SprengeMobil Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Bli bitt av en flodhest. Edderkopp er jeg så livredd!!!!! Tatovere logoen til diskusjon.no på begge armene og beinene, eller begynne å bruke billig sminke? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Den siste, billig sminke. Høre 7 hanener gale vær morgen uansett hvor du bor i verden, eller bli vekt å små unger midt på natten, vær natt? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Høre 7 haner gale vær morgen uansett hvor jeg bor i verden. Kopiere sitatet inn i posten, eller gå midt på den gule stripa på veien? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Kopiere Hvis du man ikke lenger har tilgjengelig til den maten vi er vant med. Og du har ikke noe valg å dra til skogen og jakte etter mat. Hva ville du jaktet på først... 1: ...ekorn? 2: ...jordråtte? 3: ...stinkdyr? Og hvorfor valkte du det svaret? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Måtte blitt ekorn da, for de er søte og spiser nøtter. Jordrotta er ufyselig og stinkdyret stinker jo... Du må velge en sportsgren du aldri har prøvd, hva velger du og hvorfor? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Boksing, som vanlig kommer jeg ikke på noen begrunnelse på hvorfor. Sitte på en bøyd stol, eller ha føttene på et ødelagt bord? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 (endret) Måtte blitt ekorn da, for de er søte og spiser nøtter. Jordrotta er ufyselig og stinkdyret stinker jo... Du må velge en sportsgren du aldri har prøvd, hva velger du og hvorfor? Da kommer det opp et anna spørsmål. Hadde du klart å drept en ekorn, siden den er så søt og skjøn? ¦3 Boksing, som vanlig kommer jeg ikke på noen begrunnelse på hvorfor. Sitte på en bøyd stol, eller ha føttene på et ødelagt bord? Ha fotan på en ødelagt bord. Gå inn i en zombie apokalypse eller inn i en enorm minefelt sone? Endret 5. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Ja hadde klart det hvis jeg måtte ha mat... Gått inn i et minefelt. Går fortere det en og bli jaget av zombier. Du må velge en krig du skal kjempe, 1 verdenskrig, 2 verdenskrig, Vietnamkrigen, eller Gulfkrigen, og hvorfore velger du den? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) 2. världskriget, för Norge har kämpat i den krigen, så jag gillar Norge. Sitta på taket på en buss, eller rulla sig i gräset? Endret 6. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Rulle ut i gresset. Bli seksuelt opphiset av å lukte tarmgass, eller tygge på glasskår? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Lukta fis, äsj! For äckligt! Jag har vel en doftspray nära mig! Kissa i korvpacken til nabon, eller skita i hagen till nabon? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2019 Hva er Korvpacken? Foretrekker å vite det før jeg eventuelt velger å bæsje i naboens hage 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Lukta fis, äsj! For äckligt! Jag har vel en doftspray nära mig! Kissa i korvpacken til nabon, eller skita i hagen till nabon? Jeg går for å kysse pølsepakken til naboen. Være uerfaren brannmann, eller være uerfaren sexolog? Endret 6. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Då är jag oerfaren brannman. Skratta tills man dör, eller bara drycka Red Bull resten av ditt liv? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 Le seg ihjel. Det hørtes mye mer lystig ut enn å drikke kun Red Bull resten av livet. Dra til nærmeste dyrehage og skyte mange av dyrene, eller dra til nærmeste dyrehage og hoppe inn i løveburet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Da tar jeg løveburet, jeg vil ta vare på dyr. Hvis løven er snill, så... Høre på fæl musikk resten av livet, eller bo sammen med en tiger? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Fæl musikk tenker jeg. Høres ut som mye jobb med Tiger, pluss at den kan finne på å drepe meg. La det gå av 1000 nyttårsraketter på soverommet ditt i natt, eller hoppe ut fra 4. etasje ned i et tornekratt fullt av slanger? 1 Lenke til kommentar
Osp Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Får bare ta på meg beskyttelsesbriller da! Tornekratt + slanger høres ut som død. Oppleve at kroppen fylles med gass til du eksploderer, eller oppleve at kroppen sakte men sikkert suges inn i seg selv? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Da suger jeg meg inn i meg selv. Være trøtt 24/7 eller sove en hel uke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2019 Sove en hel uke hørtes behagelig ut. Jeg blir gjerne til Tornerose. Kaste deg selv med hodet først i en kaktusplante, eller gå inn i et bur med en sint hund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå