Scarvo Skrevet 18. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2019 Da går jeg for stikkontakt. Jeg har jo ingen informasjon om den fremmede. Tenk hvis det er en person som aldri vasker ørene Male huset/leiligheten knall grønn på innsiden eller knallsvart på utsiden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Da går jeg for stikkontakt. Jeg har jo ingen informasjon om den fremmede. Tenk hvis det er en person som aldri vasker ørene Male huset/leiligheten knall grønn på innsiden eller knallsvart på utsiden? Da kan du jo få flere wolt i deg. Og fare for å dø. ¦3 Kullsvart på utsiden. Gå på bunnen av Svartehavet uten dykkedrakt, eller hoppe ut av et fly som flyr med uten fallskjerm eller glide drakt? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Hoppe ut av et fly som flyr med uten fallskjerm eller glide drakt. Hodetelefonene på full volum eller skrive seg selv ut av en skriver? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Hodetelefoner på fult... Aldri kunne få barn eller å få et nytt barn hvert 2 år i 15 år. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Gi meg 8 barn. Tror det hadde vært en kjempeopplevelse og utfordring. Aldri kunne ha mer enn 20 000 på konto, eller aldri spise frukt igjen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2019 Aldri ha mer enn 20 000 på konto. Frukt er sunt og godt. Alltid poste dilemmaer her og ikke svare på noen, eller kun svare dilemmaer og ikke poste noen selv? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Jeg må nok bryte dem begge to. Med andre ord den var vanskelig. Sove på en fjellhylle, eller sove på en flytende treflåte laget av trestammer midt ut på havet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Sove på en fjellhylle. Låse seg selv inne i et utedass, eller bli pakket inn i en søppelpose og sendt til søppelsortering? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2019 Låse seg selv inne på utedass. Det har jeg faktisk klart før. Jeg måtte sparke meg ut. Jeg ble litt ordentlig supergomp en liten stund da Le av min do-historie over eller være sur pga den? 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Le av den Være sur på din beste venn eller at din beste venn er sur på deg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2019 Helst ingen av dem. Men dersom jeg må velge går jeg for at min bestevenn er sur på meg. Da kan jeg i det minste beklage masse for hva enn jeg har gjort. Klippe sau eller melke ku? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Klippe sau... Barbere håret på hode eller aldri kunne klippe det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2019 Barbere håret på hodet. Heller ingenting enn veldig langt. Være et eple som henger i et tre, eller være en potet som vokser i jorda? (ikke bare skriv "det første"). Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 (endret) Okei, da sier jeg... ...den andre. XP lol. Nei da. Være poteten under jorden, da kan jeg gi sun næring til mange. Sitter å se på en rar, merkelig og absurd film som gir ingen mening i 24/7, eller live streamer deg selv sittende på gulvet og stirre mot kameraet med et brett smill i 24/7? Endret 20. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Se på en merkelig absurd film. Bedre det en at noen skal se på meg. Spise biller, meitemark eller gresshopper? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Spise biller. Meitemark = æsj! Hoppe opp i en søppelcontainer til søppelbilen kommer, eller bli overkjørt av en el-sparkesykkel? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2019 Overkjørt av el-sparkesykkel. Den har i det minste ingen kvern som kan mose meg. Spise en snegle eller en sofapute? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) Spise en snegle. Kun pga mengden som må spises. Kjæresten din og mor/far bytter kropp. Ville du hatt samleie med kjæresten din i mor/far sin kropp eller med mor/far i kjæresten sin kropp? Endret 23. mai 2019 av Psykake Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2019 Samleie med mor/far i kjærestes kropp. Da må jeg bare blokkere ut alt av tanker og kun fokusere på kroppen. Jeg kunne aldri ha klart å pule kroppen til min egen mor på 60+ Aldri kunne bruke verken pose, handlevogn eller kurv når du er på butikken, eller måtte ha en enkelt pose til absolutt alle tingene du kjøper (selv en enkel tyggis må være i en egen pose)? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 (endret) Da tar jeg en enkelt pose til absolutt alle tingene jeg kjøper! Tre et gummistrikk over hodet eller henge post-it-lapper over hele huset? Endret 25. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå