jeg uendelig tynn og svær! Være en emoji eller en maskot? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 (endret) Maskot, kan jeg faktisk tenke meg må være artig. Ha... 1: ...uendelig stor kjønnsorgan og uendelig liten hode? 2: ...uendelig stor kjønnsorgan og uendelig småe armer? 3: ...uendelig stor kjønnsorgan og uendelig liten mage? 4: ...uendelig stort hode og uendelig liten kjønnsorgan? 5: ...uendelig stort hode og uendelig småe armer? 6: ...uendelig stort hode og uendelig liten mage? 7: ...uendelig store armer og uendelig liten kjønnsorgan? 8: ...uendelig store armer og uendelig liten hode? 9: ...uendelig store armer og uendelig liten mage? 10: ...uendelig stor mage og uendelig liten kjønnsorgan? 11: ...uendelig stor mage og uendelig liten hode? 12: ...uendelig stor mage og uendelig småe armer? Og hvorfor det valget? Endret 14. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2019 Uendelig stort hode og uendelig liten mage. Det sies at de med større hoder ofte har bedre mentale egenskaper. Det skulle jeg gjerne tenke meg. Så får jeg bare klare meg med liten magesekk. Bo i et parkeringshus i et år eller bo i en garasje i et år. Og hvorfor? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Da bor jeg i en garasje. Jeg pusser gjerne den opp. Det andre hørtes ut som å få besøk av en million biler hvert år. Kjøre med bil over publikum på en konsert eller på vannet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2019 I vannet. Da har folk større mulighet til å komme seg unna når jeg kommer dundrende. Bo sammen med TheDarkSeeds eller Arizona? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 (endret) I vannet. Da har folk større mulighet til å komme seg unna når jeg kommer dundrende. Bo sammen med TheDarkSeeds eller Arizona? Du nevner ingen ting om det ikke er lov å bo med meg selv. :wee: Så, med meg selv. Hvem kunne du tenkt å ha sex med Arizona, Mr-SG, Spre-M, Pliscin, Jo-KN, Thed, LM, Ciaran og Ciara? Det er ikke lov å velge seg selv. Og hvorfor det valget? Endret 17. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Jeg kunne gjerne tenkt meg å ha sex med Arizona. Hun er så søt Hvem kunne du tenkt deg å spilt sjakk sammen med? A: SprengeMobil B: Mr-SG C: DeMørkeFrøene D: Joking E: Lord_MV F: Pliscin G: Arizona H: Ciaran og Ciara Det er ikke lov å velge selv selv. Og hvorfor det valget? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 (endret) Alternativt H-2, Ciara. Tror hun har sans for sjakk. Og i tillegg vil gjerne hilst på tvillingene. Hvis du skulle byttet prfilbilde. Ville du brukt bilde av... 1:...en brukt kondom. 2:...rompa av en feit kvinne. 3:...en gørr skitten do. Og hvorfor det valget? Endret 17. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Da bruker jeg et bilde av en brukt kondom. Kanskje god reklame for RFSU? Hvis du skulle bytte brukernavn. Ville du hett A: Kondomhatt B: Jeg liker Bon Iver C: Dvergen Og hvorfor det valget? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2019 Dvergen. Fordi jeg er selvironisk ovenfor meg selv samtidig som beskrivelsen passer meg litt da jeg ikke er kjempehøy men litt lubben. Ta livet av en kjempeflott løve eller spise opp et helt grantre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå