Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle virker jo som hyggelige personer. DarkSeeds har tidligere nevnt at han ikke er særlig glad i å reise så han skal få slippe.

Jeg tar med meg Sprengemobil jeg :)

Kjøpe mat og drikke til en hjemløs person, eller kjøpe en rose og gi til en fremmed på gaten?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alle virker jo som hyggelige personer. DarkSeeds har tidligere nevnt at han ikke er særlig glad i å reise så han skal få slippe.

Kjøpe mat og drikke til en hjemløs person, eller kjøpe en rose og gi til en fremmed på gaten?

Har også sagt at jeg blir gjerne med hvis jeg blir invitert. Det går greit i småe mengder. =3

Og i tillegg nevnte du ikke noe om hvorfor du vile invitere han Spre-M. ¦|

Gi mat og drikke til en hjemløs person.

Bli illsint på en av veilederne her på diskusjon.no og risikereå bli utestengt resten av livet, eller gå gjøre hærverk på absolutt alle politibilene til du blir tatt på fersken?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Ville tatt med ho Arizona, og invitert henne med hjem til meg, og bil enda bedre kjent. Altids koserlig å bli kjent med nye folk.

Bli blost av sted av en rå kul film/spill, og bli ekstremt i ekstase og slå hodet ditt i taket sånn at du besvimer, eller drikke den ølen du hater aller mest?

Lenke til kommentar

Hvis det telles over hele universet våres Melkeveien, da velger jeg å bli en Alien. I Alien filmene. Hadde vert fasinerende å sett fra demmes sine øyner.

Hvis det er gjord nær på planten våres, da tror jeg hadde valgt Bjørk Gudmundsottir. Har litt musikk interesse, i tillegg er ho utrolig flott menneske.

Gå som innbruddstyv inn i en politihuset, eller bli hatet av alle?

Lenke til kommentar

Ååå så snill du er Mr-SG :)

Da inviterer jeg hele verden på middag. Hadde vært kult å møtt denne fyren:

21-savage-absent-from-grammys.jpg

21 Savage.

Kaste terninger for å velge hvor mange gjester skal på middag, eller spille Yatzy med gjestene for å finne ut hvem som skal først i køen?

Lenke til kommentar

Hvis jeg først skulle invitert 4-5 milliarder på middag, så kunne pinade meg hele verden få komme.

Null Internett resten av livet, eller være steril resten av livet?

Steril resten av livet. Jeg er nok litt avhengig av internett dessverre.

Ååå så snill du er Mr-SG :)

Da inviterer jeg hele verden på middag. Hadde vært kult å møtt denne fyren:

21-savage-absent-from-grammys.jpg

21 Savage.

Kaste terninger for å velge hvor mange gjester skal på middag, eller spille Yatzy med gjestene for å finne ut hvem som skal først i køen?

Kaste terninger. Jo flere som kommer jo hyggeligere blir selskapet.

Invitere alle naboene dine på en runde med kinasjakk, eller invitere alle naboene dine med på kino hvor du spanderer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...