Pliscin Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Tisse på et strømgjerde tror jeg. Det sparer meg for 20000,- ca. så det er vel det mest lønnsomme å gjøre i denne situasjonen. Ha ståkuk i en måned i strekk, eller alltid få myggstikk hver gang du går ut? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Da får jeg myggstikk, bedre enn å få vanskeligheter med å pisse. Gjemme seg i en skaphenger mens en bil med hengeren kjører, eller hoppe ut av bilen mens den kjører ved et vann? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2019 Gjemme seg i skaphengeren. Det siste høres ut som en oppskrift på drukning. Av følgende, hvem vil du helst ha hjelp av når du ringer nødnummeret og rollene er byttet om? a) at ambulansen kommer for å slukke en brann? b) at brannvesenet arresterer kriminelle? c) eller at politiet må utføre helsebehandling? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Alternativ B, at brannvesenet arresterer kriminelle Tatovere briller på ansiktet som om det var briller, eller en klokke på armen som om det var en klokke? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 (endret) Klokke Du blir av en mystisk grund forhekset. Og du oppdager at... A:...kjønnsorganet ditt har byttet plas med nesa. B:...du pisser bæsj og bæsje piss. C:...du snakker med rompe og prumper med munnen. :rofl: Endret 26. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Da går jeg for alternativ B: pisse bæsj og bæsje piss :rofl: :rofl: Sæde (oppbevare sæd fra ronking) flest flasker frem til jul, eller oppnå 10 000 kr i pant fra det du har kjøpt av flasker og bokser? 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 10 000 kr i pant takk. Vil ikke ende opp som CBG Forkorte penisen med 10 cm, eller høyden med 50 cm? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 10 000 kr i pant takk. Vil ikke ende opp som CBG Forkorte penisen med 10 cm, eller høyden med 50 cm? Hva er CBG? Da forkorter jeg penisen, og får flere ereksjoner for å gjøre den 10 cm større igjen. Gå på et toalett laget av papp, eller spise mat laget av papp? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2019 Gå på et toalett laget av papp. Fort gjort å pakke sammen etterpå og hive i nærmeste søppeldunk. Kun spise kattemat i en uke, eller kun spise hundemat i en uke? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Kattemat, siden jeg har katter. Drikke kun melk i en uke, eller spise kun hvetemel i en uke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2019 Kun hvetemel. Jeg nekter å drikke melk i en uke. Da bæsjer jeg på meg cirka 23 ganger om dagen tipper jeg. Spise grandiosa på julaften eller grille? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Grille helt klart... Alltid bruke neglelakk eller alltid gå med leppestift? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Alltid gå med leppestift. Knallrød leppestift er så sexy Sminker gjerne ansiktet også. Bo i et hus laget av bare aviser eller bare Lego? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 (endret) Bo i et hus bygd av lego. Du blir mystisk grund forhekset. Og du oppdager at... 1: ...du har fått enorme pupper og 1 meter lang penis. 2: ...du har fått 500 av ditt biologiske kjønnsorgan som er i normal størrelse. 3: ...alle fingrene dine er byttet plass med kjønnsorganet ditt. Endret 1. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Da har jeg enorme pupper og en meter lang penis. DA ER SEXLIVET BEDRE!!!! :love: Bytte ut alle dørene eller vinduene dine med vegger? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2019 Bytte ut alle dørene med vegger. Jeg skulle ha klart meg med å klatre ut av et vindu hver gang jeg skal ut. Det må være trist å bo i et hus uten vinduer. Gå baklengs opp til Galdhøpiggen, eller gå baklengs ned fra Galdhøpiggen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Da går jeg baklengs ned fra Galdhøpiggen. Man må jo se bak så man ikke tryner. Bestige Mount Everest, eller dykke ned til Marianergropa? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Bestige Mount Everest, tror jeg skulle greid det om jeg la meg i hardtrening i noen år. Da kan man også skryte av det og få mad street credz. Gå inn på gardermoen i full nazi SS uniform med en skarp og ladd MP40, samt skyte en salve vådeskudd opp i taket mens du roper "Heil Hitler" eller skrive en kronikk som blir publisert til lokalavisen der du sympatiserer og rettferdiggjør Breivik og hans handlinger, under fullt navn? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Da skriver jeg en kronikk til lokalavisen om Breivik (nåværende navn Fjotolf Hansen). Løpe inn på Ila fengsel og forvaringsanstalt naken, eller rope Ja vi elsker fra operaen i Oslo? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2019 Jeg gauler gjerne nasjonalsangen fra scenen på operahuset Blåse ballonger i to timer, eller trampe sammen pappesker i to timer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå