SprengeMobil Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 (endret) Da kaster jeg meg selv med hodet først i en kaktusplante. Sette utfor Vikersundbakken helt fra toppen, eller hoppe i Vikersundbakken med langrennski? Endret 8. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2019 Begge deler hørtes skummelt ut. Med litt opplæring velger jeg å hoppe fra Vikersundbakken. Jobbe i gravferdsbyrå eller jobbe i kloakken? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Jobbe i kloakken. Feste 100 DAB-adaptere i bilen din, eller sette på 100 CD-spillere som spiller 100 CDer (100 eksemplarer av ett album)? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2019 Det må vel bli 100 CD-spillere. Blir en egen liten musikkfestival innad i bilen. Dra til Hammerfest og hilse på Hvaldimir, eller til Kristiansand for å hilse på Julius? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Da drar jeg til Hammerfest og hilser på Hvaldimir. Mye nærmere å reise enn å reise helt sør i Norge. Spille ROBLOX i 24 timer i strekk, eller ødelegge alle spillene dine? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Roblox. Vet ikke hva det er men. Kjenne all smerten som "Evil Knievel" har kjent i livet sitt, på en gang, eller bli med på en vask i en diger vaskemaskin med 1600rpm sentrifuge? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Kjenne all smerten som «Evel Knievel». Ha alle slags sykdommer, eller slutte med kosttilskudd? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2019 Da slutter jeg med kosttilskudd. Det finnes så mange jævlige sykdommer der ute som jeg ikke ønsker å bli utsatt for. Dra til Tsjernobyl helt uten verneutstyr eller bekjempe en skogbrann uten verneutstyr? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Da drar jeg til Tsjernobyl, slik at jeg ikke får tredjegradsforbrenning. Spise suppe med gaffel, eller spise spaghetti med skje? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2019 Spise spaghetti med skje. Det hørtes hvert fall mulig ut i forhold til det første alternativet. Dusje i cola eller drikke dusjvann i glass? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Dusje i cola.. Alltid gå uten sko eller alltid med, selv når du sover Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2019 Alltid uten sko da. Det hadde blitt en helvetes tåfis-stank hvis ikke. Kun poste i Dilemma-leken her inne, eller aldri poste noe igjen? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Aldri mere... Blir kjedelig med bare en lek...Playfull Skifte til utedo eller alltid måtte gå på do hos naboen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Skifte til utedo, blir litt koselig. Være en supergomp eller en politigomp? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Være Stupegomp. Bli en korallrev i hvahet, eller vhere døytrøytt resten av livhet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Supergomp! Bil en korallrev. Kjøre en Tesla Model X med bakdørene åpne, eller bruke brøytestikker som stylter? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Kjøre Tesla. Får bare skru opp varmeapparatet og bruke hørselvern. Pule ei ku, eller bare dusje med klærne på i et halvt år? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Dusje med klærene på Jobbe resten av livet i en jobb du elsker men tjener kjempe dårlig i, eller ha en jobb du hater som du tjener masse penger på? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Siden det gjelder for resten av livet, må svaret bli alternativ nummer 1. Så får jeg heller bo litt kummelig, og kanskje ha en bi-inntekt for å spe på med. Hvis man har en jobb man hater, så blir livet surt, og man mister livsgleden. Den gleden kan ikke kjøpes de for ekstra pengene, og de veier heller ikke opp. Det er viktig å gjøre ting man trives med, og å ha en meningsfylt hverdag. Springe gjennom en sky av CS-gass hver gang du skal ut av huset, eller bare gå med foret kjeledress og naken under hver gang du skal ut? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Trur jeg går for Kjeledressen, Veldig lettvindt og ta den av da He he Du kan reise tilbake i tid og endre på EN ting, hva vil du endre og hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå