SprengeMobil Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Trampe sammen pappesker, bedre enn å bruke opp oksygen. Inhalere helium i en time, eller pakke seg selv inni en pappeske? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Tramper gjerne sammen pappesker. Spise en is laget av insekter og larver, eller spise en kake laget av lungemos? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Da spiser jeg is av insekter, jeg har hørt at insekter er næringsrikt! Dra til Peppes og be servitørene om å lage myggpizza, eller sende ut en monstrus edderkopp som ødelegger hele byen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Monstrøs edderkopp. Jeg bor ikke i by, men har ikke noe i mot at nærmeste by blir jevnet med jorden. Derimot har jeg noe i mot å spise insekter. Få ekstrem OCD, eller få fatal ALS om 10 år? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Tvangslidelse får det bli. Camila Cabello har jo det. Falle ned fra en stige 100 meter over bakken, eller hoppe på en svær trampoline hvor du flyr 100 meter over bakken? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2019 Det er vel størst overlevelsesmuligheter på trampolinen. Tror jeg går for det trygge valget. Spise en gammel brukt snus eller spise et dørhåndtak? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Da spiser jeg gammal brukt snus. Blande Petterøe’s 3 med tacokrydder for så å røyke det fra ei panfløyte, eller blande alle typer drikker du finner på polet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Jeg vet ikke hva Petterøe's 3 er for noe. Så jeg velger det siste, blanne alle typer drikker jeg finner på polet. Drikke HÆ eller spise HÆÅH? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Da tar jeg HÆ. Hæææææ? Blande alle typer brus eller energidrikker du finner på butikken? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Energidrikker. Om det ikke er godt er det iallefall litt koffein i det Ha sex med, eller bli med på en MMA-fight med en vilkårlig forumbruker på diskusjon.no? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Da har jeg sex med en vilkårlig forumbruker på diskusjon.no. Da får det bli Mednaetha. Flire av andres profilbilder, eller endre profilbildet ditt 100 ganger i året? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2019 Endre profilbildet 100 ganger i året (hvis det er lov) Jeg ler aldri av andre mennesker. Kjøre på din egen mor, eller kjøre på en gruppe barnehagebarn? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Kjøre på min egen mor. Spise spærm grøt, eller spise spiker suppe? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Da spiser jeg spikersuppe. Bedre enn å få AIDS, og det første alternativet hørtes veldig gay ut. Stå utstilt som en utstillingsdukke på en klesbutikk, eller spise brannslukningsapparatskum? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Stå som en utstillingsdukke. Håppe eller krype til byen/city/sentret og tilbake? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2019 Hoppe. Jeg kommer sikkert til å ødelegge knærne mine hvis jeg skal krype hele veien. Da tar jeg heller sjansen på å være en kenguru for en kort stund. Spise en legokloss eller spise en kongle? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Da spiser jeg en kongle, bedre for tennene enn Lego. Ronke eller sitte på do 24 timer i strekk? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Sitte på do. Tror ikke penisen min har godt av så mye juling. Bli sluppet løs i en bjørnepark i 5 minutter, eller ta over spakene i et Mil Mi-24 helikopter midt i luften for å prøve å lande det alene? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Da tar jeg over spakene. Bo i et hus av kun dopapir eller aviser? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Lykke til Bo i et hus av aviser. Rett og slett fordi det er et sterkere materiale. Dopapir løser seg opp i vann, så med en gang det begynner å regne så smelter huset sammen. Arve 1 mill av en ukjent onkel i Amerika, eller få 5 ekstra IQ-poeng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå