SprengeMobil Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Da blir jeg dømt for å ha voldtatt 10 russegutter, da unngår jeg en hudsykdom som påvirker idrettskarrieren! Ligge å sove med 10 puter under hodet, eller våkne til med hele Lillestrøm Sportsklubb på soverommet ditt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) 10 tynne puter under hodet. <--- endret Du blir plutselig sendt i tid av en mystisk grund... Ville du ha dratt til vestern året 1885, eller fremtiden året 2285, og hvorfor? Endret 10. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 Du blir plutselig sendt i tid av en mystisk grund... Ville du ha dratt til vestern året 1885, eller fremtiden året 2285, og hvorfor? Husk å svar på Sprengemobil sin først Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Jeg ville dratt tilbake til 1885. Litt usikker på hva fremtiden vil bringe med all teknologi og ikke minst med hvisse personer som styrer her i verden... Du skal bli best i verden i en idrett. Hvilken idrett velger du og hvorfor. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2019 Skyting. Da er det ingen som forsøker å rane huset mitt. Du skal bli dårligst i verden i en idrett. Hvilken idrett velger du og hvorfor? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Sumobryting, rett og slett fordi jeg ikke vil bli så stor som det kreves for å bli god. Spise en liten mengde narkotisk stoff eller sopp hver dag, eller aldri kunne ha sex eller onanere igjen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Spise en liten mengde narkotisk stoff eller sopp hver dag, å ikke ha sex med dama eller seg selv er kjedelige greier! Spille kjempehøy musikk til øra detter av, eller å gå tom for ideer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2019 Det må jo bli å gå tom for ideer det. Det hørtes hvert fall mindre smertefullt ut. Sove ute i regnet en hel natt,under åpen himmel, eller dele seng med din 60 år gamle nabo? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Sover jeg ute ender jeg vel opp med lungebetennelse så velger å dele seng med naboen. Ha sex med samme kjønn eller ha sex med en som er 20 år eldre enn deg? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Sex med en som er 20 år eldre. Been there done that Ligge naken på panseret på en bil som får bilvask med maskin, eller bare ta kalddusjer i to uker? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Bilvasken Klarer ikke kalde dusjer Få en blåveis eller gi noen en blåveis? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 (endret) Bilvasken Klarer ikke kalde dusjer Få en blåveis eller gi noen en blåveis? Jeg gir gjerne en blåveis bukett til deg Arizone. Sove i dvale til neste sommer, eller aldri sove igjennom sommeren? Endret 12. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 ÅHHHHH Tusen takk Sove til neste sommer, klarer meg ikke uten søvn. Mc donalds eller burger king? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 (endret) ÅHHHHH Tusen takk Sove til neste sommer, klarer meg ikke uten søvn. Mc donalds eller burger king? BH... ...Bare Hyggelig. Mc Donalds og Burger King!! Ingen av dem finnes her jeg bor. Med andre ord, den blir vanskelig hos meg. :hm: Gull grever, (Privat gull grever, man kan gjøre det hvor som helst og når som helst), eller ræv grever? :rofl: Endret 12. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 Gullgraver naturligvis. Ingenting spennende å grave etter i ræva til andre. Bli tigger på gata eller rusmisbruker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Tigger Gå ut i regnværet og bli klissvåt, eller gå ut når det hagler som er like stor som en tennisball? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 Regnvær. Det gjør i det minste ikke vondt. Tisse blod eller spytte blod? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Spytte blod, det er mindre alvorlig. Være ute under en høljende lavaregn, eller være ute når det hagler, som er like store som kanonkuler? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2019 Går for kanonkulehagl. Forhåpentligvis blir jeg da slått raskt i svime slik at jeg ikke kjenner noen smerte. Være en norsk viking på 800-tallet, eller en romersk soldat under romertiden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Må bli en norsk viking. Høres mere artigere ut en å være en soldat. Slikke en stikkontakt eller slikke en fremmed person i øret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå