SprengeMobil Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Da veier jeg 50 kg. Passer godt hvis jeg skal drive med skihopping Kræsje en bil i 1 km/t eller gjøre en wheelie på en motorsykkel i 200 km/t på Autobahn? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2019 Kollidere i 1 km/t. Tror jeg skal unngå de verste av skadene da, selv om stoltheten nok blir såret. Reise tilbake i tid til året 1919, eller reise fremover i tid til året 2119. Og hvorfor? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Reise tilbake i tid til året 1919, da slipper jeg å spoile fremtiden. Kapre Hurtigruta og føre den inn i en trang fjord, eller kræsje en hurtigbåt på en sandstrand? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Kaprer hurtigruten i noen få sekunder, tuter litt med hornet, kjører litt inn i fjorden og overgir meg umiddelbart til kapteinen og hans mannskap etterpå. Bli sugd av en gammel mann uten tenner, eller suge en gammel mann med masse ballehår? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 ÆÆÆÆÆÆÆSJ! Da blir jeg sugd av en gammel mann uten tenner. Gi dama di en dildo hvor hun ikke vet at det ikke er en dildo, eller tisse seg ut under samleie? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Gi dama dildo? Tror ikke hun blir skuffa om hun finner ut at det ikke er det. Alternativ 2 medfører potensielt rensing av hele senga og madrassen. Spise en bæsj, eller ikke barbere deg eller klippe håret på 2 år? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Da klipper ikke jeg håret på 2 år. Spise 100 fluer til middag, eller hente honning fra bikuben uten tillatelse? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2019 Hente honning fra bikuben. Ingen sa noe om at verneutstyr ikke er tillatt Bli spist levende av maur eller edderkopper? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Den var vanskelig, har aldri opplevd noen av dem. Jeg tror jeg kanskje ville valgt å bli spist opp av maur. Lage en spærm cocktail av illeluktende gammel sæd, eller drikke et glass med spytt som mange har vært med på å fylle opp? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Satser på spytt jeg. Gammel sæd tror jeg har satt i gang alle brekningsreflekser på en gang. Bli overkjørt at en gressklipper, eller bli sluppet ut av et fly en random plass på jordkloden uten fallskjerm? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Da hopper jeg ut av flyet, fremfor å få mye arr og kuttskader på kroppen! Spise ditt eget oppkast, eller tisse ut senga til en person du hater? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2019 Tisse i senga til en person jeg hater. En uskadelig men likevel ubehagelig straff å motta. Kun kunne krabbe på alle fire i 24 timer, eller gå med bind for øynene i tre dager? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Da krabber jeg på fire i 24 timer, bedre enn å ødelegge absolutt alt i huset mitt i tre dager! Drikke kaffe fra en fingerbøl, eller shotte med et halvliters ølglass? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2019 Liker kaffe bedre enn øl. Derfor velger jeg å gå for kaffe fra fingerbøl. Spise en legobrikke, en kongle eller en tannbørste. Hva velger du og hvorfor? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Spiser en tannbørste, for å pusse tennene, gjerne med tannkrem! Tisse på tannbørsten eller bæsje i kjøleskapet til en person du hater? Ideen kommer derfra: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 Bæsje i kjøleskapet. Dersom jeg skulle tisset på en tannbørste hadde vel 90% av innholdet landet på gulvet og ikke på børsten. Aldri feire jul eller aldri feire bursdag igjen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) Da hopper jeg ut av flyet, fremfor å få mye arr og kuttskader på kroppen! Spise ditt eget oppkast, eller tisse ut senga til en person du hater? Det kan man jo også få ved å lande på bakken, med mindre du ikke prøve å lande i havet, da. Bæsje i kjøleskapet. Dersom jeg skulle tisset på en tannbørste hadde vel 90% av innholdet landet på gulvet og ikke på børsten. Aldri feire jul eller aldri feire bursdag igjen? Den siste, jeg feirer ikke bursdagen min vært år, mye artigere å feire når man nærmer seg et rundt tall. Fire år til, så skal jeg feire bursdagen min. Jula, den må feires uansett. Jeg klarer ikke å ungå å feire jula, for meg er det det viktigste man gjør i livet. Så jeg velge den siste, ikke feire bursdagen min. Få turbo i ræva, eller få turbo i lille-tassen/kråka? Kjønnsorganet altså Endret 24. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) Bæsje i kjøleskapet. Dersom jeg skulle tisset på en tannbørste hadde vel 90% av innholdet landet på gulvet og ikke på børsten. Aldri feire jul eller aldri feire bursdag igjen? Hvis du er presisert med strålen, så kan det meste av innholdet treffe børsten. Da får jeg turbo i tassen. Kjøpe samtlige aviser på Rema, eller låne samtlige bøker fra biblioteket? Endret 24. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2019 Låne samtlige bøker fra biblioteket. Det hadde vært et greit tidsfordriv da jeg liker å lese. Ikke kunne lese eller ikke kunne skrive. Og hvorfor? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Ikke kunne skrive. Fordi lesing er viktig. Tisse på et strømgjerde, eller forvandle bilen om til et boblebad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå