SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 (endret) Da får jeg 5 ekstra IQ-poeng. Gå på skole bare for å få 1 i karakter, eller dra på universitet for å mase seg til studieplass? Endret 8. juli 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Gå på skole bare for å få 1 i karakter. Jeg hater å mase. Du får en sexbot i gave, eller du forveksle medisinene dine med ekstremt kraftige sexlyst tabletter? https://images.app.goo.gl/x2Gu9xtEFTHNCJoL8 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Sexbot i gave frem til jeg får en ny sexy partner Forveksle bankkortet ditt med førerkortet ditt, eller forveksle lånekortet ditt med busskortet ditt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Forveksle sertifikat mitt. Ha en kjønns protese, et falskt kjønnsorgan, eller få eldgammelt brukt øreapperat? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Da blir det eldgammelt brukt høreapparat. Skrive neste post med 100 smileys eller 100 bilder? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (& /: (: ¦3 =D XD ): D¦ |¦ ¦| :C ^^ ;D XP D& €& 7= [¦ ]¦ [= =] ¦] (& /: (: ¦3 =D XD ): D¦ |¦ ¦| :C ^^ ;D XP D& €& 7= [¦ ]¦ [= =] ¦] (& /: (: ¦3 =D XD ): D¦ |¦ ¦| :C ^^ ;D XP D& €& 7= [¦ ]¦ [= =] ¦] (& /: (: ¦3 =D XD ): D¦ |¦ ¦| :C ^^ ;D XP D& €& 7= [¦ ]¦ [= =] ¦] Leve blandt urfolkene, eller leve i en slum? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Da lever jeg gjerne blandt samene. Gå bananas i 24 timer, eller ikke si et ord på 24 timer? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Ikke si et ord på 24 timer. Du skal ha deg nytt kjæledyr, du må velge mellom sjiraff, nesehorn, komodovaran eller en kjempe anaconda? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Da tar jeg en anakonda. Du finner ikke mobilladeren din hjemme, hva gjør du når butikken er stengt? Stikker nedom naboen og spør om å få lade hos dem, eller prøve en rar måte å lade den på? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Sannsynligvis naboen. Jeg vil ikke risikere å brenne ned leiligheten Bare spise toast til frokost i et helt år, eller bare spise taco til middag i et helt år? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Da spiser jeg bare toast til frokost i ett år. Det er ellers godt med sunt og variert mat til middag Fyre opp peisen med friksjon, eller lage ved av blyanter? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Lage ved med blyanter, det skal gå, hvis man har nok av dem så. Du drar på blindate: 1: Du oppdager at du har datet en Tailansk shemale som er i samme alder som deg. 2: Du oppdager at du har datet en med samme kjønn som deg som er 30 år eldre enn deg, og oppfører seg som en tenåting. 3: Du oppdager at du har datet en motsatt kjønn som er 114 år. Og er ganske hypp, frisk og ung til sinns, og garantert senil. Endret 10. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 1. Shemale i samme alder. Jaja, så går jeg på en smell da, men det er jo bare å takke høflig nei etter daten. Illusjonen av at det er en kvinne kan være nok til at daten blir bra uansett. Stoppe en selvmordsbomber fra IS og bli en nasjonal helt, eller miste alle frykter og fobier du har? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Da stopper jeg en selvmordsbomber fra IS og med det får jeg status som nasjonal helt! Rive huset kun ved hjelp av en slegge (aka Sledgehammer), eller spraye opp hele huset for så å sette fyr på det? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2019 Spraye og sette fyr på hus/leligheten. God trening for det lokale brannvesenet tenker jeg Bestille pizza eller bestille thaimat? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Da bestiller jeg pizza. Spy på dass på BurgerKing eller PizzaHut? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 (endret) I alle dager, samma for meg hvor jeg spyr hen. Men hvis meg måtte spy hos te to, da ville jeg sikkert valgt BurgerKing. Selv om ingen av dem finnes her her jeg bor da.Sluke kilo hvis med tyrkis pepper, eller drikke litter hvis av tyrkis pepper? Endret 11. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2019 Drikke. Tror det er å foretrekke fremfor å inhalere mengdevis. Begge deler er vel uansett garantert å gi meg rennadrid, for å si det på godt jærsk. Tørke deg i rompa med sandpapir etter å ha vært på do, eller vaske hendene nede i doen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Da vasker jeg hendene i doen, og så vasker jeg hendene i vasken. Gå med klær med merkelappene på, eller gå med altfor store klær? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2019 Gå med altfor store klær. Jeg vil ikke at folk skal anklage meg for å ha nasket klær fra butikken. Fyre i peisen hele dagen en varm sommerdag, eller ha verandadøren åpen hele dagen en kald vinterdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå