TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Pynte leiligheten min med postit lapper. Være avhengig av å synge høyt nesten 24/7 eller sove i dusjen/badekaret? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Sove i dusjen/badekaret. Fjernstyre absolutt alt i huset eller leve uten digitale hjelpemidler på 24 timer? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 (endret) Fjernstyre alt... Absolutt alt Fnis.... Alltid måtte hoppe i alle sølepytter eller aldri kunne gå ut når det regner? Endret 26. mai 2019 av Arizona Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Aldri gå ut når det regner. Ligge å sove lag med, Thed, Arizona, Spre-M, Mr-SG, LMV, Jo-KN eller Pliscin? Og hvorfor? (Det er ikke lov og velge seg selv.) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Vil sove med Joking, fordi jeg vil se hans Legosamling, og kanskje teste Minecraft i VR! Gi dette innlegget ryktepoeng, eller trykk multisitat på dette innlegget? 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 (endret) Aldri skjønt meg på multisitat. Hva er det for noe? :huh: Hvem vil du invitere på ferie til Asia, Thed, Arizona, Spre-M, Mr-SG, LMV, Jo-KN eller Pliscin? Og hvorfor? (Som vanlig ikke lov å velge seg selv.) Endret 26. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2019 Alle virker jo som hyggelige personer. DarkSeeds har tidligere nevnt at han ikke er særlig glad i å reise så han skal få slippe. Jeg tar med meg Sprengemobil jeg Kjøpe mat og drikke til en hjemløs person, eller kjøpe en rose og gi til en fremmed på gaten? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Alle virker jo som hyggelige personer. DarkSeeds har tidligere nevnt at han ikke er særlig glad i å reise så han skal få slippe. Jeg tar med meg Sprengemobil jeg Kjøpe mat og drikke til en hjemløs person, eller kjøpe en rose og gi til en fremmed på gaten? Har også sagt at jeg blir gjerne med hvis jeg blir invitert. Det går greit i småe mengder. =3 Og i tillegg nevnte du ikke noe om hvorfor du vile invitere han Spre-M. ¦| Gi mat og drikke til en hjemløs person. Bli illsint på en av veilederne her på diskusjon.no og risikereå bli utestengt resten av livet, eller gå gjøre hærverk på absolutt alle politibilene til du blir tatt på fersken? Endret 27. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Må bli og bli sint her inne da... Ellers blir jeg jo fengslet. Hvem av folka her inne ville du dratt på fest med og hvem ville du tatt med deg hjem og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Ville tatt med ho Arizona, og invitert henne med hjem til meg, og bil enda bedre kjent. Altids koserlig å bli kjent med nye folk. Bli blost av sted av en rå kul film/spill, og bli ekstremt i ekstase og slå hodet ditt i taket sånn at du besvimer, eller drikke den ølen du hater aller mest? Endret 27. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Å så koselig Kunne blitt gøy det... Trur jeg går for den øllen jeg ikke liker... Du må bli en annen person en deg selv. Hvem velger du og hvorfor? ( kan velge mellom alle i hele verden) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Hvis det telles over hele universet våres Melkeveien, da velger jeg å bli en Alien. I Alien filmene. Hadde vert fasinerende å sett fra demmes sine øyner. Hvis det er gjord nær på planten våres, da tror jeg hadde valgt Bjørk Gudmundsottir. Har litt musikk interesse, i tillegg er ho utrolig flott menneske. Gå som innbruddstyv inn i en politihuset, eller bli hatet av alle? Endret 27. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Er allerede hatet av mange så da kan jeg prøve meg som innbrudstjuv... Drekke deg drita, sjekke opp en dame/mann og ta hun/han med hjem eller sjekke opp en dame/mann som er drita og ta hun el han med hjem? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Drekke seg drita og sjekke opp en dame og ta hun med hjem. Det blir litt som i musikkvideoen til Smack My Bitch Up av The Prodigy, hvis du vil se videoen under: Putte en kappeskive i en DVD-spiller eller ha på seg VR-briller i 24 timer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Vet ikke hva kappeskive er for noe. Så jeg velger å bruke VR-briller i 24 timer. Invitert hele Asia på middag eller hele verden? Endret 27. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Osp Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Hvis jeg først skulle invitert 4-5 milliarder på middag, så kunne pinade meg hele verden få komme. Null Internett resten av livet, eller være steril resten av livet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Alle virker jo som hyggelige personer. DarkSeeds har tidligere nevnt at han ikke er særlig glad i å reise så han skal få slippe. Jeg tar med meg Sprengemobil jeg Kjøpe mat og drikke til en hjemløs person, eller kjøpe en rose og gi til en fremmed på gaten? Ååå så snill du er Mr-SG Da inviterer jeg hele verden på middag. Hadde vært kult å møtt denne fyren: 21 Savage. Kaste terninger for å velge hvor mange gjester skal på middag, eller spille Yatzy med gjestene for å finne ut hvem som skal først i køen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2019 Hvis jeg først skulle invitert 4-5 milliarder på middag, så kunne pinade meg hele verden få komme. Null Internett resten av livet, eller være steril resten av livet? Steril resten av livet. Jeg er nok litt avhengig av internett dessverre. Ååå så snill du er Mr-SG Da inviterer jeg hele verden på middag. Hadde vært kult å møtt denne fyren: 21 Savage. Kaste terninger for å velge hvor mange gjester skal på middag, eller spille Yatzy med gjestene for å finne ut hvem som skal først i køen? Kaste terninger. Jo flere som kommer jo hyggeligere blir selskapet. Invitere alle naboene dine på en runde med kinasjakk, eller invitere alle naboene dine med på kino hvor du spanderer? 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Er blakk så må bli kinasjakk da gitt Være singel resten av livet uten mulighet for noe sex eller bli sammen med en av samme kjønn og få masse sex? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Da er jeg singel resten av livet uten mulighet for noe sex. Spille på PC uten tastatur eller med fjernkontroll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå