Pliscin Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Frostskader, vet ikke hva som er verst, men det høres minst smertefullt ut. Få baksmell på skatten på 2 millioner norske kroner, eller bli umyndiggjort og få verge for resten av livet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg er ikke i nærheten av å ha 2 millioner kroner tilgjengelig. Så da må det bli verge. Finnes vel både fordeler og ulemper ved det. Du er i Dyreparken i Kristiansand når du av uvisse grunner bestemmer deg for å hoppe inn til et av dyrene. Hva velger du og hvorfor? - Sjimpansene? - Kamelene? - Pandaene? eller alligatorene? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Sjimpansene kan jo være litt skumle, kamelene store og alligatorene har skarpe tenner derfor velger jeg pandaen. De er søte bamser som ikke er aggressive. Kjøpe gave til deg selv for 10 000kr eller glede noen andre med en gave? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 Definitivt glede noen andre. Det er det jeg lever for. Jeg setter alltid andre foran meg selv og går langt for å gjøre andre i godt humør. Gå med naziuniform i barnetoget på 17 mai, eller publisere et offentlig leserinnlegg i VG hvor du kommer med drapstrusler mot kjente personer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Må nok bli den første, og gå i naziuniform. Det er ikke meg i å komme med drapstrusler. Klone deg selv som det motsatte kjønn, og få barn med klonen din, eller finne ungdomskilden og bli for ekstremt avhengig det. Bare løpe av 24 timer er du en liten baby igjen? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ikke klone meg selv hverfall... Må bli ungdomskilden da gitt Hvis du måtte flytte fra europa hvor ville du dratt da.. Australia, asia, amerika eller russland? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 Ikke Russland eller USA. Australia er så hinsides langt unna igjen. Måtte ha blitt et spennende land i Asia Spise pomfritt dyppet i jordbærsyltetøy, eller salat dyppet i nugatti? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Pomfri i jordbærsyltetøy. Hvilken kjendis ville du helst hatt som venn og hvorfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 Det var et vanskelig spørsmål. Det finnes jo så vanvittig mange. Jeg holder meg i Norge og går for Gunhild Stordalen. Hun virker utrolig klok, hyggelig og inspirerende, og jeg kunne gjerne tenke meg å få møte henne en gang. Hva vil du helst gjøre og hvorfor? a) Legge ut full informasjon om deg selv her? (navn, adresse, alder, osv) b) Spise en hel frosk til frokost hver eneste dag resten av livet? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Legge ut navn og adresse... Hadde aldri klart og spise en frosk Hvis du måtte ville du vært med på paradise hotell,gift ved første blikk eller ex on the beach Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 (endret) Sånn egentlig ingen av dem. Men hvis jeg måtte velge, da hadde jeg godt for gift med første blikk. Være et spøkelse eller en mumie for en uke? Endret 3. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Spøkelse helt klart. Bli torturert i 10 timer eller føde et barn? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Bli torturert i 10 timer, kan ikke føde et barn siden jeg er mann. Dessuten varer det mye lengre. Det kommer litt an på hva torturen er også da. Få en ondartet hjernesvulst, eller gå opp på Mount Everest uten utstyr? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Hadde vel daua uansett så velger det kjappeste... Mount everest. Spise 10 eggeplomme hver dag eller 1liter tran? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 1 liter tran. Skrive med fet skrift eller kursiv skrift i neste post? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 Kursiv skrift. Det ser mye penere ut Skrive neste post med store bokstaver eller veldig små bokstaver? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 STORE BOKSTAVER... BO I EN CONTAINER ELLER INNI EN TUNNEL (MED TRAFIKK)? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 Definitivt container. Det er det mange som gjør allerede Alltid betale husleie på 15 000 kroner, eller sparke en tilfeldig hund på gaten hver dag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Betale husleia. Sprenge høytsalene på maks volum 12 ganger i året, eller få elektrosjokk på 500 watt 24/7 i årlig? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Sprenge høytsalene på maks volum 12 ganger i året. Drikke 2 liter vin hver dag, eller stramme gitarstrengene på gitaren din så strengene sprekker i ansiktet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå