Arizona Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Sur og glad... At kona/kjæresten din alltid går i bestemor klær eller alltid i meget sexy klær ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 At kjæresten min alltid går i meget sexy klær Skrive neste post med bare emojis eller hvit farge? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Få koldbrann på kjønnsorganet, eller få en hel fullvoksen vannmelon stappet oppi anusen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2019 Koldbrann på kjønnsorganet. Vet egentlig ikke hva som er mest smertefullt av de to alternativene men noe måtte jeg velge. Spise en levende selunge eller hoppe fra et tjue meter høyt tak? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Da får jeg spise en levende selunge, framfor å bli lam fra livet og opp! Sette batteri på tunga eller hoppe i et basseng fullt av urin? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2019 Hoppe i urinfylt basseng. Det er ekkelt men det går an å løpe rett i dusjen etterpå og vaske seg grundig. Drikke tiss eller spise bæsj? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Drikke piss, får håpe at det er den blanke typen, det er faktisk ferrest bakterie i. Jo gulere tissen er jo mer bakterier er det i det. Spise dine egne tenner, eller drikke andres diare? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Da må det nok bli mine egne tenner til lunsj. Jeg kjenner i det minste min egen hygiene. Rengjøringstid! Hva gjør du først og hvorfor? a) Vasker badet? b) Vasker kjøkkenet? c) Vasker stua? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Vasker badet, fordi det er minst også utsetter jeg det andre Alltid ha brennesle i trusa eller alltid ha lego i sokkene (under foten)? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Dæven den var vanskelig. Begge deler hørtes veldig ubehagelig ut. Jeg går for brennesler i trusa samtidig som jeg får begynne å gå kommando oftere. Dele en enkeltseng med Trine Skei Grande og Erna Solberg en natt, eller løpe naken rett inn i en tornebusk? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 He he dele enkeltsenga... Hadde bare blitt skvist ut og ned på gulvet alikavell Spise lunsj med Jens stoltenberg, jonas gahr støre eller carl i hagen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Jens Stoltenberg. Er ikke enig i hans politiske tankegang men han gjorde likevel en god jobb som statsminister (spesielt under 22 juli-perioden) Han virker som en hyggelig og reflektert kar. Kun prate engelsk i en uke eller ikke prate noe som helst på tre måneder? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Jeg kan faktisk ikke så god på engelsk, så jeg velger elendig gebrokken engelsk i en uke. Snakke elendig gebrokken kinesisk eller aldri kunne kose deg med din favoritt måltid? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Går for å aldri kunne spise favoritt måltid jeg... Du må velge en norsk dialekt du må bytte til og et utenlands språk du ikke kan fra før.... Hvilken dialekt og hvilke språk velger du og hvorfor? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Trønderdialekt og latvisk. Har dessverre ingen begrunnelse. Spise et bilde av Joking eller skrive ut masse bilder av DeMørkeFrøene? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 Skrive ut masse DarkSeedsbilder. Han har jo noen fine tegninger vet jeg så det hadde sikkert vært interessant å se Forstue ankelen eller falle med ansiktet først i en maurtue? 2 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Forstue ankelen... Bo i telt i skogen 1 år eller tilbringe 1 år på et gamlehjem? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Tilbringe et år i skogen. Da kan jeg i det minste se på fugler og ta flotte naturbilder. Det er også noe jeg liker og gjør, men det skjer desverre veldig skjeldent. Drive et enormt slott med elendig økonomi eller være ekstremt avhengig av å gi bort penger for ofte, sånn at du glemmer din egen økonomi? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Drive et enormt slott med elendig økonomi. Gå tom for ideer eller sette mat fast i halsen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Gå tom for ideer. Status quo. Bli dømt for å ha voldtatt 10 russegutter, og bli hengt ut i media med fullt navn, eller få systemisk sklerose? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå