Pliscin Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Stramme strengene. Får bare leve med arr og smerter, fremfor å bli alkis på heltid. Skifte kjønn, eller nullstille hjernen til baby-stadie? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 Da måtte det nok blitt kjønnsskifte på meg. Baby virker stress da en må lære alt sammen på nytt igjen. Stå ansvarlig for å vaske alle toalettene etter en russefestival, eller bo fem dager i kloakken? Kom gjerne med begrunnelser. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Stå ansvarlig for å vaske alle toalettene etter en russefestival. Du har bare en radiokanal å høre på en hel måned, hva blir det da? NRK P1, P4 eller Radio Rock? Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Radio Rock - TA DEG SAMMEN! Alle klærne dine er alltid for store eller for små? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Bedre at de er for store enn for småe. Så jeg velger det første. Spise to bare habonero, eller spise et 0,5l glass reint pepper? Endret 4. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2019 0,5 glass reint pepper. Fort ned og fort unnagjort forhåpentligvis. Ha svulst på hjernen eller spise 100 pepperkaker hver eneste dag resten av livet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Spise 100 pepperkaker hver eneste dag resten av livet. Skrive neste innlegg med hvit farge eller markere ordene dine med lyselysegrå farge? Endret 4. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Osp Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Lyselysegrå. (Er på nettbrett så får ikke endret det) Aldri kunne høre på musikk, eller aldri kunne se film/TV/serie? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Aldri kunne se film/TV/serie. Vaske gulvet med mopp eller drikke vann fra gulvet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2019 Vaske gulvet med mopp selvsagt Gå gjennom en liten ørken uten vann og mat, eller gå over et kaldt fjell med masse mat og drikke men med lite klær? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Ørken. Elsker varme og klarer meg lenge uten mat og drikke. Ikke vinne i lotto men være lykkelig eller vinne 100 millioner og være ulykkelig Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 (endret) Vil jo vinne og samtidig være lykkelig. Så jeg tror jeg går for den første. Ikke vinne men være lykkelig. Du bor nærheten av mengder av fabrikker som støyer ekstremt og konstant 24/7. Bo i et 300% lyd tett hus, og blir gal og få noia av stillheten til slutt eller bo i et 300% lytt hus, og blir illsint og frustrert av støyen? Endret 6. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Osp Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Hmmm, den var vanskelig. Tror riktignok jeg ville gått for 300% stillhet, for jeg ofrer ikke søvnen. Kunne se framover i tid, eller utrydde all fattigdom på dagen? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Utrydde fattigdom helt klart. Leve evig eller vite hvor, når og hvordan du dør? Lenke til kommentar
Osp Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Evig ung sier nå jeg. Et år uten såpe/dusjsåpe, eller et år uten mobilen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Et år uten såpe/dusjsåpe. Ta igjen bussen når du ikke rakk den; til fots eller Segway? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Til fots... Sjokade, nugatti, peanuttsmør eller banos på brødskiven Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Aldri hørt om banos. Det blir nok sjokade. Du er invitert til bryllyp og du vet ikke hva du skal ha på deg. Og du bestemmer deg for å velge i blinde. Ta på deg en pen kjole som du ikke liker i det hele tatt, forkastelig stygg, du blir kvalm bare å se på den, eller ta på deg en dress (for herrer) som er ekstremt mye brukt og fare for at den rakner når som helst? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2019 Kjole tar jeg ikke på meg. Så da får det bli en lurvete dress. Jeg skylder på at jeg ikke har råd til å kjøpe ny. Kun handle mat på Rema 1000 resten av livet, eller aldri få julegaver igjen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Rema 1000 Være overlykkelige og trist, eller sur og glad på samme tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå