Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjakkmønstret, da ser det iallefall ut som man prøver noe nytt, og ikke bare gikk tom for strøm på klippemaskina halvveis i klippen. Kanskje ser det til og med kult ut.

Bytte navn og etternavn til "Adolf Hitler", eller aldri mer gå på do? (d.v.s at du må gjøre fra deg i buksa hver gang)

Lenke til kommentar

Bytte navn til Adolf Hitler. Folk ville riktignok sett veldig negativt på meg men det er likevel å foretrekke fremfor å hver dag gjøre på seg.

Drikke tre melkekartonger på styrten, eller spise tjue tørre brødskiver på rad?

Lenke til kommentar

Super ekstrem pratsom...

Bløtekake eller sjokoladekake?

Da snakker du i tillegg med deg selv. ¦D

Bytte navn til Adolf Hitler. Folk ville riktignok sett veldig negativt på meg men det er likevel å foretrekke fremfor å hver dag gjøre på seg.

Drikke tre melkekartonger på styrten, eller spise tjue tørre brødskiver på rad?

Tror jeg går for krafig magesmerte og diare, i frem for tjue tørre brødskiver. Hater tørre tørt brød, bortig fra rista brød da.

Bruke brukte truser eller bleie som hodeplagg?

Lenke til kommentar

Haike i Norge tror jeg, kan være jeg må gå litt for å få haik, så da blir det en mer variert tur. Sikkert mye fint å se fra tog også, men ser for meg at det er mest skog, og at det blir ensporet og kjedelig.

Feste sammen med russen natt til 17.mai, eller være med en dag på en kristen leirskole?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bruke andre sine skitne klær. Alternativ nr 2 er jo nesten det samme som nr 1, bare med fattigdom, hjemløshet og livet på søppeldynga i tillegg.

Bygge et helt hus alene, fra scratch, med alle maskiner, verktøy og utstyr tilgjengelig, eller ta 1.gangs tjenesten i forsvaret (evt. på nytt) fra i morgen?

Lenke til kommentar

Bruke andre sine skitne klær. Alternativ nr 2 er jo nesten det samme som nr 1, bare med fattigdom, hjemløshet og livet på søppeldynga i tillegg.

Bygge et helt hus alene, fra scratch, med alle maskiner, verktøy og utstyr tilgjengelig, eller ta 1.gangs tjenesten i forsvaret (evt. på nytt) fra i morgen?

For meg er det ikke det samme. Skrapdynge og søppeldynga er to forskjellige dynger, ene har tonne hvis av kun metall, gammle kjøretøy som har tatt sine dager, sykler, jah, alt som er laget av metall og brukt plast, og søppeldynge stinker av mat avfall, brukte bleier, brukte kondomer, jah den slags søppel.

Er gress her men ellers hadde jeg vel ville hatt asfalt.

Ri på hest, elefant eller kamel?

Har ridd på hest. Har aldri ridd på elefant eller kamel. Å ri på en kamel høres artig ut.

Dra opp til månen med kun romhjem og lufttank, eller vandre nærheten av en aktiv vulkan mad kun krops beskyttelse, med ingen alminiumshjelm og aluminiumhansker?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Dra til månen... da kunne jeg svevet rundt i verdensrommet forever...

Ramle oppi kumøkk, grisedrit eller hundebæsj?

Og i tilleg vil du fryse deg igjel. ¦3

Bli lobotomert.

Skrive med understrek eller gjennomstrek? DET ER SÅNN STREK!

Under strek.

Få frostskader eller brennskader? Så klart er begge av den verste sorten.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...