Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da går jeg for stikkontakt. Jeg har jo ingen informasjon om den fremmede. Tenk hvis det er en person som aldri vasker ørene  :sick:

Male huset/leiligheten knall grønn på innsiden eller knallsvart på utsiden?

Da kan du jo få flere wolt i deg. Og fare for å dø. ¦3

Kullsvart på utsiden.

Gå på bunnen av Svartehavet uten dykkedrakt, eller hoppe ut av et fly som flyr med uten fallskjerm eller glide drakt?

Lenke til kommentar

Okei, da sier jeg...

...den andre. XP lol. Nei da.

Være poteten under jorden, da kan jeg gi sun næring til mange.

Sitter å se på en rar, merkelig og absurd film som gir ingen mening i 24/7, eller live streamer deg selv sittende på gulvet og stirre mot kameraet med et brett smill i 24/7?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Spise en snegle. Kun pga mengden som må spises.

Kjæresten din og mor/far bytter kropp.

Ville du hatt samleie med kjæresten din i mor/far sin kropp eller med mor/far i kjæresten sin kropp?

Endret av Psykake
Lenke til kommentar

Samleie med mor/far i kjærestes kropp. Da må jeg bare blokkere ut alt av tanker og kun fokusere på kroppen. Jeg kunne aldri ha klart å pule kroppen til min egen mor på 60+

Aldri kunne bruke verken pose, handlevogn eller kurv når du er på butikken, eller måtte ha en enkelt pose til absolutt alle tingene du kjøper (selv en enkel tyggis må være i en egen pose)?

Lenke til kommentar

Da tar jeg en enkelt pose til absolutt alle tingene jeg kjøper! :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Tre et gummistrikk over hodet eller henge post-it-lapper over hele huset?

Endret av SprengeMobil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...