TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Spille på pc uten tastatur. Jeg har en håndkontroller til vanlig pc, som jeg kan bruke. :wee: Være konstant illsint resten av livet, eller være hyper kristen og blind overfor andre religioner? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2019 Hyperkristen og blind ovenfor alle andre religioner. Jeg hater virkelig å være sint og i dårlig humør. Hvem vil du helst reise til en øde øy med og hvorfor av "de faste på lekeplassen? Som vanlig kan man ikke velge seg selv. - Pliscin? - Jokingnutria? - Mr supergomp? - TheDarkSeeds? - Lord Macverk? - Arizona? - Sprengemobil? - Weirdface? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Ville hatt Mr-SG med meg til en øde øy. Det er på grund av at han redder folks liv. Da kan jeg be han å fly meg hjem når som helst med ingen problemer. ¦3 Drikke 100 fat med 90% alkohol i, eller slå deg selv med en hammer 5 ganger i hodet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2019 Slå meg selv i hodet med hammeren. Jeg har sikkert bare godt av å banke litt vett inn i skallen. Besøke alle rådhusene i hele landet og dermed møte alle ordførerne, eller besøke alle politistasjonene i landet og dermed møte alle politimesterne? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Besøke alle polititstasjonene i landet og dermed møte alle politimesterne. Her er Ole Sæverud, politimester i Troms politidistrikt. Skrive kun med punktum, eller skrive med bare tall i neste post? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2019 ........ ................. ........? Du får lov til å velge et yrke som på sett og vis påvirker mange av brukerne her inne. Hva velger du og hvorfor? Som vanlig kan man ikke velge seg selv. - Tannlegen til DarkSeeds? - Fastlegen til Lord Macverk? - Kollegaen til Mr supergomp? - Den personlige treneren til Arizona? - Sjefen til Sprengemobil? - Kokken til Pliscin? - Eller hushjelpen til Jokingnutria? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Det må bli Hushjelpen til Jokingnutria for da kan jeg bruke Maid kostymet mitt Hvis du må velge, vil du alltid ha vinter eller alltid sommer? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 ........ ................. ........? Du får lov til å velge et yrke som på sett og vis påvirker mange av brukerne her inne. Hva velger du og hvorfor? Som vanlig kan man ikke velge seg selv. - Tannlegen til DarkSeeds? - Fastlegen til Lord Macverk? - Kollegaen til Mr supergomp? - Den personlige treneren til Arizona? - Sjefen til Sprengemobil? - Kokken til Pliscin? - Eller hushjelpen til Jokingnutria? Hadde vært noe å vært den personlige treneren til Arizona. Jeg vil alltid ha vinter. Langrenn er livet! Klare deg uten dører eller klare deg uten strøm? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Juhuuuu Det kunne blitt gøy Jeg hadde trengt en personlig trener. Må bli uten dører da gitt.. Dra frem i tid eller tilbake i tid og hvorfor? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Dra tilbake i tid, kunne tenkt meg å reist til februar 1994 for å oppleve tidenes beste olympiske vinterleker, Vinter-OL 1994 på Lillehammer! Ta med deg Vazelina Bilopphøggers på middag, eller veie dem på badevekta inkludert deg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2019 Ta med meg Vazelina på middag. "Det må vel bli slik en pizza Grandiosa" If you know what I mean Du må språkkurs. Hva velger du og hvorfor? - Fransk? - Russisk? - Kreolsk? - Swahili - Eller dansk? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Russisk. For å få bedre uttalelse, og sette seg mer inn i det russiske alfabetet. Kan mye av det russiske alfabetet fra før. Svette i et varmt rom (20 grader) eller fryse i et iskaldt rom (-20 grader) i 24 timer? Lenke til kommentar
Osp Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 20 grader UTEN tvil!! -20 er jo iskaldt. Hva ville du valgt mellom å ta ut et øye ned skje, eller bite av din egen tunge? (Begge deler høres helt forferdelig ut) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Bite av min egen tunge. Overleve uten internett eller bøker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2019 Overleve uten bøker. Jeg bruker internett mye både i jobben og på privaten så det blir vanskelig uten. Ta av deg hjelmen i verdensrommet eller hoppe ned i en aktiv vulkan? Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Hoppe ned en aktiv vulkan uten tvil. Kjøre utenfor et stup eller bli kastet ut av en bil i fart? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2019 Kastet ut av bil i fart. Håper og tror overlevelsessjansen er større da. Bo i en celle full av farlige kriminelle i 24 timer, eller bo i en celle full av maur i 24 timer? Lenke til kommentar
Osp Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 (endret) Den var vanskelig... tror jeg faktisk hadde valgt de kriminelle, men er langt fra sikker! Bli utsatt for enorme mengder radioaktiv stråling (slik at du får strålingssyndrom), eller få dratt ut et etter et hår fra kroppen. Endret 30. mai 2019 av Pesta Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Da får jeg nappa ut et etter et hår fra kroppen. Drikke 1 halvlitersflaske vann eller spise en spiseskje kajennepepper hver halve time? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2019 Drikke 1 halvliterflaske vann. Det må da være et sunnere alternativ. Bli bitt av en flodhest eller av en giftig edderkopp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå